Volgens mij zit jij hier zowat vaker dan in het treinen topic de laatste tijdquote:
omdat zeker te weten heb k echt geen sex met een vrouw nodig.. en ,nee dus ook nog nooit gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit seks met een vrouw gehad?
Je hoort vaak dat homo's dat wel ooit hebben geprobeerd om te kijken of ze wel echt homo zijn ofzo.
ja zal vast zijn aquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie in het 'ik ga op vakantie en ik neem mee.....' forum posten
Lulligquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, een vrouwelijke collega van mij verteld veels te vaak dat tijden haar huwelijksnacht haar man in het verkeerde gat zat
Ik zie geen Nadal.quote:
Ik vond/vind dat ook altijd een smoes van niks hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
omdat zeker te weten heb k echt geen sex met een vrouw nodig.. en ,nee dus ook nog nooit gedaan
Ja omdat jullie zo teringhard doorknallenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier zowat vaker dan in het treinen topic de laatste tijd
ja maar geen van die landen spelen curlingquote:
Hoezo, als je toch geen stijve piemol van vrouwen krijgt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond/vind dat ook altijd een smoes van niks hoor.
Had ze zoveel gezopen dat ze het verschil niet voelde directquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, een vrouwelijke collega van mij verteld veels te vaak dat tijden haar huwelijksnacht haar man in het verkeerde gat zat
Wat een preutse trol zeg. Dat er zoiets als een "verkeerd gat" zou bestaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:
nee ik geloof e.o.a. 2e rangs schopclubje uit Adam ZOquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond/vind dat ook altijd een smoes van niks hoor.
o, die duikclub ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
nee ik geloof e.o.a. 2e rangs schopclubje uit Adam ZO
het gaat er toch ook over dat homo's sex hebben met vrouwen om te checken of ze echt homo zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo, als je toch geen stijve piemol van vrouwen krijgt.
hangt van het doel af. als ze gelijk kleintjkes wilden maken dan heb je toch echt een verkeerde en een goeie ingangquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een preutse trol zeg. Dat er zoiets als een "verkeerd gat" zou bestaan
Daarom juist.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo, als je toch geen stijve piemol van vrouwen krijgt.
Mijn broertjes speelde curling en ik keekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar geen van die landen spelen curling
try again
nee, ze was er klaar mee directquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ze zoveel gezopen dat ze het verschil niet voelde direct
Ben jij zo'n vuige kakkerlak danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
nee ik geloof e.o.a. 2e rangs schopclubje uit Adam ZO
O zo bedoel jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom juist.
Als jij je alleen maar tot mannen aangetrokken voelt dan hoef je toch niet met een vrouw te gaan neuken om het zeker te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |