misschien alleen van het setje danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben geen man
Gewoon alleen van het setje
mmmmmmm... okee dealquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mits pics van jou in het setje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien alleen van het setje dan![]()
quote:
De mijne is heul niet stomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n stom poppetje
Heujquote:
ze kijken allemaal zo stomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De mijne is heul niet stom.
[..]
Heuj![]()
.
Die van mij lijkt wel goed.quote:
Jijzelfquote:
quote:
maar waarom moeten ze allemaal zo zuur kijkenquote:
www.greensmilies.comquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Zeroku het volgende:
Waar komen trouwens al die groene smiley's vandaan?
Geen idee, zo zijn ze allemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
maar waarom moeten ze allemaal zo zuur kijken
Ik wel, ik ben een echt kuddedierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe niet mee met de trend
ik doe ook nooit mee met de mode...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een echt kuddedier
ik ben ook geen trendvolgerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe niet mee met de trend
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe ook nooit mee met de mode...
Mij zie je niet op birkenstocks en ik loop ook niet in van die plofbroeken/drollenvangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |