dus omdat iets anders lijkt dan het is neem je het nietquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef crv het volgende:
c_a![]()
LL wilde je billenkoek geven met lingerie aan, maar hij heeft zich afteruggetrokken omdat je een dikke kont hebt
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog een smeerworst voor d'r collega.
gatver heinekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok...
Ik heb niet zo dikke reet:
[ afbeelding ]
Maar ook niet superdun
Bij de kruidvat heb ik 2 toilettasjes gehaald en tictac.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:58 schreef crv het volgende:
[..]
dus condoom voor die smeerworst gehaald en wat moest je dan bij de supermarkt hebben
bijzondere combinatiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de kruidvat heb ik 2 toilettasjes gehaald en tictac.
Bij de Plus: Koffie, Panga (vis), brood, chocomousse van vitalinea
ik hetzelfde in 1 weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zelfdequote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik hetzelfde in 1 weekIk ben 2 jaar geleden, 15 kilo afgevallen in 10 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Sonja en veel sporten
En 2 kilo in 1 week is erg slechtMaximaal 1 kilo per week afvallen is gezonder
![]()
je hebt die hele sonja niet nodig als je normaal gezond eet en daarbij sportquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden, 15 kilo afgevallen in 10 wekenMet Sonja en veel sporten
beetje houvast is gewoon fijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt die hele sonja niet nodig als je normaal gezond eet en daarbij sport
simpel as that. flikker al die dieet boeken toch de deur uit.
Oh en met mijn gewicht is 2 kilo in een week niet zo bijzonder hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar maar... 15 kilo in 10 weken is toch meer dan 1 kilo per week? Dus ongezond?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beetje houvast is gewoon fijn
drie keer per dag eten (althans maaltijden) is niet nodig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
Als je gewoon drie keer per dag eet en minstens twee keer per week sport is er weinig aan de hand.
Ontbijt is het belangrijkste deel van je hele voeding.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
drie keer per dag eten (althans maaltijden) is niet nodig.
tussen de middag een goede maaltijd is het belangrijkste
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ontbijt is het belangrijkste deel van je hele voeding.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ontbijt is het belangrijkste deel van je hele voeding.
dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker weten
En om inderdaad goed af te vallen is het én gezonder eten én sporten. Niet alleen het ene of het andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |