zo lenig zijn we beiden nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt het ook met je vrouw proberen

Ja dat zeg ik wat blijft er dan nog overquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
HEt komt er dus op neer dan niemand penetreert

crv hakt hand afquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts steekt hand op
IKKE IKKE IKKE

Maar dan ga je de "echte" seks toch wel missen lijkt mij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lik en vingerwerk![]()
En hulpstukwerk

Doe eens niet. Die hand doet het eindelijk weer naar behoren. Masturbatie is weer leukquote:

Als je het niks vindt is het toch geen verplichting zou je zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geun idee..
maar ik ben niet zo van de kontneuksexks
dus als ik het doe, dan moet het maar snel

Tja wat is echte seckz. Sommige mensen vinden anaal al raar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan ga je de "echte" seks toch wel missen lijkt mij?

sex is niet belangerijk.. tenminste, ik vind het niet echt prettig om mijn piemel in iemands aars te steken.. ik hou van iemand omdat ik van hem hou, en niet om mijn piemel in zijn aars te roeren..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan ga je de "echte" seks toch wel missen lijkt mij?

gewoon beffen dan.quote:

Je beschrijft het ook zo mooi. Aars roeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sex is niet belangerijk.. tenminste, ik vind het niet echt prettig om mijn piemel in iemands aars te steken.. ik hou van iemand omdat ik van hem hou, en niet om mijn piemel in zijn aars te roeren..

Wat een beschrijvingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sex is niet belangerijk.. tenminste, ik vind het niet echt prettig om mijn piemel in iemands aars te steken.. ik hou van iemand omdat ik van hem hou, en niet om mijn piemel in zijn aars te roeren..

Geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw comment komt op een geweldig getimed, toepasselijk moment.

Raar niet, maar als je zwanger wil worden moet je toch nog een LOI cursus Biologie volgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja wat is echte seckz. Sommige mensen vinden anaal al raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |