Dan nog, je hebt toch ook weekeindes?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Moet werken, ga niet op vakantie, dus #care
Wat een kutleven. Waarom neem je geen vakantie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Moet werken, ga niet op vakantie, dus #care
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een kutleven. Waarom neem je geen ontslag?
Waarom wel? Heb genoeg aan de weekendenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een kutleven. Waarom neem je geen vakantie?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waarom wel? Heb genoeg aan de weekenden
Goh.quote:Studierichting ICT SysAdmin
gast heb je onder een steen gelegen? want we hebben een paar dagen een HITTEGOLF gehad (juli dacht ik) en dan kom jij nu zeiken over natheid? wees blij dat het koeler is,anders ga je maar lekker weer gebruik maken van de zonnenbank als je zo kleurbehoeftig bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef spermanent het volgende:
Wat is dit toch een tyfusklimaat hier. Het is verdomme zomer. Dit zijn de enige maanden waarin je hier wat zon kunt zien en vogeltjes kunt horen fluiten.
We hebben een leuke lente gehad, daar hoor je mij niet over klagen. Maar wat is dit? We hebben al 2 weken een grijze lucht en deprimerend kutweer. En dat gaat nog 2 weken aanhouden minimaal volgens de weervoorspellers.
Ik dacht dat augustus nog bij de zomer hoorde, maar de afgelopen 3 jaar is deze maand 1 natte grijze teringbende geweest.
Tyfusklimaat.
Generaliserenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Goh.![]()
Kom op man, ga lekker feesten aan het strand. Zou je goed doen.
Ach, de paar maanden hiervoor waren geweldig qua weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef spermanent het volgende:
Wat is dit toch een tyfusklimaat hier. Het is verdomme zomer. Dit zijn de enige maanden waarin je hier wat zon kunt zien en vogeltjes kunt horen fluiten.
We hebben een leuke lente gehad, daar hoor je mij niet over klagen. Maar wat is dit? We hebben al 2 weken een grijze lucht en deprimerend kutweer. En dat gaat nog 2 weken aanhouden minimaal volgens de weervoorspellers.
Ik dacht dat augustus nog bij de zomer hoorde, maar de afgelopen 3 jaar is deze maand 1 natte grijze teringbende geweest.
Tyfusklimaat.
Nou geloof me, ik heb een bijbaan in de ICT, en van m'n collega's gaat echt bijna niemand op vakantie.quote:
Ok dan is het nog begrijpelijk.quote:Waarom? Ben aan 't sparen voor een nieuwe auto en een fatsoenlijke vakantie volgend jaar / het jaar erop.
Ik doe geen ICT-opleiding. Heb er wel eentje gedaan en ben wel redelijk handig met computers maar die klasgenoten en mensen op m'n stage waar ik mee moest samen werken....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef Sinnie het volgende:
Toch wel enigzins ironisch dat je een ICT-opleiding doet beste Ritmo
Nee hoor, kan toch ook dat je nog weg moet (zoals ik) of al bent geweest?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
Ah Ritmo, kom je weer klagen dat we allemaal van FOK! afmoeten omdat het vakantie is?
Renesse valt tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, kan toch ook dat je nog weg moet (zoals ik) of al bent geweest?
Valt hier wel mee hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik heb een bijbaan in de ICT, en van m'n collega's gaat echt bijna niemand op vakantie.Op de 2 of 3 normale mensen die er werken na, maar dat zijn net als ik geen echte ICT'ers.
[..]
Uiteraard, ik doelde ook meer op de temperatuur... regen is idd niks.quote:Ok dan is het nog begrijpelijk.Maar dan nog, ook al werk je fulltime: je wilt toch na werktijd en in het weekend lekker weer?
Ik ga niet weg ivm een verhuizing. Wel een weekje wezen zeilen en een aantal keer een paar dagen weggeweest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, kan toch ook dat je nog weg moet (zoals ik) of al bent geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |