maakte niet veel battlecruisers. Die spawning pools deed ik met choppers en verdediging met merauders en siegetanks. Was wat goedkoper dan om elke keer waar battlecruiser te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Katth het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon eerder opvangen met je battlecruisers, ik had mijn cruisers gewoon buiten mijn base boven dat lava hangen, zo kan ik zerg rushes ook een beetje uitdunnen voordat ze bij mijn bunkers kwamen.
Jah, maar de zerg kan wel lekker rushen.... of iig in het begin lekker lastig gaan doen met die kleine units... later in de game legt zerg het wel af tegen void rays etc....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:24 schreef McGilles het volgende:
Gisteren voor het eerst 4 potjes met Protoss gespeeld en merk toch echt dat Zerg een stuk moeilijker en intensiever is om mee te spelen, met Protoss is gewoon relaxen en bouwen maar terwijl je met zerg constant bezig bent.
Endgame legt Zerg het toch vaak af hoor tegen Protoss, hydra's missen de range tegen voidsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hydras pakken Voidrays behoorlijk hard aan, zelfde voor mutalisks.
Op 6:21 verplaatst hij zijn Mothership opeens naar een andere locatie, hoe kan dat nu weer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit is wel een leuk filmpje om te kijken (ook al is het nog van de beta):
Volgens mij is de mothership zwakker geworden nu toch?
Niet tegen Vikings hoor! Met Vikings heb je de Void rays zo neer...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:01 schreef ASSpirine het volgende:
Void rays zijn toch voornamelijk goed tegen air toch?
Ik heb er nog 1tje, maar ben nu niet thuis. Vanavond kan ik hem wel sturen als je hem nog nodig hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:51 schreef chilly_billy het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig nog een trial key / guest pass over voor mij?
Ik wil graag testen of mijn videokaart het gaat halen (een GeForce 9400), of iemand hier die daar al ervaring mee heeft?
En dat is dus de kracht van SCII. elke unit heeft zijn zwakte en hier moet je op inspelen. Als ik kijk naar C&C dan moet ik gewoon continue het grootste/duurste unit kopen en dan kan ik tank rushen. Lukt absoluut bij SCII niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef genakt het volgende:
die vikings zijn zo slap
gister online met 4 marines shoot ik ze zo dood
ik heb nog 2 keys over, pm me maar als je hem nog nodig hebt. Ik bewaar er wel even 1 voor jou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:51 schreef chilly_billy het volgende:
Ik wil graag testen of mijn videokaart het gaat halen (een GeForce 9400), of iemand hier die daar al ervaring mee heeft?
haalt hij ik heb 9600 dus die van jou zou het ook vast wel halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:51 schreef chilly_billy het volgende:
Dat was toen nog een skill van het moederschip, maar na de beta hebben ze die eruit gegooidquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:19 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Op 6:21 verplaatst hij zijn Mothership opeens naar een andere locatie, hoe kan dat nu weer?
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef genakt het volgende:
die vikings zijn zo slap
gister online met 4 marines shoot ik ze zo dood
Half halfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Lijkt me sterktenzij ze in fighter mode waren, want dan konden ze je marines niet eens raken
Snel aanvallenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef kahlanamnell het volgende:
wat is dat rushen nu precies? Kan iemand dat kort uitleggen aan deze sc2 noob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |