Toffe foto's!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef HAL9000S het volgende:
Heel tof, bij Slagboom en Peeters kun je nu heel Utrecht bekijken, redelijk recente high res luchtfoto's vanuit 4 kijkrichtingen, ook nog downloadbaar.
[ afbeelding ]
http://obliek.slagboomenpeeters.com/index.php?appcode=utrecht
(geen popup killer gebruiken.)
Volgens mij hadden we hier onlangs vastgesteld dat Vleuten geen Utrecht isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef royjn het volgende:
*me komt ook eens koekeloeren. Sinds het weekend verhuist naar Vleuten.
Vleutense kermis FTW
Ik volg dit topic pas ene paar dagen dus die discussie heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we hier onlangs vastgesteld dat Vleuten geen Utrecht is
Maare, was het leuk daar op de kermis? Ik kwam vroeger met cliënten (verstandeljk gehandicapten) op de Piekenkermis op de Maliebaan, dat was gewoon zo'n leuke ouderwetse kindvriendelijke kermis. Was altijd weer een wedstrijdje hoe-snel-kan-ik-mijn-zakgeld-opmaken
vleuten, komop he.. daarheen verhuizen doet mij denken aan mensen die op zondag in het zwart naar de kerk lopen en nog in de jaren 40 leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef royjn het volgende:
*me komt ook eens koekeloeren. Sinds het weekend verhuist naar Vleuten.
Vleutense kermis FTW
Het oude centrum mss, maar niet het nieuwbouwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:01 schreef rubje het volgende:
[..]
vleuten, komop he.. daarheen verhuizen doet mij denken aan mensen die op zondag in het zwart naar de kerk lopen en nog in de jaren 40 leven.
Ja zag een paar cybergoths langslopen. Cybergoths vind ik stiekem wel tof.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:55 schreef The6thgate het volgende:
Iemand al gothics gespot? Fietste vanavond wel door de stad, maar heb ze eigenlijk niet gezien ;')
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:26 schreef speknek het volgende:
Ja zag een paar cybergoths langslopen. Cybergoths vind ik stiekem wel tof.
'Goths' overspoelen Utrechtse binnenstadquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja inderdaad zeg was er een of ander duister feest georganiseerd?
Tijdens de UIT-week is er ook altijd een gothic festival in Utrecht, erg grappig om ze te zien langslopen. Ze hebben volgens mij elke dag een markt op het domplein, kzou er even langsgaan. Alleen maar leren outfits enzquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja inderdaad zeg was er een of ander duister feest georganiseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |