abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84885995
Ik zou hier ook wat van zeggen hoor. Dit is niet normaal. En als de betreffende huisgenoot daar geen begrip voor heeft dan zegt dat eerder iets over hem dan over jou. Sowieso als ie elke dag zn vrienden uitnodigt, ook als ie er zelf wel is, dan zou ik daar al vrij snel iets van zeggen. Er is ook nog zoiets als rekening houden met je huisgenoten (lees: de mensen die er volgens hun contract wél officieel wonen en ook gebruik willen maken van de gemeenschappelijke ruimtes).
pi_84886034
Ik had ze er direct uitgeknikkerd...
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:56:27 #28
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_84886773
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:31 schreef JoPiDo het volgende:
Ik had ze er direct uitgeknikkerd...
Dit. Ik sluit me bij de rest van de meningen aan dat dit niet echt normaal is. Maar vraag het ze eerst eens vriendelijk, want misschien zijn ze zich niet echt van kwaad bewust. Dan kan je ze alsnog uitleggen dat dit niet normaal is en ze eruit bonjouren :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_84886903
Het zijn buitenlandse studenten. Wellicht hebben ze helemaal niets te doen elke dag en is hun enige vriend nu op vakantie. Erg ondernemend zijn ze niet dus kiezen ze voor de vertrouwde optie. Jouw huis.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_84887305
Hij betaald er huur voor dat zijn dus niet jouw zaken.
pi_84887474
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef machtpen het volgende:
Hij betaalt huur om anderen gebruik te laten maken van zijn kamer en de gemeenschappelijke ruimtes als hij er zelf niet is?
There is no love sincerer than the love of food.
  Moderator donderdag 5 augustus 2010 @ 11:36:07 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_84888036
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef machtpen het volgende:
Dat is dus bull shit. En de consequentie van een GR. Dan moet je maar een eigen appartement huren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_84890434
Vraag eerst je huisgenoten er eens naar. Ik heb vroeger wel met een groepje samen gewoond, en soms bracht iemand een vriend of kennis mee die na een tijdje ook vrienden werd met 1 of meer van de rest van ons. Als jullie keuken en woonkamer delen, en zij zitten er al tijdenlang bij, praten ze tenslotte vast niet alleen met die ene vriend! Misschien heeft 1 van de andere huisgenoten ze zelfs wel uitgenodigd, heeft gezegd dat ze niet hoeven weg te blijven omdat degene die ze eerst had meegenomen een weekje van huis is. Bij ons wist ik niet eens van alle gezamelijke vrienden wie ze in het huis had geintroduceerd.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:47:37 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_84890566
Als ze nou alleen van zijn kamer gebruikmaakten (en niet te veel herrie maakten), dan zou het m.i. nog wel kunnen. Maar dat verblijven in de gemeenschappelijke ruimte is wel erg op het randje.

Ben benieuwd hoe ze reageren als ze erop aangesproken worden. Misschien heeft de afwezige huisgenoot wel gezegd: Doe het maar, als iemand er last van heeft dan moet die het maar zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_84890703
wat vinden de rest van de bewoners er eigenlijk van?
(heb je inmiddels al gezegd?)
~ Bonito La Risa ~
pi_84892127
Ik kwam toevallig de bewuste vriend tegen, ik heb hem gezegd dat ik het vreemd vond dat ze hier waren eten terwijl mijn huisgenoot er niet was. Hij vertelde me dat ze hier veel ingrediënten hadden staan voor hun eten, dat dit dus ook makkelijker was. Verder zouden ze hier niet veel vaker komen deze week, omdat ze ook bij een andere vriend thuis gingen eten soms (ik dacht toen wel, waarom doe je dat dan niet de hele week, maar goed).

Heb het er ook met een van mijn huisgenoten over gehad, die had er geen probleem mee, al kwam ze wel heel erg over als 'al die zielige buitenlanders hebben hier ook helemaal niemand :'(', zij is hier net nieuw en ze had ook veel in het buitenland gezeten. Ze wist dus wat zij voelden :'). Nu heeft zij er ook minder last van, ze zit verder van de keuken.

Ik denk dat ik het hier maar even bij laat, maar er wel wat van ga zeggen als ze er zijn en veel lawaai maken.

Heb wel gehoord dat de bewuste huisgenoot het 4e jaar van zijn PhD ingaat, hopelijk vindt hij snel werk in het buitenland en is hij na volgend jaar weg *O*
pi_84900938
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef jappas het volgende:
Verder zouden ze hier niet veel vaker komen deze week, omdat ze ook bij een andere vriend thuis gingen eten soms (ik dacht toen wel, waarom doe je dat dan niet de hele week, maar goed).

Je moet wat vaker zeggen wat je denkt. Voorkomt een hoop gemiauw in dit topic.
Noot noot.
pi_84912286
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef jappas het volgende:
Ik kwam toevallig de bewuste vriend tegen, ik heb hem gezegd dat ik het vreemd vond dat ze hier waren eten terwijl mijn huisgenoot er niet was. Hij vertelde me dat ze hier veel ingrediënten hadden staan voor hun eten, dat dit dus ook makkelijker was. Verder zouden ze hier niet veel vaker komen deze week, omdat ze ook bij een andere vriend thuis gingen eten soms (ik dacht toen wel, waarom doe je dat dan niet de hele week, maar goed).

Heb het er ook met een van mijn huisgenoten over gehad, die had er geen probleem mee, al kwam ze wel heel erg over als 'al die zielige buitenlanders hebben hier ook helemaal niemand :'(', zij is hier net nieuw en ze had ook veel in het buitenland gezeten. Ze wist dus wat zij voelden :'). Nu heeft zij er ook minder last van, ze zit verder van de keuken.

Ik denk dat ik het hier maar even bij laat, maar er wel wat van ga zeggen als ze er zijn en veel lawaai maken.

Heb wel gehoord dat de bewuste huisgenoot het 4e jaar van zijn PhD ingaat, hopelijk vindt hij snel werk in het buitenland en is hij na volgend jaar weg *O*
of je zegt direct in het gesprek dat je het achterlijk vindt, nadat hij uitgelegd heeft hoe de vork in de steel zit

wel ergeren, maar als puntje bij paaltje komt slap reageren :N
pi_84926519
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:42 schreef Sheriam het volgende:
Vraag eerst je huisgenoten er eens naar. Ik heb vroeger wel met een groepje samen gewoond, en soms bracht iemand een vriend of kennis mee die na een tijdje ook vrienden werd met 1 of meer van de rest van ons. Als jullie keuken en woonkamer delen, en zij zitten er al tijdenlang bij, praten ze tenslotte vast niet alleen met die ene vriend! Misschien heeft 1 van de andere huisgenoten ze zelfs wel uitgenodigd, heeft gezegd dat ze niet hoeven weg te blijven omdat degene die ze eerst had meegenomen een weekje van huis is. Bij ons wist ik niet eens van alle gezamelijke vrienden wie ze in het huis had geintroduceerd.
Daarom, das toch het hele punt van student zijn overal met iedereen lekker ouwehoeren ^O^
I'm not the man you think I am!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')