Integendeel. Het zegt juist heel veel over zijn (gebrek aan) social skills.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:08 schreef GSbrder het volgende:
terwijl de hobby ''reizen'' niets zegt over iemands sociale skills.
Dat iemand inzicht heeft en iets bijzonders doet betekent niet dat het een prettige persoon is om mee te leven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:41 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
De grootste denkers, kunstenaars, sporters, wetenschappers en artiesten op aarde zijn altijd mannen. Omdat mannen zich van hun eigen omgeving kunnen en durven afzonderen om het innerlijk wezen te ontmoeten.
Het blijft ironisch dat vrouwen wél in totale katzwijm de boeken van deze helden lezen of naar hun muziek luisteren. Maar zich tevens niet realiseren dat hun eigen consumptiegerichte bestaan, oppervlakkigheid en sociaal-fetisjisme dit soort hoogstandjes nooit mogelijk zouden maken. En tegelijkertijd minachten ze de mannen die van hun levensstijl afwijken.![]()
Stel dat de gemiddelde man voor en hij haakt ook af.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat veel vrouwen het fenomeen reizen enorm hoog hebben zitten, maar dat het voor hen puur een kwestie van consumeren is en tevens heel belangrijk om de sociale kring er bij te betrekken cq. er mee te vermoeien.
Stel de gemiddelde moderne hoogopgeleide vrouw eens voor om saampjes te emigreren naar een van die fantastische verre landen, om daar vanaf scratch een nieuw leven op te bouwen, en je zult haar rap zien afhaken.
Conclusie: vrouwen zijn erg laf wanneer het op échte ontdekkingsreizen aankomt.
P.s. Lao-Tse zei het al: "You can know the whole world, without looking out of your window".
Het feit dat je denkt dat het bij jou niet zo werkt, wil niet zeggen dat het onzin is. Misschien wil je dit niet geloven, maar zulke mechanismen zijn aanwezig in de menselijke psyche.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke onzin. Als ik met iemand ga is dat omdat ik degene leuk vind en er goed mee op kan schieten, dan doet status voor mij er geen drol toe hoor.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Schattig hoor, dat huis-tuin-en-keuken-psychologie.Helemaal zelf bedacht?
Het feit waar ik over val dat hij het algemeen maakt en alle vrouwen zo zijn, tuurlijk zullen ze zijn maar dat wil niet zeggen dat elke vrouw zo is .quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:53 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Het feit dat je denkt dat het bij jou niet zo werkt, wil niet zeggen dat het onzin is. Misschien wil je dit niet geloven, maar zulke mechanismen zijn aanwezig in de menselijke psyche.
[..]
Als je een discussie wilt, moet je met argumenten komen.
Ik beweer niet dat elke vrouw hetzelfde is, maar status is een factor die in meer of mindere mate meespeelt. Ik denk ook niet dat de meeste vrouwen zich er bewust van zijn, liefde en aantrekkingskracht zijn immers geen bewuste keuzes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het feit waar ik over val dat hij het algemeen maakt en alle vrouwen zo zijn, tuurlijk zullen ze zijn maar dat wil niet zeggen dat elke vrouw zo is .
Het is wel onzin om te zeggen dat elke vrouw zo is want er zijn ook vrouwen die het niet intresseert .
Mooi gezegd, dit geldt ook wel voor mannen, maar in de liefde kiest de vrouw.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:50 schreef andlikethathesgone het volgende:
Het is algemeen bekend dat vrouwen hun emotionele keuzes rationeel bestrijden. Maar daarmee geven ze nog wel gevolg aan hun emotionele keuzes.
Homofiel worden geen optie voor je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:41 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
De grootste denkers, kunstenaars, sporters, wetenschappers en artiesten op aarde zijn altijd mannen. Omdat mannen zich van hun eigen omgeving kunnen en durven afzonderen om het innerlijk wezen te ontmoeten.
Het blijft ironisch dat vrouwen wél in totale katzwijm de boeken van deze helden lezen of naar hun muziek luisteren. Maar zich tevens niet realiseren dat hun eigen consumptiegerichte bestaan, oppervlakkigheid en sociaal-fetisjisme dit soort hoogstandjes nooit mogelijk zouden maken. En tegelijkertijd minachten ze de mannen die van hun levensstijl afwijken.![]()
Waarom zeggen vrouwen dat altijd als mannen het ergens niet mee eens zijn bij vrouwen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Homofiel worden geen optie voor je?
Zeggen vrouwen dat altijd joh? Goh, nooit geweten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Waarom zeggen vrouwen dat altijd als mannen het ergens niet mee eens zijn bij vrouwen?
Ik zou zeggen, neem alle kreten van vrouwen met een korreltje zout. Het is niet hun schuld, maar hun psyche is gewoon zo. Komt doordat ze ongesteld en zwanger raken. De rationele vrouwen zijn ouder dan 50 (na de overgang) en meestal zijn zelfs die niet rationeel, omdat ze hun ongesteldheid en zwanger zijn missen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:34 schreef Harribo het volgende:
[..]
Mee eens!
Wat ik overigens wel een tegenkom, is dat vrouwen roepen dat ze een vent met een eigen leven willen hebben, en als ze die dan hebben, dan gaan ze zelf hun hele leven afstemmen op zo'n vent. Vrouwen zijn soms raar.
Neem vaak dit soort kreten ook altijd maar met een korreltje zout.
Ach, mensen "leren" van hun ervaringen en wat ze meekrijgen van anderen, en daardoor krijgen ze een beeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeggen vrouwen dat altijd joh? Goh, nooit geweten.
Nee, maar zo'n heerlijk belerend en denigrerend toontje naar alle vrouwen toe doet me toch denken aan gynofobie en dan kan je beter homofiel worden lijkt me.
Je bent gewoon een kleine jankerd. Ik val op vrouwen die reizen, die in verschillende landen hebben gewoond. Gewoon vrouwen die mij wat kunnen leren. Andersom is het precies hetzelfde. Ik heb de grote stap van het emigreren nog niet genomen (behalve 3 jaar in Belgie, maja dat i net Nederland) misschien dat het me daarom zo aantrekt als vrouwen dat wel al hebben gedaan...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:41 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik heb die stap al wel genomen. Dus misschien kun je iets leren van deze kleine jankerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kleine jankerd. Ik val op vrouwen die reizen, die in verschillende landen hebben gewoond. Gewoon vrouwen die mij wat kunnen leren. Andersom is het precies hetzelfde. Ik heb de grote stap van het emigreren nog niet genomen (behalve 3 jaar in Belgie, maja dat i net Nederland) misschien dat het me daarom zo aantrekt als vrouwen dat wel al hebben gedaan...
Na 'aanvaringen' met ruim veertig verschillende vrouwen is er geen weg terug meer voor mij..helaasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeggen vrouwen dat altijd joh? Goh, nooit geweten.
Nee, maar zo'n heerlijk belerend en denigrerend toontje naar alle vrouwen toe doet me toch denken aan gynofobie en dan kan je beter homofiel worden lijkt me.
Als je uitgangspunt al het de hele dag met peper in je kont rondrennen is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef SSJKliko het volgende:
Er zijn jongens die vragen wat je gaat doen, en als je dan zegt dat je de hele dag weg bent, ze vervolgens gaan klagen dat ze 'niet weten wat ze dan moeten doen, en dan maar even iets moeten gaan bedenken wat ze kunnen doen als ik er niet ben'. Dat vind ik toch wel redelijk 'geen leven hebben', als je je dag invult puur met mij..
Echt wel. Vrouwen zijn, in mijn ervaringen, vaak de plakkers, zit in de natuur geloof ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:15 schreef knorjudith het volgende:
En uhmm is het niet zo dat juist mannen willen dat vrouwen een leventje hebben...??
Als je overal defenities van moet hebben, heb je blijkbaar tijd teveel en dus geen eigen leven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Definieer "thuis zitten"
Definieer "armoede"
Definieer "vriendengroep"
Definieer "tijd"
Definieer "doen"
Merci.
Touche.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:45 schreef Harribo het volgende:
[..]
Dus denk ik: vrouwen die zoeken gewoon bijna allemaal een relatie en tot die tijd proberen ze zich te vermaken.
Conclusie je bent gewoon ani vrouw... Gejank altijd met die FOK!kers. Vrouwen zijn de mooiste wezens op aarde...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik heb die stap al wel genomen. Dus misschien kun je iets leren van deze kleine jankerd![]()
Vrouwen reizen alleen vanuit sociaal consumptieve motieven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |