quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Bij SevenYeppers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 1 van de weinigequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef crv het volgende:
Pheno heeft zelfs niet in de WKSC gepost dus ik moet hem dan maar geloven
quote:
reverse cowgirl. Zodat c_a haar achievement kan halen.quote:
Rokenquote:
Gezellig, sta ik er niet alleen.quote:
Ik heb niets gemist.quote:
ik ben ook totaal geen voetbalfan maar dat volg ik dan toch welquote:
wat voor telefoon heb je dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
Jullie gaan te snel. Mijn telefoon kan het niet aan.
Jawel ant het was beregezellig en lachen in de WKSCquote:
Nog steeds geen verbetering in je verbindingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
Jullie gaan te snel. Mijn telefoon kan het niet aan.
Die stonden mn zoon, mn vriend, DevilsWhore en ik savonds om half 1 na te doenquote:
quote:
quote:
Is blijkbaar een standjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
sorry hoor, moet ik gaan googlen op reverse cowgirl of gaan jullie me vertellen wta en hoe dat precies is?
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roken![]()
[..]
Gezellig, sta ik er niet alleen.
Brb
wtfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
"Would you object my piercing your eyelids?"
True Blood![]()
![]()
OMFG
De nieuwe AAIFOONquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyy wat doe je met mijn nieuwe foon daar?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
sorry hoor, moet ik gaan googlen op reverse cowgirl of gaan jullie me vertellen wta en hoe dat precies is?
Nee het is alleen maar erger geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog steeds geen verbetering in je verbinding
Ooit 1 James Bond film gezien, omdat ik geen zin had het boek te lezen voor Engels.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
James Bond vind ik altijd wel okee trouwens
tenminste een vooruitgang op de huidige AAIPHONESquote:
aldus de...... ach, laat ook maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Een algemeen fucking geil bekend standje imo.
En na hoelang mocht je toen weer zelfstandig wonenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stonden mn zoon, mn vriend, DevilsWhore en ik savonds om half 1 na te doen
Ik zeg niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
klote als je zelf niet bij machte bent te bellen of er iets aan te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee het is alleen maar erger geworden.
quote:
waarschijnlijk tot vrijdag bosquote:
Idee voor c_a.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Handig standig ook. Lekker doorFOK!ken tijdens het neuken.
quote:
Met de iPhone. of door met "A horse and me" Reverse cowgirl en rodeo rijden.quote:
quote:
ALtijd toch?quote:
Niet meer.quote:
nee, voetbal is ergens andersquote:
quote:
Ow, nou doei dan maar weerquote:
O 1 standje maar dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blijven steken bij Reverse Cowgirl
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Kal, was ff bang dat ik je weggejaagd had
![]()
Meerderequote:
OKAIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Yep, toen ik binnenviel was dat het subject al.... En films.... En WK .....quote:
Sommige verslavingen zijn soms zo fijnquote:
En antwoordquote:
Dan ga ik nu even de taksi van mn scherm verwijderen als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
En na hoelang mocht je toen weer zelfstandig wonen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OKAIHandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OKAIIk kom er maar neit uit hoe die 2 nou precies liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er niet iets van een homo versie van de kamasutra?quote:
quote:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom er maar neit uit hoe die 2 nou precies liggen
ik kan maar 1 standjequote:
1 ding is het zeker, ik ga het niet proberen (om daar nou homo voor te worden..)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt het ook met je vrouw proberenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 ding is het zeker, ik ga het niet proberen (om daar nou homo voor te worden..)
Is toch duidelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Homosutraquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er niet iets van een homo versie van de kamasutra?
Rustquote:
Geun idee..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er niet iets van een homo versie van de kamasutra?
Bijvoorbeeldquote:
Wat blijft er dan nog overquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geun idee..
maar ik ben niet zo van de kontneuksexks
dus als ik het doe, dan moet het maar snel
quote:
HEt komt er dus op neer dan niemand penetreertquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch duidelijk.
1 op zn rug benen de lucht in en daar steunt die ander tegenaan. Die breekt bijna zn nek op de pielemuis van de onderste maar dat geeft niet
* Huppelmuts steekt hand opquote:
zuigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |