Die staat bij mij ook op nummer 1.quote:
Ach, er zijn genoeg topics waar de OP én de klacht niet de moeite waard is om te lezenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk dat je zoveel moeite in een topic steekt, maar de klacht gaat weer nergens over..
Die gaan dan ook dicht, jij hebt dus ook geen moeite met een (naar mijn mening terecht) slotje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg topics waar de OP én de klacht niet de moeite waard is om te lezen
Ach het was 5 minuten werk en ik verveel me toch, dus neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die gaan dan ook dicht, jij hebt dus ook geen moeite met een (naar mijn mening terecht) slotje?.
Die hybride's zijn ook irritant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook op nummer 1.
Op nummer toch echt wel de hybride rijder die lekker 90 blijft rijden op de linker baan
Leuk, je maakt dus een topic simpelweg om het openen van een topic.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach het was 5 minuten werk en ik verveel me toch, dus nee
Hybride is een techniek, niet een auto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Starm het volgende:
[..]
Die hybride's zijn ook irritant.
Zijn meestal ook erg lelijke auto's
Daar heb ik geen probleem mee, het probleem heb ik met de mensen die ze op dit moment besturen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hybride is een techniek, niet een auto.
Het is inmiddels al op zoveel modellen beschikbaar dat je ze alleen nog herkent aan een embleem op de achterklep.
En mogelijk zullen ze de overhand krijgen.
Wen er maar aan
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
Heb hard moeten lachen om de golf rijder
Thanksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Life het volgende:
Ik ken 1 Cooper-Chick. Je beschrijving van haar is 90% accuraat
Ik word vooral links keihard ingehaald door hybride rijders.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee, het probleem heb ik met de mensen die ze op dit moment besturen...
Nou... leuk voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef mikieu het volgende:
Ik heb een golf 3. rijbewijs in 1 keer. Geen MBO. Wel dikke geluidsinstallatie, geen hardcore. Wel een brulpijp, niet gepimpt. Ja, knappe koplampen..
Die doe ik vanmiddagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:03 schreef Triptamine2 het volgende:
Doe ook de opgefokte-volvo-station-zakenman die altijd bumperkleeft en te hard rijdt, die zijn het ergst
van de Audi-site, standaard op de A3: "Stalen velgen 6,5Jx16 met grote wieldoppen"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:38 schreef Salatrel het volgende:
kun je tegenwoordig nog een nieuwe Audi krijgen met wieldoppen dan?
De standaard Kia rijder:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 06:13 schreef Remco05 het volgende:
Vergeet de zeeman brigade die de Kia selectie vertegenwoordigd niet!
Iets in de trand van mensen die regelmatig zomaar hun handrem aantrekken op de snelweg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de generalisatie van de Scenic-rijders
Neuh, dat is alleen vandaag even het nieuws. Ik bedoel meer generaliserend (het zijn altijd papa's / huisvrouwen / rechtshangers / aanhangwagentrekkers)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
Iets in de trand van mensen die regelmatig zomaar hun handrem aantrekken op de snelweg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |