Ja ik dacht dat ik dood ging vanmorgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik niet, maar iemand die ik heeel goed ken wel
Ik heb nu een raar gevoel in m'n keel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef killerbee911 het volgende:
Ja ik dacht dat ik dood ging vanmorgen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nu een raar gevoel in m'n keel.
volgende keer beter oppassenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is dan al de 2e keer dat een keelontsteking mij aangezoend wordt.
Ach je zoent tenminste.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is dan al de 2e keer dat een keelontsteking mij aangezoend wordt.
In het heetst van de strijd boeit het je niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
volgende keer beter oppassen
true...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
In het heetst van de strijd boeit het je niet.
Holy shiznitz... T is een Nijnquote:
ik had vanmorgen een odol mooooooooooquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ik had vanmorgen keelpijn moooooooooo
Pffquote:
Pak de hooivorken en fakkels!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
Ik zag net trouwens nog een neger door de steeg rennen.
nigganiggastolemybike!
quote:
Opzich best goed, verveel me alleen te pletterquote:
Ga dan wat doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich best goed, verveel me alleen te pletter
Voor zover ik weet welquote:
Still alive. Auto niet. 15 augustus is mijn persoonlijke monteur weer thuis, dan eens kijken wat hij ervan kan maken...quote:
Mwua, liever lui dan moequote:
Soms kan dat niet.quote:
Zullen we dan mijn linker achterlicht maken? ik wil het eigenlijk voor sziget geregeld hebbenquote:
Dat heb ik ook. Vandaar dat ik gisteren en vandaag al mijn electronica opnieuw aangesloten heb enzo, en alles op afstandsbedieningquote:
true truequote:
Sounds like a plan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zullen we dan mijn linker achterlicht maken? ik wil het eigenlijk voor sziget geregeld hebben. En eventueel kunnen we naar elburg rijden mits de verkoper akkoord gaat me tmijn bod voor het LL ticket.
Is het niet leuker om er een met een koppeling te kopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sounds like a plan.
Zal ik een Logitech Momo kopen Heim? Onder de 50 euro via marktplaats is best haalbaar
Kaching.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is het niet leuker om er een met een koppeling te kopen?
Mijn interesse is gewekt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef nijnja het volgende:
Oh sjoerd, ik ga jou jaloers maken joh! 1 momentje
Nieuwprijs van een Logitech G27 is 350 euro geloof ik. De oudere G25 vind je tweedehands niet onder de 150 euro. En dat vind ik te veel.quote:
Kijk eens wat ik op mijn kamer heb staanquote:
Fender Bassman met 15 inch speakercab en een 12 inch monitor?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik op mijn kamer heb staan
MOND DICHT OVER MIJN BEHANG!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
GHIHHIHIHI Leon heeft paardjesbehangwat liev.
Gief...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even sjoerd blijmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |