abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84870907
Hebben we zulke dingen ook in nederland/europa?

Sisco Certified
pi_84870952
Nee
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_84870955
Ja,
Alleen bestaat die alleen uit mensen:
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:45:06 #4
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_84870988
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hebben we zulke dingen ook in nederland/europa?

Nee, we hebben hier rotondes.. :')
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_84870998

http://nl.wikipedia.org/w(...)Vrachtautocombinatie

Is het enige wat in de buurt komt, 25,25 meter.

Ok, het komt amper in de buurt :')
pi_84871184
Hier in Zeeland zie ik ze wel eens rijden, die dingen zoals in de OP met 4x een shell tanker erop
pi_84871268
Nee... het maximum voor Nederland is inderdaad de Langere en Zwaardere Vrachtautocombinatie.

Maar die mag alleen vaste routes rijden, meestal over de snelweg van industriegebied naar industriegebied.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_84871279
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/w(...)Vrachtautocombinatie

Is het enige wat in de buurt komt, 25,25 meter.

Ok, het komt amper in de buurt :')
Met road trains zijn meerdere records bereikt:

1999, 610 meter lengte, 603 tonnen gewicht, bestaand uit een Kenworth-trekker en 46 aanhangers. Gevestigd in Merredin, West-Australië.
2003, 1235 meter lengte, bestaand uit een Kenworth-trekker en 87 aanhangers. Gevestigd in Mungindi, Nieuw-Zuid-Wales.
2005, 1442 meter lengte. Gevestigd in Kalgoorlie, West-Australië.
februari 2006, 1474,3 meter lang, bestaand uit een Mack Titan trekker en 104 aanhangers. Gevestigd in Clifton, Queensland.
Sisco Certified
pi_84871468
En waarom moet Nederland van die pauper stroomkabels boven spoor hebben, anders kunnen we dit doen:

pi_84871554
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:49 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Met road trains zijn meerdere records bereikt:

1999, 610 meter lengte, 603 tonnen gewicht, bestaand uit een Kenworth-trekker en 46 aanhangers. Gevestigd in Merredin, West-Australië.
2003, 1235 meter lengte, bestaand uit een Kenworth-trekker en 87 aanhangers. Gevestigd in Mungindi, Nieuw-Zuid-Wales.
2005, 1442 meter lengte. Gevestigd in Kalgoorlie, West-Australië.
februari 2006, 1474,3 meter lang, bestaand uit een Mack Titan trekker en 104 aanhangers. Gevestigd in Clifton, Queensland.
Whut? :o Dat krijg je toch nooit in beweging met 1 trekker?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:56:39 #11
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_84871835
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Whut? :o Dat krijg je toch nooit in beweging met 1 trekker?
Of tot stilstand binnen een paar honderd meter als dat eenmaal opgang is.. :{
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:57:06 #12
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84871866
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Whut? :o Dat krijg je toch nooit in beweging met 1 trekker?
Daarom gebruiken ze ook vrachtwagens ipv trekkers.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_84872010
Hoe hard rijden die dingen dan?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:01:08 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84872096
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe hard rijden die dingen dan?
hard, 90/100 per uur.

http://en.wikipedia.org/wiki/Road_train
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_84872187
wat moet ik me bij zo'n record voorstellen.. 103 lege trailers en 1 absurd zware trailer direct achter de trekker voor een beetje tractie, dan 10 min je aandrijflijn mishandelen en je hebt een record gezet?

Kicken om te zien hoor, maar of die road trains nou echt zo spannend zijn.. zeker zo'n pleuris eind door leeg australie lijkt me als chauffeur buitengewoon saai.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:02:37 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_84872205
Zie m'n fobo. Je schrikt je de pest als je voor het eerst zo'n ding op je af ziet komen. :D

Edit:

  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:04:02 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_84872350
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef Robin__ het volgende:
wat moet ik me bij zo'n record voorstellen.. 103 lege trailers en 1 absurd zware trailer direct achter de trekker voor een beetje tractie, dan 10 min je aandrijflijn mishandelen en je hebt een record gezet?

Kicken om te zien hoor, maar of die road trains nou echt zo spannend zijn.. zeker zo'n pleuris eind door leeg australie lijkt me als chauffeur buitengewoon saai.
Ik den dat het meer gaat om de effecientie qua brandstofverbruik etc, maar die records zijn idd alleen omdat het kan.
Sisco Certified
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:09:30 #19
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84872619
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef Snakey het volgende:
Zie m'n fobo. Je schrikt je de pest als je voor het eerst zo'n ding op je af ziet komen. :D

Edit:

[ afbeelding ]
Waar woon jij? Of waar zijn die foto's gemaakt? ;(
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:10:35 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_84872689
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Waar woon jij? Of waar zijn die foto's gemaakt? ;(
Nederland. Foto('s) heb ik in Australie gemaakt afgelopen jaar.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:11:26 #21
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84872745
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nederland. Foto('s) heb ik in Australie gemaakt afgelopen jaar.
Cool.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_84873929
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Daarom gebruiken ze ook vrachtwagens ipv trekkers.
Tractor <> trekker :')
pi_84874159
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef ach het volgende:
Hier in Zeeland zie ik ze wel eens rijden, die dingen zoals in de OP met 4x een shell tanker erop
?
Lijkt me stug.

Of het moet op een afgesloten terrein zijn, of is het combinatie E van het LZVplaatje hierboven?
pi_84874348
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

?
Lijkt me stug.

Of het moet op een afgesloten terrein zijn, of is het combinatie E van het LZVplaatje hierboven?
Of ze hebben een eigen ijzeren weg :+
Zou ook niet weten wat Shell in Zeeland moet eigenlijk, maar goed.
pi_84875400
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik den dat het meer gaat om de effecientie qua brandstofverbruik etc, maar die records zijn idd alleen omdat het kan.
Op kwaliteitszender discovery channel is er ooit eens programma geweest over die dingen. Een stel typische truckers die het toch wel heel erg speciaal vonden, en het was toch wel verschrikkelijk lastig om ergens zo'n baan te krijgen.

Met stuurmanskunst heeft het weinig te maken.. behalve je snelheid heb je echt niet al te veel controle over je 4e of 5e aanhanger,en aan ruimte om een bocht te maken heb je ergens in de outback ook geen gebrek. Leuk voor de baas dat het goedkoop is per ton, maar persoonlijk zou ik liever met een kleinere truck naar afwisselende plekken rijden ipv op lange trajecten een beetje rechtuit karren :')
pi_84875806
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:59 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Op kwaliteitszender discovery channel is er ooit eens programma geweest over die dingen. Een stel typische truckers die het toch wel heel erg speciaal vonden, en het was toch wel verschrikkelijk lastig om ergens zo'n baan te krijgen.

Met stuurmanskunst heeft het weinig te maken.. behalve je snelheid heb je echt niet al te veel controle over je 4e of 5e aanhanger,en aan ruimte om een bocht te maken heb je ergens in de outback ook geen gebrek. Leuk voor de baas dat het goedkoop is per ton, maar persoonlijk zou ik liever met een kleinere truck naar afwisselende plekken rijden ipv op lange trajecten een beetje rechtuit karren :')
Niemand zegt toch dat het leuke werk is.
Sisco Certified
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:42:15 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_84883937
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Pakspul het volgende:
En waarom moet Nederland van die pauper stroomkabels boven spoor hebben, anders kunnen we dit doen:

wat is het probleem? je maakt de trein langer zelfde gewicht....
ow wil jij weer 60jaar terug in de tijd. inc de lucht van toen
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:58:52 #28
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84968811
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Pakspul het volgende:
En waarom moet Nederland van die pauper stroomkabels boven spoor hebben, anders kunnen we dit doen:

Omdat ze in pauperland Amerika vijf diesellocs voor zo'n trein moeten zetten waar wij het met een elektrische af kunnen. En nog drie keer zo snel ook.

De Betuweroute is trouwens qua beton voorbereid op double stack rijden, moet alleen de bovenleiding omhoog.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84973065
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Niemand zegt toch dat het leuke werk is.
Nouja, de road train chauffeurs zelf vinden het nogal wat. Terwijl ik zoiets heb van, het ziet er imposant uit om eens te zien, zeker, maar om er dan in dag uit op te rijden>? hell no, volgens mij is de lol daar voor jezelf erg snel vanaf.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:54:47 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_84973352
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Nouja, de road train chauffeurs zelf vinden het nogal wat. Terwijl ik zoiets heb van, het ziet er imposant uit om eens te zien, zeker, maar om er dan in dag uit op te rijden>? hell no, volgens mij is de lol daar voor jezelf erg snel vanaf.
:N, pas als je in één keer perfect kunt fileparkeren en je kunt straatje keren in max 3 keer steken :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')