Oh, dat kan, geen verstand vanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Maar in een heterorelatie is dat toch vaak voorspel naar.
Dat moet ieder voor zich weten tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar dan hoef je toch niet de gierput te peilen
Ik zie het al helemaal voor me. Lieve kleine myr alleen in het donker op de bank verstopt achter een kussenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niets van de film misschien omdat ik mijn handen te veel voor mijn ogen had.
ach je moet toch af en toe wat anders proberen hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus jij wilt anale sex met je vrouwtje
niet zeggen gewoon doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik hier het woord anaal noem zit ze al 10km verderop
oh maar daar heb je zeker gelijk in. maar mijn gierput zal nooit gepeild worden evenals dat ik een ander zijn gierput peilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je dat wil wel. En als je dat niet wil niet. Je moet andere mensen lekker laten doen wat ze willen, als ze jou er maar niet mee lastig vallen. Anders heb je maar een kutleven en heb ik medelijden met je.
Opschepper.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik hier het woord anaal noem zit ze al 10km verderop
maar, siewosie, anaal, nee..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor. Pompen om het pompen is ook maar leuk voor een kwartiertje, denk ik dan
je zit in het verkeerde forum te postenquote:
Ik kijk curlingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde forum te posten
Nog nooit seks met een vrouw gehad?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat kan, geen verstand van
jij ookquote:
haha, een vrouwelijke collega van mij verteld veels te vaak dat tijden haar huwelijksnacht haar man in het verkeerde gat zatquote:
ik ben niet de enige hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie in het 'ik ga op vakantie en ik neem mee.....' forum postenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
is geen zomersport try againquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |