Dit. Ik sluit me bij de rest van de meningen aan dat dit niet echt normaal is. Maar vraag het ze eerst eens vriendelijk, want misschien zijn ze zich niet echt van kwaad bewust. Dan kan je ze alsnog uitleggen dat dit niet normaal is en ze eruit bonjourenquote:
Hij betaalt huur om anderen gebruik te laten maken van zijn kamer en de gemeenschappelijke ruimtes als hij er zelf niet is?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef machtpen het volgende:
Hij betaald er huur voor dat zijn dus niet jouw zaken.
Dat is dus bull shit. En de consequentie van een GR. Dan moet je maar een eigen appartement hurenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef machtpen het volgende:
Hij betaald er huur voor dat zijn dus niet jouw zaken.
Je moet wat vaker zeggen wat je denkt. Voorkomt een hoop gemiauw in dit topic.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef jappas het volgende:
Verder zouden ze hier niet veel vaker komen deze week, omdat ze ook bij een andere vriend thuis gingen eten soms (ik dacht toen wel, waarom doe je dat dan niet de hele week, maar goed).
of je zegt direct in het gesprek dat je het achterlijk vindt, nadat hij uitgelegd heeft hoe de vork in de steel zitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef jappas het volgende:
Ik kwam toevallig de bewuste vriend tegen, ik heb hem gezegd dat ik het vreemd vond dat ze hier waren eten terwijl mijn huisgenoot er niet was. Hij vertelde me dat ze hier veel ingrediënten hadden staan voor hun eten, dat dit dus ook makkelijker was. Verder zouden ze hier niet veel vaker komen deze week, omdat ze ook bij een andere vriend thuis gingen eten soms (ik dacht toen wel, waarom doe je dat dan niet de hele week, maar goed).
Heb het er ook met een van mijn huisgenoten over gehad, die had er geen probleem mee, al kwam ze wel heel erg over als 'al die zielige buitenlanders hebben hier ook helemaal niemand', zij is hier net nieuw en ze had ook veel in het buitenland gezeten. Ze wist dus wat zij voelden
. Nu heeft zij er ook minder last van, ze zit verder van de keuken.
Ik denk dat ik het hier maar even bij laat, maar er wel wat van ga zeggen als ze er zijn en veel lawaai maken.
Heb wel gehoord dat de bewuste huisgenoot het 4e jaar van zijn PhD ingaat, hopelijk vindt hij snel werk in het buitenland en is hij na volgend jaar weg
Daarom, das toch het hele punt van student zijn overal met iedereen lekker ouwehoerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:42 schreef Sheriam het volgende:
Vraag eerst je huisgenoten er eens naar. Ik heb vroeger wel met een groepje samen gewoond, en soms bracht iemand een vriend of kennis mee die na een tijdje ook vrienden werd met 1 of meer van de rest van ons. Als jullie keuken en woonkamer delen, en zij zitten er al tijdenlang bij, praten ze tenslotte vast niet alleen met die ene vriend! Misschien heeft 1 van de andere huisgenoten ze zelfs wel uitgenodigd, heeft gezegd dat ze niet hoeven weg te blijven omdat degene die ze eerst had meegenomen een weekje van huis is. Bij ons wist ik niet eens van alle gezamelijke vrienden wie ze in het huis had geintroduceerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |