quote:
Wow, wat heftig en wat super dat het goedgekomen is!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op hem. hij meer een opa voor me dan mijn echte opa's bij elkaar. Twee jaar geleden had hij agressieve lymfklier kanker en leek het niet meer goed te komen, we waren daar echt kapot van in de familie. Maar superopa kwam er doorheen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:03 schreef Soempie het volgende:
Je oma valt gewoon op vriendelijke blauwe ogen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
Stom om je eigen stem te horen, zeker als je een touwtje in je mond hebt.![]()
Maarre: Hobbes
Nou, dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Die andere opa heeft donkere ogen
Dan was het vast iets anders....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Die andere opa heeft donkere ogen
Je hebt opeens een vreemde facebook request?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg red, je probeert me toch niet te koppelen he?
neuhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt opeens een vreemde facebook request?
Ach, boeien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh
ik kan trouwens serieus niet ècht twee keer hetzelfde aan sinds ik bij een modejournaliste oppasBen me er nu telkens heel bewust van haha
Bang dat ze een artikel over je gaat schrijven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh
ik kan trouwens serieus niet ècht twee keer hetzelfde aan sinds ik bij een modejournaliste oppasBen me er nu telkens heel bewust van haha
hoezo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, boeien.Ze geeft de baby zelfs een lelijk pakje aan.
yeah rightquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bang dat ze een artikel over je gaat schrijven?
Doe niet zo mal.
Laag inschatten? Is dat weer een grapje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
yeah rightflattering dat je me zo laag inschat
zie je het voor je; 10 ways the babysitter shouldn't dress
dat je denk dat ik daar echt bang voor ben... zo egocentrisch ben ik niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laag inschatten? Is dat weer een grapje?
Die laatste foto, zo oudbollig. En de kleur doet de baby geen goed. De baby word er bleek van.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zie je het voor je; 10 ways the babysitter shouldn't dress
t staat baby heel goed en matche bij wat mams aan had die dag (en ook bij mij trouwensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die laatste foto, zo oudbollig. En de kleur doet de baby geen goed. De baby word er bleek van.
[/modeexpertsoemp]
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat je denk dat ik daar echt bang voor ben... zo egocentrisch ben ik niet hoor
Ik vind die vergelijkingen met poep nog steeds stom. En de mensen die dat soort taalgebruik bezigen vallen over je heen wanneer je zelf een scheet laatquote:
Nouja, smaken verschillen. Maar ik vind de baby wel lief.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
t staat baby heel goed en matche bij wat mams aan had die dag (en ook bij mij trouwens). Nu heeft ze een fel roze pakje aan, staat r wel beter
Dat is zo waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijkingen met poep nog steeds stom. En de mensen die dat soort taalgebruik bezigen vallen over je heen wanneer je zelf een scheet laat
Je hebt lieve babies en je hebt mooie babies.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, smaken verschillen. Maar ik vind de baby wel lief.
Ik vind bijna alleen baby's met donker haar en donkere ogen mooi. De rest is lief.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt lieve babies en je hebt mooie babies.
En nu leg je me een belediging in m'n mond, terwijl ik de baby echt leuk en lief vind.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt lieve babies en je hebt mooie babies.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef Soempie het volgende:
Sorry, mijn eierstokken doen het gewoon niet geloof ik.
Hij is goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
Stom om je eigen stem te horen, zeker als je een touwtje in je mond hebt.![]()
Maarre: Hobbes
Nee hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg red, je probeert me toch niet te koppelen he?
Jawel, en inmiddels wat "voller", wellicht dit weekend een beetje bijtrimmen links en rechts... zal een foto plaatsen als ik er tijd voor maakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe staat het trouwens in baard-land?
Nog steeds groeiende?
Zeker wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:07 schreef iamredleader het volgende:
Het eten is klaar, wie lust er pannenkoeken?
Hoef je ook niet aan de pil!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef Soempie het volgende:
Sorry, mijn eierstokken doen het gewoon niet geloof ik.
ik was net online. Zit nu in Engeland en ben aan het werk. Zo af en toe check ik hier even op een computer en soms op mijn laptopquote:
Dat maak jij ervan hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
En nu leg je me een belediging in m'n mond, terwijl ik de baby echt leuk en lief vind.
Leuke fasequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Kijk eens wat een schattig voorzetwandje
[ afbeelding ]
En nu ben je niet zwart van het stof maar zit je onder het verse zaagsel, dat is toch leuker smerig wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke fase
Dan begint het echt wat minder een krot te lijken maar echt een huis in aanbouw
Late echoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[echomode]
HALLO?
IS ER IEMAND?
[/echomode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |