er staat toch FOK!meetfoto'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Moet het foto's zijn van Fok-users?
Fokmeet Rotterdam in 2008quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er staat toch FOK!meetfoto's. Dus als het leuk of ranzig is maar er staan geen FOK!users op dan mag het ook, als het maar op een FOK!meet was.
Eens kijken of ik de foto van FOK! stoepkrijten op de dam nog heb.
dat meiske dat een beetje smerig achterom kijkt wie was dat ook alweer.. dolfijntje oid?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:13 schreef sig000 het volgende:
Die opa is op zowat elke meet te vinden.![]()
[ afbeelding ]
Dolfina Chica toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat meiske dat een beetje smerig achterom kijkt wie was dat ook alweer.. dolfijntje oid?
ah ja diequote:
Dolfina chica. Tevens spotte ik: Wousje, Speknek, morpheus at work, Witchfynder, Flipneus...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat meiske dat een beetje smerig achterom kijkt wie was dat ook alweer.. dolfijntje oid?
Nu nog een mooie foto waar ie helemaal op staat en we kunnen een leuk topique in ONZ maken (Opa checkt de park).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:13 schreef sig000 het volgende:
Die opa is op zowat elke meet te vinden.![]()
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef just me het volgende:
Hé dat is toch dé foto van Aernout en Oxa ?
Ik heb geen idee? Heb wel aantal Fokkers ontmoet maar dat waren andere meets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |