Niet.quote:
GMTAquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Gert het volgende:
Mij leek "nooit, echt nooit meteen bap bap bap doen" wel een aardige TT
Vooruit, ben in een goeie buiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag het "Bap bap bap recht op die clit" worden?
ik zie jullie wel allemaal online alleen Piet nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh krijgen we dit nou?Zitten we vanaf nu met z'n allen op msn?
Is die zonder clit ook goed?quote:
Ow is dat zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
O, relmof is al bezig.
Die liep gisteren ook al te sieren met een topicnummertje dat IK had aangepast.
jaahaaaaaaaaaaa die doet wel een hoop voor zijn beurtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
O, relmof is al bezig.
Stuur hem zo'n buzzer op msn, da's tyfus irritantquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
O, relmof is al bezig.
Scaramouch, Scaramouch, will you do the Fandangoquote:
841.. zal dat nummer nooit meer vergeten.quote:
Nokiaquote:
Ben benieuwdquote:
Moet ie wel eerst een chat schermpje open hebben staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stuur hem zo'n buzzer op msn, da's tyfus irritant
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
maaruhhh had heksje nu op je gereageerd LemRof?
Nou ja, het is iig geen priemgetal, het is deelbaar door 29quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
841.. zal dat nummer nooit meer vergeten.
oh, dus jij bent zo'n offline-weergeef-mannetjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
lolwut iedereen komt tegelijk online zodra het over buzzeren op msn gaat!?
DIT VRAAGT OM EEN MASSALE BUZZERBOM!1!1!!
Mijn client doet niet aan buzzersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
lolwut iedereen komt tegelijk online zodra het over buzzeren op msn gaat!?
DIT VRAAGT OM EEN MASSALE BUZZERBOM!1!1!!
Empathyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn client doet niet aan buzzers
Wat lieg je nou?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
oh, dus jij bent zo'n offline-weergeef-mannetje. Of zit ik al in de block-zone
miranda ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn client doet niet aan buzzers
Ja da's de wortel. En 8 + 4 +1 = 13quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het is iig geen priemgetal, het is deelbaar door 29
Ohnoes!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's de wortel. En 8 + 4 +1 = 13
Doe ik straks wel als ze weer op msn isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg dan ff dat ze vol zit...goochemerd
je kan het ook uitzettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
HOU OP MET BUZZEREN STELLETJE KINDERACHTIGE KONTKOPPEN!
Zegt de man die dit topic de TT "ç¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿´ ¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿" gafquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
HOU OP MET BUZZEREN STELLETJE KINDERACHTIGE KONTKOPPEN!
´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de man die dit topic de TT "ç¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿´ ¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿" gaf
Ligt eraan, welke slechte film?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef Gert het volgende:
Wat zal ik doen: een slechte film of slecht voetbal...
slecht voetbal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef Gert het volgende:
AJAXquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef Gert het volgende:
Toveraidsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Toverheks als ik met jou slaap krijg ik dan toverseks?
met van die etterende puistjes en blaartjes en fijne zwerenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die etterende puistjes en blaartjes en fijne zweren
oh ja en niet te vergeten dat gele pus dat eruit sijpelt![]()
Gadver Heksiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die etterende puistjes en blaartjes en fijne zweren
oh ja en niet te vergeten dat gele pus dat eruit sijpelt![]()
jij bent niet voor AJAX?? dan kan je het wel schudde bij me, echt als je niet voor mijn cluppie bent dan pppfftttt je weet wel enzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:07 schreef gnilrednoz het volgende:
en oja ajax kut enzo mja zag t al aankomen
Ja, het gaat niet zo goed met Ajax he? Puur slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:07 schreef gnilrednoz het volgende:
en oja ajax kut enzo mja zag t al aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is helemaal niet gadver, neem altijd een zalfje mee hoor, kan je zo lekker smerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erm, ik ben wel voor ajax, ik ben zelfs lid van de club en vorig jaar naar 4 wedstrijden geweest waaronder de bekerfinalequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent niet voor AJAX?? dan kan je het wel schudde bij me, echt als je niet voor mijn cluppie bent dan pppfftttt je weet wel enzo
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zit TiTa te vreten tijdens het voetbalkijken?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
oke, dan ga ik er ff over nadenken oke, heb je wel een seizoenkaart en ken je me cluplied uit het blote hoofdje want anders??? dus eerst maar eens flink oefenen op de tekst, afgesprokenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
erm, ik ben wel voor ajax, ik ben zelfs lid van de club en vorig jaar naar 4 wedstrijden geweest waaronder de bekerfinale
Vitessequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef gnilrednoz het volgende:
oh en ik ga de 14e naar de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen vitesse
tekst ken ik wel vrij goed, seizoenskaart niet, club card heb ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan ga ik er ff over nadenken oke, heb je wel een seizoenkaart en ken je me cluplied uit het blote hoofdje want anders??? dus eerst maar eens flink oefenen op de tekst, afgesproken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe heet de favoriete Sesamstraat muppet van Tita?!oh die vind ik zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Zie je!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe krijgt Tita de oosterse keuken thuis?
(waarschuwing: dieptepunt)
whaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |