owww daar is ze weer, stoppen met SC-enquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooowjahh! Ik ben weg en jullie gaan opeens heel snel
Dan is er idd geen enkel probleemquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werk zelf bij ICT gelukkig, dus als zoiets uberhaupt gemeld zou worden (Firewall exteren beheerd) dan melden ze het bij ons
Dan woon je niet in Eihdhoven..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, boodschappen doen!
Shopsequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, boodschappen doen!
Gaat het weer wat beter met je?quote:
Per ongeluk of was je benieuwd naar het eindresultaatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een potje nagellak over mezelf heen laten vallen
Perongelukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Per ongeluk of was je benieuwd naar het eindresultaat
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Per ongeluk of was je benieuwd naar het eindresultaat
Okay, zonde...quote:
Nu wel, maar 2 uur geleden was het echt slechtquote:
Ik heb stiekem heel veel nagellak hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Okay, zonde...
Maar goede reden weer wat nieuws te kopen
stiekeme verzamelaar dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb stiekem heel veel nagellak hoor.
Afleiding helpt iigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu wel, maar 2 uur geleden was het echt slecht
+ remover! Lekker snuiven en inhaleren!quote:
Ik ben blij dat mijn zus niet zo erg daarmee is. Als ik sommige mensen in LIF ziequote:
Die mensen hebben wel meer dan mij hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn zus niet zo erg daarmee is. Als ik sommige mensen in LIF zie![]()
.
Siewosie sommige mensen in LIF, 10 x op een dag een foto van jezelf plaatsen in dat ''wat draag je vandaag'', omdat je er misschien wel anders uitziet na een uur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn zus niet zo erg daarmee is. Als ik sommige mensen in LIF zie![]()
.
Oh, kan best dat weet ik nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen hebben wel meer dan mij hoor.
Moet je maar eens in US kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie sommige mensen in LIF, 10 x op een dag een foto van jezelf plaatsen in dat ''wat draag je vandaag'', omdat je er misschien wel anders uitziet na een uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |