Daar heb je gewoon prima pillen voor hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weetie inmiddels heus zelf wel of ie homo is hoor
Ik eet liever met jou in Rotterdam kebab dan in Leeuwarden zonder jou.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh jammer. Anders had ik gezegd kom maar naar rotterdam dan eten we samen.![]()
samequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij interesseert alleen als NL moet spelen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/index.php?sound=rimshot&play=true
Heb je de voetballers van tegenwoordig wel eens goed bekeken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als er maar 11 heerlijke mannen in het veld staan voor je ?
of jah. 22
klopt, maar hij zit nog in de kast opgeslotenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weetie inmiddels heus zelf wel of ie homo is hoor
geeft rubberen hamerquote:
Heb ik wel maar dan wel zodanig dat ik ook het voetballen kan volgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van voetbal? Heb je geen andere bezigheid voor die anderhalf uur?
ehm nee, niet mijn doelgroepquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de voetballers van tegenwoordig wel eens goed bekeken?
Kan niet zeggen dat ik er nat van word hoor
Daniel de Ridder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij beloofde te gaan slapen dus ik hou hem achter de handquote:
Dat werd ik vroeger ook niet anders hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Okee dat kan, ik bedoel, ik ben dan nog geen 38 maar ik weet wel dat mijn voorkeur toch naar vrouwen uitgaatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar hij zit nog in de kast opgesloten
Daar is wel wat op te vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik wel maar dan wel zodanig dat ik ook het voetballen kan volgen
Tetten!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dat kan, ik bedoel, ik ben dan nog geen 38 maar ik weet wel dat mijn voorkeur toch naar vrouwen uitgaat
Hij weet het geheid ook echt wel, maar is nog nooit gesignaleerd met hetzij vrouw hetzij man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dat kan, ik bedoel, ik ben dan nog geen 38 maar ik weet wel dat mijn voorker toch naar vrouwen uitgaat
http://www.instantsfun.es/epicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/index.php?sound=rimshot&play=true
Nou ik kan me voorstellen dat je er incontinent van wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan geen probleemquote:
LAng leve de tena ladyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je er incontinent van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |