quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef pisnicht het volgende:
Hoax. Marokkanen zijn heel aardig en dat kleine groepje die het voor de rest verpest was vanavond al bij ons in de stad.
Hoax. Marokkanen zijn heel aardig en dat kleine groepje die het voor de rest verpest was vanavond al bij ons in de stad.
Ja logisch, hoe zou jij het vinden als er steeds een idioot tegen je aan komt rijden als je rijles hebt..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:20 schreef joeftw het volgende:
Als je 1 keer tegen ze aan botst dan beginnen ze meteen te vloeken en te dreigen. Dat dit kan in Nederland.
Je topic is gekaapt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef o.us het volgende:
TS is een Marokkaan!!!!!!!!11111111111
Ik ga daar zaterdag heen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef Drinky het volgende:
Sowieso bij Park Hilaria naar de botsauto's gaan, daar ziet het gewoon zwart van de mensen.
15 jaar maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:31 schreef superdrufus het volgende:
TS is boos dat marokkanen zijn kans om indruk te maken op 15-jarige chicks heeft verpest
Gecondoleerdquote:
Inderdaad, vorig jaar had ik er 2 13 jarige chicks gehosseldquote:
Hmmm, mischien moet ik toch weer gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Inderdaad, vorig jaar had ik er 2 13 jarige chicks gehosseld
Mijn vriendin trekt me aan mijn haren mee daar heen al mocht ik het niet willenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Nee ik ga daar niet meer heen, vorig jaar woekerprijzen, kut optredens, teveel marokkanen(alhoewel dat voor jou geen issue zal zijn)
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lulquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vermijd dan in ieder geval de botsauto's(driekwart van het park en aan de rechterkant mits je van de kant binnenkomt met de epilepsie lichten). Daar in het begin hebben ze zo'n tent waar ze 's avonds wel redelijke muziek draaien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin trekt me aan mijn haren mee daar heen al mocht ik het niet willenEn ik ben daar nooit eerder geweest.
quote:
Opgeteld waren ze 26 dus dat magquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
En ik was toen 18 dus eigenlijk was ik minderjarigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:42 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Opgeteld waren ze 26 dus dat mag
Tilburgquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef tho_Omas het volgende:
EindhovenTilburg is de kermisvesting van Nederland.
Wat moet ik dan komen doen?quote:
Ik ga binnenkort trouwens naar tilburgquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |