Utrecht blijft fijnquote:
Ik wist niet eens dat ze bestonden!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:25 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb echt nog nooit zoń domtorentje gegeten! Maar ja volgens mij is het al heel wat dat ik als Utrechter al een paar keer op de dom zelf heb gestaan!
VERBANNEN!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ben nog nooit op de dom geweestMisschien maar eens toerist in eigen stad gaan spelen.
Ik een keer of vijf inmiddels.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:25 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb echt nog nooit zoń domtorentje gegeten! Maar ja volgens mij is het al heel wat dat ik als Utrechter al een paar keer op de dom zelf heb gestaan!
Ga weg uit dit topic dan.quote:
Prijzen zijn eigenlijk nog best goed te doen. Wel jammer dat het uiteindelijke ontwerp van het gebouw toch weer een beetje meh is. Beter dan de C&A, dat wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
Leuke appartementjes op een niet onaardige locatie. Wiens spaarpot mag ik lenen?
http://www.wonenindevredenburg.nl/
Zelfs HC is beter dan de C&A. Wat een mislukt betonblok is dat toch. Was dat vroeger niet anders? Eens even bij het Utregs Archief kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Prijzen zijn eigenlijk nog best goed te doen. Wel jammer dat het uiteindelijke ontwerp van het gebouw toch weer een beetje meh is. Beter dan de C&A, dat wel.
2017 toch pas? Hij wordt eerst volgestort met zand om te dienen als opslagterrein van bouwmaterialen. Enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:40 schreef speknek het volgende:
Ja, die typische jaren 70 'speelse ramen' die ze over de voorpui hebben gedaan zien er echt niet uit (hier op de Uithof zit het er ook vol mee). Ik zat zo trouwens weer op cu2030 te neuzen, maar de bouw van de Catharijnesingel staat pas gepland voor 2013.. Wat zijn ze daar nu dan aan het doen?
Als ze maar wel rekening houden met de mogelijkheid tot het plaatsen van een groot scherm voor het WK 2014!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:17 schreef speknek het volgende:
Concept plan om de Jaarbeurs ondergronds te maken en het terrein in een groot stadspark (2x wilhelminapark) te veranderen. Klinkt wel goed; ik geloof dat die Wolff bioscoop toch een beetje aflopende zaak is.
http://www.herbertboland.nl/BD_Utrecht_Jaarbeurspark_juni2010.pdf
Echt hè? Als ze klaar zijn, zijn mijn kinderen waarschijnlijk de leeftijd die ik had toen ze begonnen (en nee ik heb nog geen kinderen)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef speknek het volgende:
Kolere, ik kan echt m'n kleinkinderen meenemen voor de opening van nieuw HC, "Beton? vroegah hadden ze pas beton!"
Survival of the fittest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:18 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo al die gaten in het wegdek, maar dat lijkt me heul niet veilig als je daar met de bus/auto rijdt.
Lijkt me ook een prima oplossing voor het file probleem. Willekeurig gaten open en dicht gooien op de snelweg met hellevuur eronder. Ben je niet snel genoeg met ontwijken verdien je het ook niet om nog te rijden en te levenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:18 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo al die gaten in het wegdek, maar dat lijkt me heul niet veilig als je daar met de bus/auto rijdt.
En ze zijn echt superlekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:25 schreef zatoichi het volgende:
Op diverse andere locaties komen ook wel leuke panden te staan (Ledig Erf, Draaiweg, bij de Rode brug), maar het is allemaal zo duurquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
Leuke appartementjes op een niet onaardige locatie. Wiens spaarpot mag ik lenen?
Ik denk eigenlijk dat ze toch al begonnen zijn, op de iets nieuwere kaart van cu2030 staat weliswaar uitvoering ca. 2014-2018, maar hij is al wel blauw gekleurd dat ie in uitvoering is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
2017 toch pas? Hij wordt eerst volgestort met zand om te dienen als opslagterrein van bouwmaterialen. Enzo.
Ja in je eentje zijn de leuke locaties in Utrecht gewoon niet haalbaar. Wij hadden een klein appartementje aan de Bemuurde Weerd voor 700 euro, maar dat was toen echt een buitenkansje, kun je nagaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef The6thgate het volgende:
Op diverse andere locaties komen ook wel leuke panden te staan (Ledig Erf, Draaiweg, bij de Rode brug), maar het is allemaal zo duurBegon 2 maanden geleden ook eens te kijken naar wat groters na 4 jaar studentenkamer, maar ik denk dat ik nog een jaar blijf zitten en dan met m'n vriendin maar eens kijken. Dubbel inkomen scheelt alweer een hoop.
En wat een buurt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja in je eentje zijn de leuke locaties in Utrecht gewoon niet haalbaar. Wij hadden een klein appartementje aan de Bemuurde Weerd voor 700 euro, maar dat was toen echt een buitenkansje, kun je nagaan.
Zolang het muziekpaleis, het nieuwe entreegebouw van HC, De Vredenburg en de nieuwe parkeergarage op het Vredenburg nog niet af zijn KAN er niets eens worden begonnen met het terugleggen van de singel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze toch al begonnen zijn, op de iets nieuwere kaart van cu2030 staat weliswaar uitvoering ca. 2014-2018, maar hij is al wel blauw gekleurd dat ie in uitvoering is.
http://cu2030.nl/projecten
Het verkeer wat daar langs gaat wordt zometeen via de Overste den Oudenlaan naar de Graadt van Roggeweg geleid. De OdOlaan wordt veel drukker, weer een extra barriere tussen Transwijk en de rest van de stad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef The6thgate het volgende:
Zie ook net dat de Croeselaan autovrij wordt na het jaarbeursplein. Volgens mij is dat toch best een drukke doorgaande route?
Was inderdaad een mooie buurt, maar heb nog geen moment spijt gehad van m'n verhuizing, zeker niet als straks het Westplein onder de grond gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En wat een buurt!eeuwig zonde dat je daar weg bent gegaan
(al is het in Lombok ook vast prima
)
En daarbij, jij hebt nu Park Oog in Al op 3 minuten lopen van je huis liggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Was inderdaad een mooie buurt, maar heb nog geen moment spijt gehad van m'n verhuizing, zeker niet als straks het Westplein onder de grond gaat.
(en dus heel misschien het grootste stadspark om de hoek ligt.. alhoewel, zo leuk als het Wilhelminapark zal het toch niet worden vanwege het andere publiek, en wat heb ik aan een park als ik een tuin heb, maar toch)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
als je op de hoogste etage woont en het zo'n avond als dit is wel
PS maak jij ff een nieuwe aan ?>??
Weer een van die "in your face" momenten...een harde bevestiging dat ik nu arbeider benquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Eva4Evah het volgende:
Binnenkort is de UIT weer in Utrecht! Van 16 t/m 19 aug om precies te zijn. Dus bereid je voor op een hele menigte (verdwaalde) studenten door de stadIk sta woensdag bij de sportmarkt op de Uithof achter n kraampie
Leuk, maar het was vandaag een uitwedstrijd, in Luzernquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Ireth het volgende:
We hebben een dagje uit gehad vandaag
[ afbeelding ]
Ja dat klopt, daardoor viel het bijwonen van een traning en een meet&greet met het eerste team in het waterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Leuk, maar het was vandaag een uitwedstrijd, in Luzern.
Doen de sfeer en wedstrijden zijn goed nu (en dat kan zo omslaan bij Utrechtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef speknek het volgende:
1-3 overigens, misschien moet deze succes supporter binnenkort toch maar eens kaartjes gaan kopen voor een wedstrijd.
Moet ik werken, en ik zit meer in het midden van de Uithof.quote:
Waarschijnlijk hangt hij de hele lunchpauze rond in de verrekijker, kan die t van boven mooi in de gaten houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Q. Waarom weet jij zo achterlijk veel van al die projecten. Stiekeme opdrachtgever ofzo?
Tjoo, doe mij zo'n penthouse. Vind de prijzen nogal meevallen, voor tweeverdieners moet zo'n kleiner appartement goed te doen zijn volgens mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef Q. het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Vanavond Aleid Wolfsen bij Knevel en van de BRINK
Die zitten toch in Turkije?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef s0k het volgende:
Donderdag was het geile loeders-central in pakhuis. Vanavond zal het wel weer prop vol zijn met provincialen die bouwvak hebben in de stad.
bij Banketbakkerij Theo Blom (Zadelstraat 23, Utrecht)quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die Dom koekjes had ik nog nooit eerder gezien, waar kan je die kopen?
Altijd fijn als je vanaf de Utrechtseweg komt ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef Neelix het volgende:
Voor mijn vakantie ben ik de domtoren nog twee keer op geweest (kindlief vond het zo leuk dat het ook aan opa en oma moest geshowed worden...)
En op mijn vakantie had ik het er nog over...een echte Utrechter is pas thuis als hij de domtoren weer ziet...
Toffe foto's!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef HAL9000S het volgende:
Heel tof, bij Slagboom en Peeters kun je nu heel Utrecht bekijken, redelijk recente high res luchtfoto's vanuit 4 kijkrichtingen, ook nog downloadbaar.
[ afbeelding ]
http://obliek.slagboomenpeeters.com/index.php?appcode=utrecht
(geen popup killer gebruiken.)
Volgens mij hadden we hier onlangs vastgesteld dat Vleuten geen Utrecht isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef royjn het volgende:
*me komt ook eens koekeloeren. Sinds het weekend verhuist naar Vleuten.
Vleutense kermis FTW
Ik volg dit topic pas ene paar dagen dus die discussie heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we hier onlangs vastgesteld dat Vleuten geen Utrecht is
Maare, was het leuk daar op de kermis? Ik kwam vroeger met cliënten (verstandeljk gehandicapten) op de Piekenkermis op de Maliebaan, dat was gewoon zo'n leuke ouderwetse kindvriendelijke kermis. Was altijd weer een wedstrijdje hoe-snel-kan-ik-mijn-zakgeld-opmaken
vleuten, komop he.. daarheen verhuizen doet mij denken aan mensen die op zondag in het zwart naar de kerk lopen en nog in de jaren 40 leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef royjn het volgende:
*me komt ook eens koekeloeren. Sinds het weekend verhuist naar Vleuten.
Vleutense kermis FTW
Het oude centrum mss, maar niet het nieuwbouwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:01 schreef rubje het volgende:
[..]
vleuten, komop he.. daarheen verhuizen doet mij denken aan mensen die op zondag in het zwart naar de kerk lopen en nog in de jaren 40 leven.
Ja zag een paar cybergoths langslopen. Cybergoths vind ik stiekem wel tof.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:55 schreef The6thgate het volgende:
Iemand al gothics gespot? Fietste vanavond wel door de stad, maar heb ze eigenlijk niet gezien ;')
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:26 schreef speknek het volgende:
Ja zag een paar cybergoths langslopen. Cybergoths vind ik stiekem wel tof.
'Goths' overspoelen Utrechtse binnenstadquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja inderdaad zeg was er een of ander duister feest georganiseerd?
Tijdens de UIT-week is er ook altijd een gothic festival in Utrecht, erg grappig om ze te zien langslopen. Ze hebben volgens mij elke dag een markt op het domplein, kzou er even langsgaan. Alleen maar leren outfits enzquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja inderdaad zeg was er een of ander duister feest georganiseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |