Dan heb je niet helemaal door wat op de motor remmen is denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:24 schreef jacobras het volgende:
Klopt. Ik snap dat alleen niet helemaal, waarom wil je op de motor remmen, je kan toch ook het gaspedaal wat loslaten?![]()
quote:
Omdat ik de genoemde snelheden nogal laag vind, kun je zelf wel minder snel gaan rijden ivm milieu en zo maar daardoor zitten er 300 auto's achter je onnodig benzine te verbranden omdat j de boel ophoudt met je Prius.quote:
Ik begrijp je standpunt wel hoor. Maar je weet niet hoe iemand rijdtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik de genoemde snelheden nogal laag vind, kun je zelf wel minder snel gaan rijden ivm milieu en zo maar daardoor zitten er 300 auto's achter je onnodig benzine te verbranden omdat j de boel ophoudt met je Prius.
Graag geen serieuze reactie, deze post is ook niet serieus maar sarcastisch.
Ik snap het zelf ook niet eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je niet helemaal door wat op de motor remmen is denk ik![]()
En nee, ik ga het niet uitleggen
Mooi topic jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
Remmen en uit de bocht slippen. Problemen?
Die zou mooi in dit topic passen
Slap hoor, dat slotje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
En dat zou hier dan zeker door een van de vrouwelijke posters gedaan moeten zijn zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
Hoeft niet direct, ik heb het ook wel paar keer bijna gehad. Gewoon in een keer vol insturen omdat je toch die afslag moet halen. Ben dan niet van de weg geschoven, maar hij glibbert dan wel evenquote:Op zondag 8 augustus 2010 06:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Slap hoor, dat slotje.
Dat moet haast wel met 140+ gegaan zijn. En dat is met droog weer al heel dom, kun je nagaan als het echt hard regent.
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dat zou hier dan zeker door een van de vrouwelijke posters gedaan moeten zijn zeker?
Lang leve de zondagsrijdersquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef mstr het volgende:
Net iemand voor me die op z'n rem gaat staan op de korte oprit, omdat hij denkt dat hij de weg niet op kon, terwijl er meer dan genoeg ruimte was.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dat zou hier dan zeker door een van de vrouwelijke posters gedaan moeten zijn zeker?
Hoezo ga je dan langzaam de bocht in?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?![]()
Ik rij in een Note. En ik ga de laatste tijd juist als een slak de bochten in. Moet nog even een balans vinden
Juist omdat ik bang ben de bocht uit te vliegen. En hier heb je direct na de bocht een stoplicht met vier banen ofzo. Ik moet meestal rechts aanhouden, dus dat overleef ik wel, maar die bocht is nogal krapquote:
Haha, absoluut nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?![]()
Ik rij in een Note. En ik ga de laatste tijd juist als een slak de bochten in. Moet nog even een balans vinden
Als ik soms hier de onzekerheid en verhalen lees, dan zet ik soms wel m'n vraagtekens neer bij jullie rijstijl ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, absoluut nietMaar de mannelijke posters hier hebben nogal hun vraagtekens bij 'onze' rijstijl
Maar misschien komt dat door het feit dat wij ook belachelijke capriolen uithalen af en toe Cherry..
Maar dat heeft niks met vrouwelijkheid te maken (toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik soms hier de onzekerheid en verhalen lees, dan zet ik soms wel m'n vraagtekens neer bij jullie rijstijl ja.
Ik denk dat de vrouw van zichzelf uit wat onzekerder is en wat minder risico neemt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met vrouwelijkheid te maken (toch?). Het is alleen toevallig dat hier net 2 dames zitten die uitgebreid verslag doen
We hebben gewoon zelfkennisquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik soms hier de onzekerheid en verhalen lees, dan zet ik soms wel m'n vraagtekens neer bij jullie rijstijl ja.
Ik ook, dat heet zelfspot, en vooral dequote:Op zondag 8 augustus 2010 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben gewoon zelfkennis. We weten wanneer het fout ging en vinden het leuk om daar uitgebreid over te ouwehoeren en we zien er de humor wel van in. Tenminste, ik kan er altijd wel om lachen
Ik ben ook in elke auto gestapt waar ik in mocht rijden hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouw van zichzelf uit wat onzekerder is en wat minder risico neemt.
Ik ben vanaf begin af aan in elke gestapt die ik mocht/kon rijden. En nooit echt iets gehad van: Dat durf ik niet...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:23 schreef Purdey het volgende:
Wij stoppen met onze verslagen
Wij gaan alleen nog maar neerzetten als we briljant hebben gereden en een golf hebben ingehaald die met 140 op de linkerbaan bleef hangenWij kunnen gewoon heul goed rijden! All the ladies, independent, throw your hands up at me!
Heel goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:24 schreef CherryLips het volgende:
We hebben gewoon zelfkennis. We weten wanneer het fout ging en vinden het leuk om daar uitgebreid over te ouwehoeren en we zien er de humor wel van in. Tenminste, ik kan er altijd wel om lachen
Redelijk vaak hierquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef mstr het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te lezen, alleen als ik me dan bedenk dat er zóveel mensen zijn die zulke dingen uithalen...
En ik heb ook wel eens iets gedaan waarvan ik later had van: Oeps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |