daar moet ik een keer heenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://www.kluivenmag.nl/62/Eindhoven.html
Zulke foto's heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Paintball-meet, ergens een paar jaar terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
D'r was een lijkententoonstelling in Brussel en we zouden met z'n tienen gaan ofzo, maar 's ochtends ging ineens bijna iedereen bang worden en mietjesachtig enzo en toen bleven alleen wij over.
1e foto onder van links naar rechts:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zulke foto's heeft niemand wat aan.
De rest verwijderd, nieuwe PC's en niet de moeite genomen om al die meets te backuppenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zulke foto's heeft niemand wat aan.
Allemaal op de vorige PC en daar geen back-up van gemaakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Stranger het volgende:
Heb je trouwens nog meer foto's van de skatemeet Golfer? Kan me herinneren dat ie erg geslaagd was.
Moest je weer piemels happen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, ik vind het bijna jammer dat ik erde hele avond niet was (old times!)
Oh, Sarah Michelle Gellar-man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, ik vind het bijna jammer dat ik erde hele avond niet was (old times!)
Wat een topic! Love it!!
En de mini meet tussen Kamagurka Golfer en Doc ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal op de vorige PC en daar geen back-up van gemaakt.
Zelfs van de nieuwjaarsmeet 2001 in Amsterdam in die pub geen foto's meer.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Stranger het volgende:
Heb je trouwens nog meer foto's van de skatemeet just me. Kan me herinneren dat ie erg geslaagd was.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Paintball-meet, ergens een paar jaar terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar sta ik ook nog op! Dat was toch Nikky en Boe's paintbalmeet?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:13 schreef just me het volgende:
Hallo Juup© ik zal vandaag toch ook nog wat tijd aan mijn huishouden moeten besteden, en als ik eenmaal in die foto's duik doe ik niets anders meer![]()
Shoot ik heb helemaal geen ranzige foto's !!
Daar moet ik trouwens ook nog ergens een foto van hebben van die klodder verf op mijn bril, vond ik eigenlijk wel stoer
En bedankt hè, heb ik dat hele topic weer zitten lezenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
*kuch* *2001* *kuch*
Meeting Breda barst 1 juli! :)
Volgens mij zei hij laatst in OO dat ie vader is geworden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Speaking of Sjoerd, is die al vader?
Of is dat een andere JM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |