Zelf veel goedgelovige volgers hebben en eventueel met aantal mensen afspreken dat zij jou RT'enquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef Razor21 het volgende:
Wat zal er gebeuren als ik nu op Twitter een bericht achterlaat dat er wederom een storing bij de pinautomaten is? Gaat het dan ook zo hard als afgelopen woensdag?
Met andere woorden hoe kun je snel een hoax de wereld in schieten? Zoals dat Carglass / Beatrix ...
OK lol misschien kunnen we hier iets afspreken op Fokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelf veel goedgelovige volgers hebben en eventueel met aantal mensen afspreken dat zij jou RT'en
Waarna fok in een slecht daglicht komt te staan, jijzelf afgemaakt wordt en er verder geen enkel bericht meer van je geloofd wordt..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OK lol misschien kunnen we hier iets afspreken op Fok
Hmmm ok daar heb je ook wel een punt. Inderdaad is ook een beetje uit vervelingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarna fok in een slecht daglicht komt te staan, jijzelf afgemaakt wordt en er verder geen enkel bericht meer van je geloofd wordt..
Het nadeel van twitter is dat verkeerd nieuws snel de wereld over gaat, maar voordeel is wel dat er heel snel bronnen achterhaald worden.
En een 'fout' bericht de wereld in helpen met een reden is nog leuk (om awareness te creeëren ofzo), maar alleen zoiets doen omdat je je verveeld of omdat je aandacht nodig hebt lijkt me niet echt een goede reden...
Tsja, als ze alleen maar tweet dat je haar moet volgen en verder niks gaat het ook niet lukken vrees ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:00 schreef qu63 het volgende:
Alhoewel dit nóg meer fail is.. http://twitter.com/1mlnfriends/followers
Hoe kom je daarbij.En graag je posting verwijderen qu63..En jij hebt 603 mensen .quote:
Wat bedoel jij ..als jij mij niet volgt ja kan ik moeilijk iets zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
Tsja, als ze alleen maar tweet dat je haar moet volgen en verder niks gaat het ook niet lukken vrees ik
Haha.quote:
Hoe kom ik waarbij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij.En graag je posting verwijderen qu63..En jij hebt 603 mensen .
Kijk bij jouw twitter.. Volg jij niemand. Ik heb maar 21 volgers hoor jij 603 ..Wie is zielig jij héquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef qu63 het volgende:
Hoe kom ik waarbij?
En ik vind die mensen een beetje stom als ze zo iemand terug gaan volgen..
En wat heeft mijn followersaantal er mee te maken
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijk bij jouw twitter.. Volg jij niemand. Ik heb maar 21 volgers hoor jij 603 ..Wie is zielig jij héEn jij bepaalt niks over mijn twitter.
Lieverd, dat was ik niet, dat was een andere user die 1 miljoen volgers wildequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
En jij gaat naar 1 miljoen toe..met je 601 followers
En ik volg genoeg mensen, maar niet mensen die alleen op twitter zitten om 1 miljoen volgers te krijgen zonder enige uitleg waarom!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijk bij jouw twitter.. Volg jij niemand. Ik heb maar 21 volgers hoor jij 603 ..Wie is zielig jij héEn jij bepaalt niks over mijn twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |