Wil het eigenlijk niet wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wist je al dat Gurgel en ik een hele dag samen zijn geweest.De kleinste officiële fok!meet ooit nadat iedereen af ging zeggen. Maar wij waren diehards die letterlijk over lijken gingen.
![]()
D'r was een lijkententoonstelling in Brussel en we zouden met z'n tienen gaan ofzo, maar 's ochtends ging ineens bijna iedereen bang worden en mietjesachtig enzo en toen bleven alleen wij over.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wil het eigenlijk niet weten, maar goed de mens is nieuwschierig van aard.
nee dat klopt, er zijn echt al duizenden relaties via FOK! ontstaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:45 schreef GlenSpey het volgende:
Als buitenstaander zie ik vooral heel veel fok!stelletjes op die foto's. Of ligt dat aan mij?
Ja, ik heb jullie geloof ik in de Beethovenstraat de auto uitgegooid om de tram op te stappen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef Reese het volgende:
Toen heb ik nog lekker knus op de achterbank gezeten met Gurgel en Heatwave en MissBliss denk ik?
Dat laatste, het wisselt nogal snel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:45 schreef GlenSpey het volgende:
Als buitenstaander zie ik vooral heel veel fok!stelletjes op die foto's. Of ligt dat aan mij?
Gelukkig niet. Overigens waren er wel foto's van de lijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef Reese het volgende:
Maar YPPY, zijn er leuke danwel ranzige foto's van jullie minimeet de over lijken ging? Dat is natuurlijk het belangrijkste!
En inderdaad, Bluezz, op de toetermeet van BE was ie! Toen heb ik nog lekker knus op de achterbank gezeten met Gurgel en Heatwave en MissBliss denk ik?
nou tijd voor ranzige fotoos danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Overigens waren er wel foto's van de lijken.
Geen problemen meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee dat klopt, er zijn echt al duizenden relaties via FOK! ontstaan.
lijkt me echt niets, een serieuze relatie met iemand op FOK!. Ben je een keer onaardig tegen iemand in R&P, krijg je dat op het bord tijdens het avondeten, open je een keer een baggetrtopique reageert de pruim dat de hond nog uitgelaten moet worden.
maar jij bent geen kutuser.quote:
Postenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Overigens waren er wel foto's van de lijken.
Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef Reese het volgende:
@Bloes,
die gate kreeg jij ook niet mee, want je zat prinsesheerlijk voorin. Je had wel sjans in de toiletten bij het getoeter, weet je dat nog wel? Zijn daar eigenlijk foto's van?
Ja die was echt leuk & gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Stranger het volgende:
Heb je trouwens nog meer foto's van de skatemeet Golfer? Kan me herinneren dat ie erg geslaagd was.
wie had er gewonnen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef YPPY het volgende:
Het was dus gezellig, vooral aan de pokertafel.
[ afbeelding ]
In faalmerequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Paintball-meet, ergens een paar jaar terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.kluivenmag.nl/62/Eindhoven.htmlquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die was echt leuk & gezellig
Hebben we toen zitten eten bij mevrouw Tok of was dat weer wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |