quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef pisnicht het volgende:
Hoax. Marokkanen zijn heel aardig en dat kleine groepje die het voor de rest verpest was vanavond al bij ons in de stad.
Hoax. Marokkanen zijn heel aardig en dat kleine groepje die het voor de rest verpest was vanavond al bij ons in de stad.
Ja logisch, hoe zou jij het vinden als er steeds een idioot tegen je aan komt rijden als je rijles hebt..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:20 schreef joeftw het volgende:
Als je 1 keer tegen ze aan botst dan beginnen ze meteen te vloeken en te dreigen. Dat dit kan in Nederland.
Je topic is gekaapt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef o.us het volgende:
TS is een Marokkaan!!!!!!!!11111111111
Ik ga daar zaterdag heen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef Drinky het volgende:
Sowieso bij Park Hilaria naar de botsauto's gaan, daar ziet het gewoon zwart van de mensen.
15 jaar maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:31 schreef superdrufus het volgende:
TS is boos dat marokkanen zijn kans om indruk te maken op 15-jarige chicks heeft verpest
Gecondoleerdquote:
Inderdaad, vorig jaar had ik er 2 13 jarige chicks gehosseldquote:
Hmmm, mischien moet ik toch weer gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Inderdaad, vorig jaar had ik er 2 13 jarige chicks gehosseld
Mijn vriendin trekt me aan mijn haren mee daar heen al mocht ik het niet willenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Nee ik ga daar niet meer heen, vorig jaar woekerprijzen, kut optredens, teveel marokkanen(alhoewel dat voor jou geen issue zal zijn)
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lulquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vermijd dan in ieder geval de botsauto's(driekwart van het park en aan de rechterkant mits je van de kant binnenkomt met de epilepsie lichten). Daar in het begin hebben ze zo'n tent waar ze 's avonds wel redelijke muziek draaien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin trekt me aan mijn haren mee daar heen al mocht ik het niet willenEn ik ben daar nooit eerder geweest.
quote:
Opgeteld waren ze 26 dus dat magquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
En ik was toen 18 dus eigenlijk was ik minderjarigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:42 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Opgeteld waren ze 26 dus dat mag
Tilburgquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef tho_Omas het volgende:
EindhovenTilburg is de kermisvesting van Nederland.
Wat moet ik dan komen doen?quote:
Ik ga binnenkort trouwens naar tilburgquote:
Hihihihihi leuke grap!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul
Het heeft wel meerdere straten. De helft daarvan is eenquote:
Oh jij weer. Je weet het hè. Bruinisse, meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het heeft wel meerdere straten. De helft daarvan is eenwaard, de andere helft een
.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh jij weer. Je weet het hè. Bruinisse, meer zeg ik niet.
plusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef pisnicht het volgende:
Je was er niet bij man, je was er niet bij. Het bloedbad van Ijsselstein, dan lul je wel even anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kom Tilburg maar eens kapot slaan. Dan hoef ik ook meteen niet zo ver te rijden om je te zien falen. Ik kan zelfs nog wel op de fiets daar ik 10km van dat stedelijk gezwel af woon. En je doet meteen wat zinnigs. Of een poging tot wat zinnigs in ieder geval.
Petro komt toch niet naar Tilburg man, hij woont in Almelo. Zijn bus rijdt minstens 2:1.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kom Tilburg maar eens kapot slaan. Dan hoef ik ook meteen niet zo ver te rijden om je te zien falen. Ik kan zelfs nog wel op de fiets daar ik 10km van dat stedelijk gezwel af woon. En je doet meteen wat zinnigs. Of een poging tot wat zinnigs in ieder geval.
Alsof je naar Petro toe moet komen, als je Petro wil zien moet je zelf naar hem toe komen. Zo zijn de verhoudingen hier. Petro is de rechtmatige erfgenaam van de troon die Bruce leeg achter heeft gelaten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Petro komt toch niet naar Tilburg man, hij woont in Almelo. Zijn bus rijdt minstens 2:1.
Petro is een waardig troonopvolger, en ik weet dat hij veel benefiets doet voor zijn onderdanen. Hij staat er heel vaak voor niets.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof je naar Petro toe moet komen, als je Petro wil zien moet je zelf naar hem toe komen. Zo zijn de verhoudingen hier. Petro is de rechtmatige erfgenaam van de troon die Bruce leeg achter heeft gelaten.
Je maakt geen schijn van kans tegen Petro, BACO en de geest van Bruce die voor altijd in hun zal blijven leven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:55 schreef BlackLining het volgende:
Juist ja. Ga nou gewoon TIlburg plat leggen, dan ben ik al tevreden. Al dat gezever van jullie gaat nergens over.
Niet dat dat een verrassing is.
Overigens komt die Petro wie hij ook is maar hier heen. Ik sla hem helemaal kapot en maak gekruidde gehaktrolletjes van hem.
Petro mag eigenlijk niet afgebeeld worden van de Talmoed, maar voor deze keer zien we het door de vingers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:55 schreef BlackLining het volgende:
Juist ja. Ga nou gewoon TIlburg plat leggen, dan ben ik al tevreden. Al dat gezever van jullie gaat nergens over.
Niet dat dat een verrassing is.
Overigens komt die Petro wie hij ook is maar hier heen. Ik sla hem helemaal kapot en maak gekruidde gehaktrolletjes van hem.
Dat is een Hans Teeuwen typetjequote:
Zou het in het buitenland wel kunnen dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:20 schreef joeftw het volgende:Dat dit kan in Nederland.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:38 schreef DrDarwin het volgende:
De botsautobaan is Marokkaans grondgebied, derhalve onterechte klacht..
2x 13 = ook 26quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hear hear, de echte internetheld is opgestaan hoor. Jij bent echt zo'n iemand die ze wel ff de waarheid vertelt he. Wel nadat je een blik spinazie op hebt gegeten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef T-Rigg het volgende:
Achter de PC klagen over Marokkaanse gastjes.Wat is het nut hiervan, zeg het in hun gezicht.
Fok is toch echt een forum vol met schijterds. Behalve het wed forum natuurlijk.![]()
Digitaal met een mes gestoken worden doet veel minder pijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef T-Rigg het volgende:
Achter de PC klagen over Marokkaanse gastjes.Wat is het nut hiervan, zeg het in hun gezicht.
Fok is toch echt een forum vol met schijterds. Behalve het wed forum natuurlijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |