Lees eens even terug zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar hebben jullie wel een positievere ervaring met sites als RP?
Twee relaties aan overgehoudenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb alleen ervaring met FOK!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niet tegelijk hoop ik toch...quote:
Ik heb hier wel eens gelurktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lees eens even terug zou ik zeggen
Haha nee hoor, dat begrijp je helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar meestal lachen jullie alleen profielen uit volgens mij... (terecht overigens).
ik heb wel 1 relatie en 6 wat kortere pogingen aan paiq overgehoudenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
niet tegelijk hoop ik toch...![]()
![]()
[..]
Ik heb hier wel eens gelurktMaar meestal lachen jullie alleen profielen uit volgens mij... (terecht overigens).
wat hij zegtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Silenus het volgende:
Gast! Dude! Ouwe glijer!
Niet zo tam, vertel ons alles! Details!
Haha dat wil je wel weten he!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Silenus het volgende:
Gast! Dude! Ouwe glijer!
Niet zo tam, vertel ons alles! Details!
Wat heb ik eraan om te weten of jij van 'de profielen bent'? Ik wil smakelijke verhalen horen, vol vurige hartstocht (en pijnlijke bliunders).quote:
Je weet maar nooit wie er allemaal op Fok! zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat heb ik eraan om te weten of jij van 'de profielen bent'? Ik wil smakelijke verhalen horen, vol vurige hartstocht (en pijnlijke bliunders).
Haha Ijscodude ik wíst het! Ouwe pik ouwe pijp zo ken ik je weer huuuuuuu heuj heuj heuj!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Haha dat wil je wel weten he!!Samen gegeten, film gekeken en.... (voer een muntje in om verder te lezen)
Klinkt positief in elk gevalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Haha dat wil je wel weten he!!Samen gegeten, film gekeken en.... (voer een muntje in om verder te lezen)
Kom een keer in Grunn en dan proosten we een keertje! Een derde date zit er wel in, ik denk dat het zeker voor herhaling vatbaar isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha Ijscodude ik wíst het! Ouwe pik ouwe pijp zo ken ik je weer huuuuuuu heuj heuj heuj!![]()
(ok, ik mis nu even dat moment in de kroeg dat we nu met onze glazen bier tegen elkaar stoten en ik je een bemoedigende mep op je schouder geef, maar dat bedenken we er maar bij)
Maarreh, los van de stomende seks, er zit wel een derde date in?
Lexaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Klinkt positief in elk gevalVanaf welke site had je d'r opgevist?
In groningen barst het toch van de singles die je zo uit de kroeg opvist? Dan heb je toch geen site meer nodig?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:16 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Kom een keer in Grunn en dan proosten we een keertje! Een derde date zit er wel in, ik denk dat het zeker voor herhaling vatbaar is
Gezellige man toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Voorbeeld van wat voor types mij berichten sturen: NL28607263
quote:Hallo
ben goed uitziende veertiger met eigen bedrijf en zoek een lady met brains, liefst gebonden, daar ik dat zelf ook ben, voor een vriendschap(eten, bezoekexposities.etc.)
kus
Kan best kloppen maar ik ben eerlijk gezegd na een paar jaar wel zat van al die oppervlakkige dames die je daar vaak tegen komt..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In groningen barst het toch van de singles die je zo uit de kroeg opvist? Dan heb je toch geen site meer nodig?!
(ik mis Grunn soms![]()
)
No offense taken..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Kan best kloppen maar ik ben eerlijk gezegd na een paar jaar wel zat van al die oppervlakkige dames die je daar vaak tegen komt..
No offence!
Hahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef Silenus het volgende:
Het beste relatiemateriaal vind je in de Blauwe Engel, dat hoorde ik tenminste altijd van mijn Grunningse kennissen.
Laten we zeggen dat de vrouwen die ik er in het verleden tegen kwam voornamelijk zo oppervlakkig was. Of ze moeten onaantrekkelijk zijn maar het oog wil natuurlijk ook watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
No offense taken..
Hmm daar heb je opzich wel een punt ja. Weet alleen niet of de mensen oppervlakkig zijn of de contacten die je er op doet.
Is in elk geval erg makkelijk om mensen te ontmoeten daar.
Je kennissen hebben denk ik 'beste' verward met 'makkelijkste'..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef Silenus het volgende:
Het beste relatiemateriaal vind je in de Blauwe Engel, dat hoorde ik tenminste altijd van mijn Grunningse kennissen.
Grunn is wel leuk voor een weekendjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In groningen barst het toch van de singles die je zo uit de kroeg opvist? Dan heb je toch geen site meer nodig?!
(ik mis Grunn soms![]()
)
da's wel een redelijke beschrijving... eigenlijk gaan mensen er alleen heen om te scoren denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef Silenus het volgende:
Wat vooral als reden heeft (ik ben nooit zelf in de Blauwe Engel geweest, maar de Utrechtse tegenhanger 'Kosten Koper' is denk ik ook zo) dat iedereen er pas heengaat als ie kneiter- en kneiterlam is en daardoor 'makkelijker aanspreekbaar'. (Lees: 'Ik stop m'n tong in alles met een hartslag)
Kom je dan relatiemateriaal tegen? Nee, want het is 'hoi' --> tongen. Is dat oppervlakkig? Ja. Zijn we allemaal niet ooit zo geweest? Hell yeah, bitch!![]()
ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef Silenus het volgende:
Wat vooral als reden heeft (ik ben nooit zelf in de Blauwe Engel geweest, maar de Utrechtse tegenhanger 'Kosten Koper' is denk ik ook zo) dat iedereen er pas heengaat als ie kneiter- en kneiterlam is en daardoor 'makkelijker aanspreekbaar'. (Lees: 'Ik stop m'n tong in alles met een hartslag)
Kom je dan relatiemateriaal tegen? Nee, want het is 'hoi' --> tongen. Is dat oppervlakkig? Ja. Zijn we allemaal niet ooit zo geweest? Hell yeah, bitch!![]()
Ik ben blij dat je na al die jaren tot deze -verrassende- conclusie komt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
da's wel een redelijke beschrijving... eigenlijk gaan mensen er alleen heen om te scoren denk ik.
Ik heb er maar 2 jaar gewoond hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je na al die jaren tot deze -verrassende- conclusie komt.![]()
op dit uurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je na al die jaren tot deze -verrassende- conclusie komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |