Jummiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Die meloenen zijn nog niet rijp genoeg voor Bolletje lijkt me.
[ afbeelding ]
Met Kasta?, neh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef sig000 het volgende:
Er was toch ook ooit een eftelingmeet met Kastanova?
Zelluf. Van jou is er ook een foto in omloop!quote:
Oja, Tong in een pakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zelluf. Van jou is er ook een foto in omloop!
Wat ik me herinner is dat Kasta er een topic over opende, om de foto's van kwetsend commentaar te voorzien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag een topic van Kasta met foto's van een eftelingmeet.
Dat is een foto uit 1980.quote:
Ah, dan was dat wat ik me herinner.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat ik me herinner is dat Kasta er een topic over opende, om de foto's van kwetsend commentaar te voorzien.
Hetgeen ik overigens wel grappig vond.
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zelluf. Van jou is er ook een foto in omloop!
Die zie je ook niet veel meer?quote:
Neuh, da's Machiel niet.quote:
Volgens mij is het Machiel niet hoor.quote:
Inderdaad. Ik vergiste mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef just me het volgende:
Is Machiel niet, ben even zijn naam kwijt.. Terminator ??
Volwassener.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Mellowdy was irritant maar wel lief. We zijn nu 8 jaar verder. Hoe zal ze nu zijn ?
sorry, hier is een slabbetje om het goed te maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, ik ken sweetie en ik ken SHE.
Hoe krijg je het voor elkaar om te verdwalen in den eftelingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef YPPY het volgende:
Terminator inderdaad, hij was ook in de Efteling. Waarbij de halve groep het dan wel ok vond om te verdwalen.![]()
![]()
En degenen die op die Eftelingmeet waren hebben geloof ik nog het hardste gelachen om het gezeur erover.
Dat was bewust, omdat het eng was, iemand in een rolstoel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om te verdwalen in den efteling.
Leg eens nader uit?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat was bewust, omdat het eng was, iemand in een rolstoel.En dat was een ander jaar weer dan die andere meet. We zijn heel wat keer geweest.
leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Volwassener.
Ze is net 25 geworden en studeert er nog op los.
Idd, ook eens mee geweest met iemand in een rolstoel. Bij elke attractie via de speciale deur erinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Maanvis het volgende:
Oeh wat eng inderdaad, bij elke attractie vooraan in de rij mogen. Dan kun je idd niet meer terug chickenen bij de python
.
wtf, wat is daar nou weer eng aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef YPPY het volgende:
En toch waren er heel wat meeters bij die het eng vonden om 'samen' te zijn met iemand in een rolstoel. Ik ben inderdaad heel vaak mee geweest via de uitgang en lekker blijven zitten in de pirana e.d.
Ik denk dat ik de volgende efteling meet ook maar in een rolstoel 'kom'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef YPPY het volgende:
En toch waren er heel wat meeters bij die het eng vonden om 'samen' te zijn met iemand in een rolstoel. Ik ben inderdaad heel vaak mee geweest via de uitgang en lekker blijven zitten in de pirana e.d.
stel je voor dat een rolstoeler naar de wc moetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wtf, wat is daar nou weer eng aan
haha, denken mensen daar écht over na?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
stel je voor dat een rolstoeler naar de wc moet
nou dat boeit me niet dan help je toch gewoon!
Zo ingewikkeld is het toch niet om 'm in de invalidentoilet te duwen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
stel je voor dat een rolstoeler naar de wc moet
nou dat boeit me niet dan help je toch gewoon!
daar komt its meer bij kijken danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het toch niet om 'm in de invalidentoilet te duwen?
ach, ik zou 't ook niet erg vinden, zo iemand help je toch ff.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef just me het volgende:
Ik weet in het geval van Terminator dat hij het duidelijk aangegeven heeft dat hij hulp nodig had als hij naar de wc moest. Prima toch
Dan ben ik niet geschikt, duw zo'n rolstoeler naar binnen en sluit de deur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar komt its meer bij kijken dan
er staat toch FOK!meetfoto'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Moet het foto's zijn van Fok-users?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |