Maar heel veel Roemenen die zich volgens mijn bouwkennissen helemaal te pletter werken voor minder dan dat jij kranten kan bezorgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
En de kennis en kunde van andere vakmannen die het niet gratis doen.
De deuren in zo'n huis moeten wel fatsoenlijk open en dicht gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:55 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Maar heel veel Roemenen die zich volgens mijn bouwkennissen helemaal te pletter werken
Ja.... het duurt weken om een paar kozijnen in een huis te plaatsen, vandaar dat die huizen gemiddeld 250k kostenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:41 schreef sig000 het volgende:
En de kennis en kunde van andere vakmannen die het niet gratis doen.
Goedkoop wil niet per definitie zeggen dat ze slecht werk afleveren, net als dat de 'dure' Nederlandse vakman niet garant staat voor goed werk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
De deuren in zo'n huis moeten wel fatsoenlijk open en dicht gaan.
Welk woord begreep ik verkeerd dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees het nog een keer je begrijpt de vraag niet
Een metselaar met een modaal inkomen is idd een zeldzaamheid. De meesten verdienen meer!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Een metselaar met een modaal inkomen is een zeldzaamheid?Zwaar onderschat
Universeel past nooit spul wat dan met wat wringen alsnog in het gat gefrommelt wordt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja.... het duurt weken om een paar kozijnen in een huis te plaatsen, vandaar dat die huizen gemiddeld 250k kosten![]()
Inderdaad.... ze verdienen meer. Je mag jezelf iedere dag in weer en wind afbeulen voor een karig loon en bent met je 40e wel zo goed als op. Slechts enkele 'oermensen' die met hun 50e nog op de steiger weten te klimmen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:03 schreef LXIV het volgende:
Een metselaar met een modaal inkomen is idd een zeldzaamheid. De meesten verdienen meer!
Kwestie van een beetje klootzakken met een spuitbus PURschuimquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Universeel past nooit spul wat dan met wat wringen alsnog in het gat gefrommelt wordt?
Dat kost niet zoveel, een fatsoenlijk huis wel.
Universeel is mijn ervaring dat het altijd perfect past en anders heeft de leverancier een heel groot probleem en purschuim wordt altijd gebruiktquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Universeel past nooit spul wat dan met wat wringen alsnog in het gat gefrommelt wordt?
Dat kost niet zoveel, een fatsoenlijk huis wel.
Toevallig heb ik 4 huizen laten bouwen bij de oosterburen en daar is het al duurder helemaal kant en klaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje klootzakken met een spuitbus PURschuim
Joh , nooit van een opzichter of bouwbegeleider gehoordquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
De deuren in zo'n huis moeten wel fatsoenlijk open en dicht gaan.
Metselaars zetten de stenen, daarna komen er timmerlui, stucadoors, loodgieters en tegelzetters.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Joh , nooit van een opzichter of bouwbegeleider gehoord
Ja en die staan onder toezicht van de bouwbegeleider, want die is de lul als het mis isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Metselaars zetten de stenen, daarna komen er timmerlui, stucadoors, loodgieters en tegelzetters.
Ooit van onderaannemers gehoord?
Zolang er meer huizen te koop staan dan er mensen zijn die ze kunnen kopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me wel af hoe lang de daling nog door gaat.
Jawel dat kan niet andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daling is er allang niet meer
Leg me dat eens uit als je wilt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:29 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Jawel dat kan niet anders
maar met de huidige rentestand zal het niet snel gaan
Inderdaad die mensen kopen niets groters en blijven zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huizen die te koop staan boeit niet
Om zoiets in dit land te regelen is erg lastig, dat ging bij de oosterburen een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stelt inderdaad niks voor die bestemmingsverandering in het buitengebied.
Wat is het toch fijn dat de fokkers weten hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |