Zij hebben heel bewust de context gecreëerd waarin mevrouw gecyberterrord kon worden. Hen treft alle blaam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Bolter het volgende:
Nja, misschien kan ze d'r scriptie over zichzelf schrijven..
Wat ik wel apart vind is dat het filmpje vaker op internet is geplaatst e.d. en dat GS er dan voor wordt gepakt.
Gaan we op die toer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:02 schreef huhggh het volgende:
Goh, wat laat links zich toch weer kennen met die sneue reacties
Precies. Het is ook gewoon een vorm van vertrutting. Kijk eens, oh hoo, zij is dronken geweest, gaan we met zijn allen roepen hoe dom ze erop staat, dan leert ze het wel af. Het zijn moraalridders, maar dan zonder moraal. Ze zijn helemaal niet tegen dronkenschap, maar laten we toch iemand aan de schandpaal nagelen, want dat is zo leuk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk ook gewoon een stel eikelsIk denk dat iedereen wel eens dronken is geweeest en dat niemand erop zit te wachten om dan met zijn of haar dronken kop op het internet te verschijnen.
Ach, dat valt wel mee... Iedereen weet dat je tijdens je studententijd moet feesten. Dat levert alleen maar mooie verhalen op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij wordt er hier maar een gepwnd en dat is die droevige beugelkut. dit filmpje zal haar haar leven lang achtervolgen, ik hoop met consequenties als ze gaat solliciteren.
Lees het vonnis maar,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:19 schreef Marlan het volgende:
Lekker geil sletje met die decollete. Ideaal voor een tit fuck. Haar gezicht onderspuiten, zou ik niet doen. Daar is ze te lelijk voor. (er gaat eem vuilniszakkie op haar koppie).
Maar wat doet geenstijl hier verkeerd? Waarom wordt de boodschapper veroordeeld?
Vanavond even een paar studentes maar openscheuren en sloten bier tappen. Dat is geen privilege van een bejaarde, maar van een student die weet wat genieten van het leven is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Lees het vonnis maar, ouwe titfucker.
Mee eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee... Iedereen weet dat je tijdens je studententijd moet feesten. Dat levert alleen maar mooie verhalen op.
Volgens mij, na vluchtige lezing van het vonnis, moest er nog een nadere vergoeding 'door de staat worden bepaald', bovenop de gemaakte kosten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:58 schreef Blik het volgende:
Geenstijl heeft de rechtzaak verloren en moet maar liefst 1300 euro aftikken. Wat bestaat uit de kosten van de rechtzaak. Schadevergoeding my ass...
Tweede punt bij Beslissing (5). Vergoeding voor geleden schade, 'nader op te maken bij staat'.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Volgens mij, na vluchtige lezing van het vonnis, moest er nog een nadere vergoeding 'door de staat worden bepaald', bovenop de gemaakte kosten.
De ontketende middenklasse. Individualiteit is leuk, maar we moeten wel herkenbaar blijven. Het leven is een houseparty. Met ze allûhhhhh...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Monidique het volgende:
Ze zeggen rebels te zijn, maar als er een byrgerlijke, moralistische waakhond van middelmatigheid moet zijn, dan is het wel GeenStijl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |