Das niet stoer als TSquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Joehoeee
Er krijgen zo vaak kinderen vrijstelling of aanpassing van leerplicht (topsportertjes, turnsters bv) dus waarom zou zeiltroela dat dan niet mogen.
En ze heeft vast een injectie gehad waardoor ze een jaar niet ongesteld wordt oid denk ik.
Blijft die filmploeg steeds in de buurt?
ik ben heel goed bevriend met hun zusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Ik ken ze ongetwijfeld ook, maar ik weet echt niet wie wanneer voor het eerst ongesteld werd hoor
![]()
Hoe gaat dat dan?
-Hoi ik ben Zwabber
Hoi ik ben Bep
-Lekker weertje hé
Nou zeker
-Zeg Bep... op welke leeftijd bloedde jij voor het eerst uit je vaaaaaaaaaaaaaaaagina
Even zoeken hoor, ik heb de tampon nog bewaard en de datum er op geschreven met permanent marker
Dan wordt het dus een zeiljongetje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar je krijgt er wel een piemol van
Zo'n prikpil achtig iets ofzo? Lijkt me anders niet heel gezond...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Joehoeee
Er krijgen zo vaak kinderen vrijstelling of aanpassing van leerplicht (topsportertjes, turnsters bv) dus waarom zou zeiltroela dat dan niet mogen.
En ze heeft vast een injectie gehad waardoor ze een jaar niet ongesteld wordt oid denk ik.
Blijft die filmploeg steeds in de buurt?
Ik weet helemaal niet of je dan ook niet meer ongesteld wordt... Maar zoveel hormonen als je in de groei bent is natuurlijk niet gezond nee...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n prikpil achtig iets ofzo? Lijkt me anders niet heel gezond...
En geheel terechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch ff terug gaan lezen geloof ik![]()
Hoi trouwens
Iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Er zijn meer dames van veertien aan de pil heurDa's niet bijzonder tegenwoordig. En in veel gevallen ook niet onverstandig.
Nee dat is waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Er zijn meer dames van veertien aan de pil heurDa's niet bijzonder tegenwoordig. En in veel gevallen ook niet onverstandig.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch ff terug gaan lezen geloof ik![]()
Hoi trouwens
voor jou toch pas 5 jaar geleden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat is waarZwanger zijn is nog slechter natuurlijk
Waar is de tijd dat je op je 14e/15e pas voor het eerst tongzoende?
Eh... Geef je nou een compliment door te suggereren dat ik 5 jaar geleden 15 was, of is het een belediging dat ik 5 jaar geleden voor het eerst tongzoende?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor jou toch pas 5 jaar geleden?
Helleuquote:
Bijkomen van een wilde verjaardag?quote:
Nee maar de pil is wat minder een hormonenbom dan een prik waar je in een keer zoveel hormonen van krijgt dat je een jaar niet meer ongesteld word?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Met een injectie kun je het hooguit 3 maanden uitstellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar de pil is wat minder een hormonenbom dan een prik waar je in een keer zoveel hormonen van krijgt dat je een jaar niet meer ongesteld word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |