abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84961260
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:41 schreef sig000 het volgende:

[..]

En de kennis en kunde van andere vakmannen die het niet gratis doen. ;)
Maar heel veel Roemenen die zich volgens mijn bouwkennissen helemaal te pletter werken voor minder dan dat jij kranten kan bezorgen
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84961369
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:55 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Maar heel veel Roemenen die zich volgens mijn bouwkennissen helemaal te pletter werken
De deuren in zo'n huis moeten wel fatsoenlijk open en dicht gaan. :)
pi_84961434
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:41 schreef sig000 het volgende:

En de kennis en kunde van andere vakmannen die het niet gratis doen. ;)
Ja.... het duurt weken om een paar kozijnen in een huis te plaatsen, vandaar dat die huizen gemiddeld 250k kosten ;)

Gratis doen ze het niet, maar ik ken geen bouwvakkers die met enorme zakken geld thuis komen, bouwen is tegenwoordig net lego. Vroeger kwam de timmerman ter plaatse een kozijn in elkaar zetten en daarna kwam de glaszetter. Tegenwoordig is bijna alles prefab, in elkaar gezet door de goedkoopste en meest ongeschoolde mensen die de fabriek kon aannemen. Het grote geld word meestal geroofd door iemand die vanachter zijn computer wat getalletjes invoert.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_84961504
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Goedkoop wil niet per definitie zeggen dat ze slecht werk afleveren, net als dat de 'dure' Nederlandse vakman niet garant staat voor goed werk.
I'll sing you a lullaby.
pi_84961544
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lees het nog een keer je begrijpt de vraag niet
Welk woord begreep ik verkeerd dan?
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:03:28 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84961580
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Een metselaar met een modaal inkomen is een zeldzaamheid? :D Zwaar onderschat :)

Een metselaar met een modaal inkomen is idd een zeldzaamheid. De meesten verdienen meer!

Even iets anders, Dinosaur, nu we het toch over bouwers hebben. Ik heb sinds de claim al weer een tijdje behoorlijk wat BAM in de porto genomen.
Oppervlakkig gezien zou je zeggen dat het sindsdien goed is gegaan met BAM. Ze hebben heel wat hele grote opdrachten binnengehaald, meer dan welke andere bouwer dan ook. Je zou zeggen dat BAM en zijn beleggers hier content mee zijn. In de koers laat dit zich niet zien, integendeel.

Nu hoeft BAM uiteraard niet te stijgen omdat ik het in de porto heb, maar het is wel vreemd dat ze daalt terwijl oppervlakkig beschouwd het nieuws gunstig lijkt. Wat is hier aan de hand?

Het enige wat ik bedenken kan is dat BAM deze opdrachten enkel gekregen heeft omdat ze zo veel onder andere aannemers geboden hebben dat ze de opdracht eigenlijk alleen maar tegen kostprijs of zelfs met verlies kunnen uitvoeren. En daar is een belegger niet blij mee.

Na de claimemissie moet het bedrijf toch solvabel genoeg zijn, daar kan het verder niet aan liggen.
The End Times are wild
pi_84961626
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja.... het duurt weken om een paar kozijnen in een huis te plaatsen, vandaar dat die huizen gemiddeld 250k kosten ;)

Universeel past nooit spul wat dan met wat wringen alsnog in het gat gefrommelt wordt?
Dat kost niet zoveel, een fatsoenlijk huis wel. ;)
pi_84961802
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:03 schreef LXIV het volgende:

Een metselaar met een modaal inkomen is idd een zeldzaamheid. De meesten verdienen meer!

Inderdaad.... ze verdienen meer. Je mag jezelf iedere dag in weer en wind afbeulen voor een karig loon en bent met je 40e wel zo goed als op. Slechts enkele 'oermensen' die met hun 50e nog op de steiger weten te klimmen.
I'll sing you a lullaby.
pi_84961852
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef sig000 het volgende:

[..]

Universeel past nooit spul wat dan met wat wringen alsnog in het gat gefrommelt wordt?
Kwestie van een beetje klootzakken met een spuitbus PURschuim :P
I'll sing you a lullaby.
pi_84961913
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef sig000 het volgende:

[..]

Universeel is mijn ervaring dat het altijd perfect past en anders heeft de leverancier een heel groot probleem en purschuim wordt altijd gebruikt
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84962011
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kwestie van een beetje klootzakken met een spuitbus PURschuim :P
Toevallig heb ik 4 huizen laten bouwen bij de oosterburen en daar is het al duurder helemaal kant en klaar.
pi_84962018
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Joh , nooit van een opzichter of bouwbegeleider gehoord
pi_84962171
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Joh , nooit van een opzichter of bouwbegeleider gehoord
Metselaars zetten de stenen, daarna komen er timmerlui, stucadoors, loodgieters en tegelzetters.
Ooit van onderaannemers gehoord?
pi_84963647
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Metselaars zetten de stenen, daarna komen er timmerlui, stucadoors, loodgieters en tegelzetters.
Ooit van onderaannemers gehoord?
Ja en die staan onder toezicht van de bouwbegeleider, want die is de lul als het mis is
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:23:05 #240
236264 crew  capricia
pi_84964287
Ik vraag me wel af hoe lang de daling nog door gaat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84964322
Daling is er allang niet meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84964385
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me wel af hoe lang de daling nog door gaat.
Zolang er meer huizen te koop staan dan er mensen zijn die ze kunnen kopen.
pi_84964457
Huizen die te koop staan boeit niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84964493
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daling is er allang niet meer
Jawel dat kan niet anders
maar met de huidige rentestand zal het niet snel gaan
pi_84964549
De cijfers geven je ongelijk
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:33:37 #246
236264 crew  capricia
pi_84964599
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:29 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Jawel dat kan niet anders
maar met de huidige rentestand zal het niet snel gaan
Leg me dat eens uit als je wilt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84964623
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huizen die te koop staan boeit niet
Inderdaad die mensen kopen niets groters en blijven zitten.
Het lost zich vanzelf op wanneer oude krotten op grote kavels vrijkomen door overlijden van de bewoners.
Komen er 4 woningen voor in de plek, uiteraard geregeld door de plaatselijke aannemer en vergunning via de bevriende wethouder.
pi_84964775
Stelt inderdaad niks voor die bestemmingsverandering in het buitengebied.

Wat is het toch fijn dat de fokkers weten hoe het werkt
pi_84964968
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stelt inderdaad niks voor die bestemmingsverandering in het buitengebied.

Wat is het toch fijn dat de fokkers weten hoe het werkt
Om zoiets in dit land te regelen is erg lastig, dat ging bij de oosterburen een stuk makkelijker. ;)
pi_84965298
Gelukkig maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')