Och nee ik was eens door mijn foto's aan het bladeren en toen kwam ik tegen dat ik toch al best wel een stuk of 85 verschillende stationsnaambordjes op de foto had gezet in de loop der jaren. Vond het wel grappig eigenlijk, en daar kwam in 2006 mijn treinhobby bij, en toen ben ik daar mee doorgegaan. Naja dat is het eigenlijk welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Schiet nou maar op met je verhaal, Fles. Het is bijna half 9.![]()
Goed, nonetheless.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kloon is al geband. Oude woordgrap dus
nah, ik nueck mijn kinderen nietquote:
ohquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och nee ik was eens door mijn foto's aan het bladeren en toen kwam ik tegen dat ik toch al best wel een stuk of 85 verschillende stationsnaambordjes op de foto had gezet in de loop der jaren. Vond het wel grappig eigenlijk, en daar kwam in 2006 mijn treinhobby bij, en toen ben ik daar mee doorgegaan. Naja dat is het eigenlijk wel
Maar hoe kwam je dan ineens bij die treinfascinatie? Je nam de trein naar Lutjebroek en toen had je het, ik word treingek? Ik snap dat niet zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och nee ik was eens door mijn foto's aan het bladeren en toen kwam ik tegen dat ik toch al best wel een stuk of 85 verschillende stationsnaambordjes op de foto had gezet in de loop der jaren. Vond het wel grappig eigenlijk, en daar kwam in 2006 mijn treinhobby bij, en toen ben ik daar mee doorgegaan. Naja dat is het eigenlijk wel
Heb jij kinderen??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik nueck mijn kinderen nietLaat staan van een ander.
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik nueck mijn kinderen nietLaat staan van een ander.
Ik had stiekem een spannender verhaal verwachtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zult vast ook een hobby hebben. Dat heb ik met Japan. Ik ken de OV-routes daar beter dan in Nederland.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je dan ineens bij die treinfascinatie? Je nam de trein naar Lutjebroek en toen had je het, ik word treingek? Ik snap dat niet zo.
Och dat was iets van vroegah, toen ik net een studenten OV had ben ik ook kris kras overal heen gegaan. Dat ging na een paar jaar weer over, tot ik in 2006 voor mn werk weer dagelijks met de trein een eind moest reizen. Toen kwam dat allemaal weer naar bovenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je dan ineens bij die treinfascinatie? Je nam de trein naar Lutjebroek en toen had je het, ik word treingek? Ik snap dat niet zo.
Zo simpel? Ik had echt een diepgaande uitleg verwacht met meerdere motieven en een plotwending, catharsis en apotheose.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast wel. Oja films.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zult vast ook een hobby hebben. Dat heb ik met Japan. Ik ken de OV-routes daar beter dan in Nederland.
Oh ja, daar ging een crewlid ook aan mee doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Die gast bij Take me out nu, wat een baas.
Dit is gewoon "hoe het komt" he. Ik heb al eens eerder uitgelegd dat het werk zelf gewoon topsport isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had stiekem een spannender verhaal verwacht
Misschien was dit verhaaltje gewoon een red herring.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo simpel? Ik had echt een diepgaande uitleg verwacht met meerdere motieven en een plotwending, catharsis en apotheose.
Nu krijg ik een anticlimax. Maar, toch bedankt!
Ik had eerlijk gezegd niet van die vrouwen verwacht dat er nog 10 groen bleven, meestal zijn ze veel meer bekrompenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Die gast bij Take me out nu, wat een baas.
Wie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging een crewlid ook aan mee doen
Ik kijk bijna geen films, ik kan daar de tijd niet voor opbrengen. Maar ik kan dan weer uren kwijt zijn met muziekvideos downloaden, sharen etc.quote:
Ik zou dat best wel eens willen zien jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon "hoe het komt" he. Ik heb al eens eerder uitgelegd dat het werk zelf gewoon topsport isDat is een heel wat spannender verhaal natuurlijk
maar daar moet je eigenlijk zelf bij zijn
Wie???quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging een crewlid ook aan mee doen
Ik denk niet dat diegene blij gaat zijn als ik dat roepquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet van die vrouwen verwacht dat er nog 10 groen bleven, meestal zijn ze veel meer bekrompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |