welterustenquote:
heb je nu van te voren je routes uitgedokterd of zie je wel waar je strand ?quote:
trustequote:
Yep! Van Urbanus d'n urste tot den achtste!quote:
Ja, quote deed het niet. Ik moest Benny quotenquote:
Ik heb besloten om het gewoon een beetje van dag tot dag te bekijken hoe de pet staat. Niet alles vooruit plannen, maar gewoon per dag een globaal target. En als ik zin heb om die dag aan de Bodensee te gaan liggen, dan doe ik datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef crv het volgende:
[..]
heb je nu van te voren je routes uitgedokterd of zie je wel waar je strand ?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, quote deed het niet. Ik moest Benny quoten.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb besloten om het gewoon een beetje van dag tot dag te bekijken hoe de pet staat. Niet alles vooruit plannen, maar gewoon per dag een globaal target. En als ik zin heb om die dag aan de Bodensee te gaan liggen, dan doe ik dat
No problemoquote:
Rauz, kijk m'n überkekke UI.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef Rauzer het volgende:
Bagger! Doet z'n naam eer aan ben ik net achter
Maar het zal toch zeker wel 4000 km en 200 nieuwe bordjes op moeten leveren, one way or anotherquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb besloten om het gewoon een beetje van dag tot dag te bekijken hoe de pet staat. Niet alles vooruit plannen, maar gewoon per dag een globaal target. En als ik zin heb om die dag aan de Bodensee te gaan liggen, dan doe ik dat
-edit-quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Van Urbanus d'n urste tot den achtste!
200quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het zal toch zeker wel 4000 km en 200 nieuwe bordjes op moeten leveren, one way or another
Wut, wat ga je doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het zal toch zeker wel 4000 km en 200 nieuwe bordjes op moeten leveren, one way or another
Neequote:
Gewoon, voor de lol dagen lang in de trein zitten en zo veel mogelijk verschillende stationsnaambordjes op de foto zettenquote:
Wat zie je danquote:
Ah, stap je iedere keer uit of gewoon als de trein stilstaat op het station? En wat kost zoietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, voor de lol dagen lang in de trein zitten en zo veel mogelijk verschillende stationsnaambordjes op de foto zetten
heb je de stoptrein tot basel of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |