Niet.quote:
GMTAquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Gert het volgende:
Mij leek "nooit, echt nooit meteen bap bap bap doen" wel een aardige TT
Vooruit, ben in een goeie buiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag het "Bap bap bap recht op die clit" worden?
ik zie jullie wel allemaal online alleen Piet nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh krijgen we dit nou?Zitten we vanaf nu met z'n allen op msn?
Is die zonder clit ook goed?quote:
Ow is dat zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
O, relmof is al bezig.
Die liep gisteren ook al te sieren met een topicnummertje dat IK had aangepast.
jaahaaaaaaaaaaa die doet wel een hoop voor zijn beurtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
O, relmof is al bezig.
Stuur hem zo'n buzzer op msn, da's tyfus irritantquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
O, relmof is al bezig.
Scaramouch, Scaramouch, will you do the Fandangoquote:
841.. zal dat nummer nooit meer vergeten.quote:
Nokiaquote:
Ben benieuwdquote:
Moet ie wel eerst een chat schermpje open hebben staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stuur hem zo'n buzzer op msn, da's tyfus irritant
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
maaruhhh had heksje nu op je gereageerd LemRof?
Nou ja, het is iig geen priemgetal, het is deelbaar door 29quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
841.. zal dat nummer nooit meer vergeten.
oh, dus jij bent zo'n offline-weergeef-mannetjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
lolwut iedereen komt tegelijk online zodra het over buzzeren op msn gaat!?
DIT VRAAGT OM EEN MASSALE BUZZERBOM!1!1!!
Mijn client doet niet aan buzzersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
lolwut iedereen komt tegelijk online zodra het over buzzeren op msn gaat!?
DIT VRAAGT OM EEN MASSALE BUZZERBOM!1!1!!
Empathyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn client doet niet aan buzzers
Wat lieg je nou?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
oh, dus jij bent zo'n offline-weergeef-mannetje. Of zit ik al in de block-zone
miranda ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn client doet niet aan buzzers
Ja da's de wortel. En 8 + 4 +1 = 13quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het is iig geen priemgetal, het is deelbaar door 29
Ohnoes!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's de wortel. En 8 + 4 +1 = 13
Doe ik straks wel als ze weer op msn isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg dan ff dat ze vol zit...goochemerd
je kan het ook uitzettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
HOU OP MET BUZZEREN STELLETJE KINDERACHTIGE KONTKOPPEN!
Zegt de man die dit topic de TT "ç¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿´ ¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿" gafquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
HOU OP MET BUZZEREN STELLETJE KINDERACHTIGE KONTKOPPEN!
´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de man die dit topic de TT "ç¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿´ ¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿" gaf
Ligt eraan, welke slechte film?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef Gert het volgende:
Wat zal ik doen: een slechte film of slecht voetbal...
slecht voetbal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef Gert het volgende:
AJAXquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef Gert het volgende:
Toveraidsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Toverheks als ik met jou slaap krijg ik dan toverseks?
met van die etterende puistjes en blaartjes en fijne zwerenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die etterende puistjes en blaartjes en fijne zweren
oh ja en niet te vergeten dat gele pus dat eruit sijpelt![]()
Gadver Heksiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die etterende puistjes en blaartjes en fijne zweren
oh ja en niet te vergeten dat gele pus dat eruit sijpelt![]()
jij bent niet voor AJAX?? dan kan je het wel schudde bij me, echt als je niet voor mijn cluppie bent dan pppfftttt je weet wel enzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:07 schreef gnilrednoz het volgende:
en oja ajax kut enzo mja zag t al aankomen
Ja, het gaat niet zo goed met Ajax he? Puur slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:07 schreef gnilrednoz het volgende:
en oja ajax kut enzo mja zag t al aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is helemaal niet gadver, neem altijd een zalfje mee hoor, kan je zo lekker smerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erm, ik ben wel voor ajax, ik ben zelfs lid van de club en vorig jaar naar 4 wedstrijden geweest waaronder de bekerfinalequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent niet voor AJAX?? dan kan je het wel schudde bij me, echt als je niet voor mijn cluppie bent dan pppfftttt je weet wel enzo
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zit TiTa te vreten tijdens het voetbalkijken?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
oke, dan ga ik er ff over nadenken oke, heb je wel een seizoenkaart en ken je me cluplied uit het blote hoofdje want anders??? dus eerst maar eens flink oefenen op de tekst, afgesprokenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
erm, ik ben wel voor ajax, ik ben zelfs lid van de club en vorig jaar naar 4 wedstrijden geweest waaronder de bekerfinale
Vitessequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef gnilrednoz het volgende:
oh en ik ga de 14e naar de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen vitesse
tekst ken ik wel vrij goed, seizoenskaart niet, club card heb ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan ga ik er ff over nadenken oke, heb je wel een seizoenkaart en ken je me cluplied uit het blote hoofdje want anders??? dus eerst maar eens flink oefenen op de tekst, afgesproken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe heet de favoriete Sesamstraat muppet van Tita?!oh die vind ik zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Zie je!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe krijgt Tita de oosterse keuken thuis?
(waarschuwing: dieptepunt)
whaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe krijgt Tita de oosterse keuken thuis?
(waarschuwing: dieptepunt)
En wat krijgt grilrednoz van Heksje kado? Toverballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, of blauwe ballen, als het me niet aanstaatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat krijgt grilrednoz van Heksje kado? Toverballen.
GRILrednoz!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat krijgt grilrednoz van Heksje kado? Toverballen.
Post jij nou maar 's wat foto's van je eigen visage zodat we kunnen oordelen of jij onze SCdames wel waard bentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef gnilrednoz het volgende:
koop eerst maar een webcam ofzo
oh w8 ik bedoel een toverwebcam
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat speelde kleine TiTa vroeger op het speelplein met al haar vriendjes en vriendinnetjes?hahha jij bent echt gek lig gestrekt hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
fotoboek! daar staat er eentjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Post jij nou maar 's wat foto's van je eigen visage zodat we kunnen oordelen of jij onze SCdames wel waard bent
je hebt toch geen hond he en een rood wit stokjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
fotoboek! daar staat er eentje
maar ok ik zie er wel vrij anders uit nu, dat is waar
hier wacht deze postte ik laatst in US
[ afbeelding ]
Fo' Shizzle.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, de beste man woont zo te zien dicht bij Tsjernobyl...
ik wordt?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt toch geen hond he en een rood wit stokjeohh ik wordt zo melig van alles en vooral van IAN sorry
hahahha tranen over me wangen haha lig helemaal gestrektquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
*Ping pang pong!quote:
wat is een douchebag??? iets als een douschgordijn of douschmatje?? echt meen het nooit van dit woord gehoord, en mijn nederlands is toch echt perfekt hoor, vraag maar hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef gnilrednoz het volgende:
maar nee, ik weet t, zie er als een complete douchebag uit op die foto, np
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaah das zo uitgekauwd...dat doen we hier niet bij heksie
Ik heb al een algemene mededeling omgeroepen wat wil je nog meer!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is een douchebag??? iets als een douschgordijn of douschmatje?? echt meen het nooit van dit woord gehoord, en mijn nederlands is toch echt perfekt hoor, vraag maar hier.
hahha dank je Ian, je bent een schatjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Ping pang pong!
Dames en heren afkomstig uit Tsjernobyl en omstreken hier volgt een algemene mededeling:
TiTa heeft al maanden toestemming de Nederlandsche en Engelsche taal te verkrachten naar eigen
keuze. Hier commentaar op leveren is dus niet nodig...
Onze excuses voor het ongemak...
*Pong pang ping!
Achja, wat kan ik zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha dank je Ian, je bent een schatje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er niet vrolijk van Heksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
echt he, ze moeten ff een tandje bijzetten mijn clup, want anders is het over en uit en dan heb ik echt verdriet
zullen we t ipv voetbal gewoon over sex hebben? ik word een beetje debbie downer van t gelul over ajax, t gaat me teveel aan t hartquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
echt he, ze moeten ff een tandje bijzetten mijn clup, want anders is het over en uit en dan heb ik echt verdriet
http://cameroid.com/quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die wigger geeft licht in het donker![]()
Goed, op zich praktisch.
Nee dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Ajax verliest, zijn ze dan wel geplaatst voor de Europaleague. Of daar ook voorronde?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
zullen we t ipv voetbal gewoon over sex hebben? ik word een beetje debbie downer van t gelul over ajax, t gaat me teveel aan t hart
quote:
waar heb je het over?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee alleen als hij het AJAX cluplied kan meeneurien
Ja dat is toch de eerste officiele ronde, was vorig jaar ook ja. Toen overleefde bijna alle NL clubs en kwamen ze allemaal in poules.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
Niet meteen de groepsfase EL trouwens, zie ik, ajax komt dan terecht in de EL-play off-ronde, waar ook PSV en Feyenoord in zitten. In dié ronde wordt pas beslist wie er naar de groepsfase gaan.
Winnen ze?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van de CL.
Dit geven ze nooit meer weg. Wordt eerder 1-3 of meer.
We moeten nog een voorronde tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van de CL.
Dit geven ze nooit meer weg. Wordt eerder 1-3 of meer.
nee toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We moeten nog een voorronde toch?
zie editquote:
Ah... ziet er niet onoverkomelijk uit, maar ja...quote:
Best een leuk land hoor, kom ook maar terug!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je echt voorgoed in Nederland wonen?
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je echt voorgoed in Nederland wonen?
Goede timing, TerG.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Gert het volgende:
Best een leuk land hoor, kom ook maar terug!
Hoe doe ik dat hè.quote:
Nee, ik heb het niemand gezegdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Is ook!Maar wat tof, en zo snel al. Alles goed achtergelaten en verbrand?
Ik voel geel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat hè.
Alfabet af?
Je verdiént het!
Groot gelijk, anders willen die moffen nog een afscheidsfeest met gratis zuipen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niemand gezegdIk ben gewoon *poef!* ineens weg hier, maandag
Oh tof! Straks sta je op melkpakken. Got Ian?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niemand gezegdIk ben gewoon *poef!* ineens weg hier, maandag
Jonguh, ik heb met militaire precisie een tour door dat tering grote land ingepland. Dan ga ik niet een vliegtuig missen voor een stairway vol FOK!-mongolen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat allemaal om op de 4 september meet te komen, en dan kan Dolf het niet eens opbrengen ook te gaan
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Noek het volgende:
Maar even, je blijft dan echt voor altijd?
Prrrrrrquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Gert het volgende:
We doen in oktober wel wat exclusievers.
Zo begint het denk ik:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel geel.
Bijna af! Moet nog beginnenmaar de nacht is nog jong en heel lang.
Eh... 3 als in 3 oktober? Nee!quote:
Jawel hoor, ik vind het wel heel gaaf voor jullie. Nederland is überst!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Gert, ze wil me niet geloven ofzo
Ik ga met Meertje samenwonen in KlundertWe zijn as we speak aan het inrichten
Digitaal
Dat weet ik, ik heb de WELKOM TRUG GERTJEUH spandoeken al gemaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... 3 als in 3 oktober? Nee!
Dan kom ik weer aan op Schiphol!
Bij D ga ik echt naar huis. Ik heb wel chips en die smaakt naar pistachenoten als je heel veel fantasie hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo begint het denk ik:
-"Ehmm... A..." (viltstiftje tussen de vingers, tong op de ijverig-stand, ietsje uit de mond).. "Apekoppen!"
Godver, hebben ze niet."
euh, zullen we anders afspreken dat ik je een andere keer hartelijk welkom terug heet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
uurtje of 11 's ochtend Ian! Gezellig! Ik denk ik ook, na 10,5 uur in het vliegtuig.
Ahhhw. Dropduo's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij D ga ik echt naar huis. Ik heb wel chips en die smaakt naar pistachenoten als je heel veel fantasie hebt.
Ha, het raadshuis van Prins Maurits van Oranje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
uurtje of 11 's ochtend Ian! Gezellig! Ik denk ik ook, na 10,5 uur in het vliegtuig.
Vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
euh, zullen we anders afspreken dat ik je een andere keer hartelijk welkom terug heet?
Drei, vier, great idea.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhhw. Dropduo's.![]()
Sterkte.
Begin anders met de R en trek eerst een fles los!
Primaquote:
Goeie counter Pjotr! Maak je klaar voor de responsequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, je bent nooit meer op FOK!
! De vraag is dus meer, hoeist met u?
Zal ik alvast onder de glazen tafel kruipenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie counter Pjotr! Maak je klaar voor de response
Nee, het isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik alvast onder de glazen tafel kruipen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, je bent nooit meer op FOK!
! De vraag is dus meer, hoeist met u?
Weer naar Szigetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef Noek het volgende:
![]()
Ga je helemaal niet op vakantie want je verdient het zo. Als je wel zou gaan waar zou je dan heengaan?
I'm fine fine fine.
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik alvast onder de glazen tafel kruipen?
CarO en ik gaan vast in overleg maar zij is in Engeland en ik in Oostenrijk. Hoeveel zeeën zijn dat eigenlijk tussen ons in? We zijn zo ver verwijderd van elkaar, het is ondragelijk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer naar Sziget, maar nee, waarschijnlijk volgend jaar weer
.
Mooi, 4 sept is er een Ian-meet in de stairway. Kom ook ff met CarO
Fijne vakantie nogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Noek het volgende:
[..]
CarO en ik gaan vast in overleg maar zij is in Engeland en ik in Oostenrijk. Hoeveel zeeën zijn dat eigenlijk tussen ons in? We zijn zo ver verwijderd van elkaar, het is ondragelijk!
Ah Sgizet. Nooit geweest, klinkt exotisch. Boek anders vast, voorpret is ook pret.![]()
Tot latOrz!
Nog een fijne vakantie Noek, en super dat je af en toe langskomt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Noek het volgende:
[..]
CarO en ik gaan vast in overleg maar zij is in Engeland en ik in Oostenrijk. Hoeveel zeeën zijn dat eigenlijk tussen ons in? We zijn zo ver verwijderd van elkaar, het is ondragelijk!
Ah Sgizet. Nooit geweest, klinkt exotisch. Boek anders vast, voorpret is ook pret.![]()
Tot latOrz!
Eén zee, De Noordzeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Tot latOrz!
Puik planquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:10 schreef gnilrednoz het volgende:
Ian je vriendin gaat Lasagna voor me maken ivm livesets die geupload zijn
wat zijn nu weer seetjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet voor Ian! Al die seetjes in Duitsland
ja, lul dan gewoon nederlands pppfftt al die talen al die moeilijke woorden, jullie maken me helemaal gekquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga mijn bed bekijken dus wens jullie nog veel plezier hier en tot morgen en slaap lekker all
![]()
Truste Heksiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, lul dan gewoon nederlands pppfftt al die talen al die moeilijke woorden, jullie maken me helemaal gek
Nou , waar wacht je op, gooi je charmes in de strijd en laat haar uithuilen op je brede schoudersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef gnilrednoz het volgende:
ohhh een meisje waar ik nogal veel om geeft heeft ":(" in haar msn personal message, ik voel haar pijn gelijkhaha
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou , waar wacht je op, gooi je charmes in de strijd en laat haar uithuilen op je brede schouders
grappig dat je dat zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou , waar wacht je op, gooi je charmes in de strijd en laat haar uithuilen op je brede schouders
Hoest afgelopen met de woningbouw eik Meer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de types die je in je msnlijst hebtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:37 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
hey niet lachen ik heb echt brede schouders
Jij kan in zijn Msn lijst?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de types die je in je msnlijst hebt
grapjas, we zijn niet allemaal 40. ik wist overigens al wel dat iemand er iets over zou gaan zeggen, maar hey, you don't know her like I doquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nja.....tis watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar er staan figuren in die "" als status zetten
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
grapjas, we zijn niet allemaal 40. ik wist overigens al wel dat iemand er iets over zou gaan zeggen, maar hey, you don't know her like I do
Nou, ik ga as zaterdag verhuizen naar het kot dat ik heb toegewezen gekregenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoest afgelopen met de woningbouw eik Meer?
Het is een roep om aandacht, trust me, geen beter moment om een meske aan de haak te slaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar er staan figuren in die ":(" als status zetten
En Ian komt er een paar daagjes later bij wonenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou, ik ga as zaterdag verhuizen naar het kot dat ik heb toegewezen gekregen
Meh, zo ben ik al niet, en al was ik wel zo ze heeft al een vriend, en dat is een goede vriend van mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een roep om aandacht, trust me, geen beter moment om een meske aan de haak te slaan
Het zegt ook wel iets over het type meisje, daar moet je ook maar net zin in hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een roep om aandacht, trust me, geen beter moment om een meske aan de haak te slaan
Ik vind zelf Twilight ook helemaal geweldig, misschien zegt je dat al genoegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zegt ook wel iets over het type meisje, daar moet je ook maar net zin in hebben
Ik weet niet eens waar je het over hebt, dat zegt waarschijnlijk ook al genoegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik vind zelf Twilight ook helemaal geweldig, misschien zegt je dat al genoeg
Haha ja, dat doet t zeker jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt, dat zegt waarschijnlijk ook al genoeg
Ohja. Ik moet alle rails etc van de muren halen en de pluggen eruit trekken. En de voortuin moet leeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:
Ja dat weet ik![]()
ik bedoel eigenlijk van deze week...toen ze in je oude huis langs kwamen
Die staat in de schuur. Als ik iets wil horen download ik het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:58 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha ja, dat doet t zeker ja
Hoe staat t btw met de LP collectie?
Da's waar. Maar Zonderling lijkt me wel een typ voor zo iemand.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zegt ook wel iets over het type meisje, daar moet je ook maar net zin in hebben
En dan natuurlijk ook de gaatjes dichtmaken? Maar je ex helpt vast even mee denk ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja. Ik moet alle rails etc van de muren halen en de pluggen eruit trekken. En de voortuin moet leeg.
Los van het feit dat ik dat waarschijnlijk ook wel ben en net zeg dat ik twilight leuk vind: waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's waar. Maar Zonderling lijkt me wel een typ voor zo iemand.
Je moet ze ook sowieso niet in je msnlijst hebben, maar om te beginnen naast je, op de bankquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Slaap lekker meissiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:02 schreef Laysa het volgende:
He klote Mera.....any ways...Hoi Teun...op de valreep en voor nu slaap lekker allemaal
Of in je bedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet ze ook sowieso niet in je msnlijst hebben, maar om te beginnen naast je, op de bank
Ja, maar daar slaapt het wel het bestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het in bed meestal wat saai eigenlijk, jij niet? Het is zo standaard
how nice of you to join usquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef FANN het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef FANN het volgende:
[ link | afbeelding ]
Props!![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar daar slaapt het wel het best
Is toch een leuk joch Fann? Ok, jong, erg jong, wat zonderling, maar verder prima knul,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef FANN het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nietus ik zie er heul goed uit voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
how nice of you to join usmaar hey, je mag mijn foto's niet dissen totdat je zelf een foto laat zien
ik zie er uit als een complete douchebag op die foto, klopt, maar misschien ben jij een onwijze oma ofzo
volgens mij ben je gewoon nogal onzeker over het ouder worden en heb je daarom geen foboquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nietus ik zie er heul goed uit voor mijn leeftijd![]()
[ link | afbeelding ]
Je moederquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Respect voor die ketting!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat zegt mijn mensenkennisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik dat waarschijnlijk ook wel ben en net zeg dat ik twilight leuk vind: waarom denk je dat?
Zal wel een fucking erfstuk zijn, anders hang iemand echt geen zes kilo om dat gerimpelde nekjequote:
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zegt mijn mensenkennis![]()
Waarmee ik niet bedoel dat die uitzonderlijk goed is, maar dat idee heb ik gewoon van je![]()
Het ziet eruit alsof het van Montezuma zelf is geweest!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel een fucking erfstuk zijn, anders hang iemand echt geen zes kilo om dat gerimpelde nekje
"Oma? Oma!! Waar blijf je nou, ik zwem veel snellerder dan jij!"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
tering die ketting lijkt me wel zwaar![]()
dan loop je toch bijna voorover
da's best sociaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:14 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Geeft niet hoorKlopt wel een beetje, ik ben wel een beetje zo dat ik ieder knap meisje dat verdrietig is wil redden
met of zonder laptopquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet het niet, maar ik ging slapen. Ook weet ik niet of dat lukt, maar ik ga in ieder geval eerst maar eens in bed liggen.
meh, misschien had ik er bij moeten zeggen dat ik een vrij brede smaak heb, veel vrouwen hebben iig wel iets mooisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
da's best sociaal![]()
als ze lelijk zijn gewoon laten verzuipen
Vervang knap gewoon voor slank! Dikke wijven blijven zelf wel drijven!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
da's best sociaal![]()
als ze lelijk zijn gewoon laten verzuipen
Verdriet of niet, die soort is niet te reddenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:14 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Geeft niet hoorKlopt wel een beetje, ik ben wel een beetje zo dat ik ieder knap meisje dat verdrietig is wil redden
Haha daar heb je wel gelijk in jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verdriet of niet, die soort is niet te redden![]()
En toch worden ze gemiddeld nog steeds ouder dan wij
jij dus ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vervang knap gewoon voor slank! Dikke wijven blijven zelf wel drijven!
Heb je haar ook een naampje gegevenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mét natuurlijk, wat anders moet er naast mij liggen om te knuffelen
Je moet jezelf helpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel gelijk in jaAchja. Ik kan t niet helpen xP
laat eens een foto van jezelf zien ofzo, taartje ;<quote:
Die had ze al, staat erop met grote letters, DELquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je haar ook een naampje gegeven
ah... jah... da's handigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die had ze al, staat erop met grote letters, DEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |