abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89167991
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Melochan het volgende:

[..]

Jawel, maar heb eerlijk gezegd alleen bij de pyjama's gekeken, en ben daarna via de kassa's naar de schoenen gelopen. Die herenafdeling zit wrs rechtachter als je met je rug naar die pyjama's staat, niet?

Het was echt niet zo druk als ik had gedacht. I mean, we hoefden niet eens te wachten bij de kassa's. Viel me echt mee :Y benieuwd hoevaak ze van collectie wisselen. Iemand die dat weet?

Oh edit: ik zie dat je het hebt over de herenafdeling in Rotterdam. Ja daarvan weet ik waar ie zit. Maar hier in Hoofddorp dus rechtsachter ergens.
Ok.
Nee ik bedoelde Hoofddorp, maar omdat hij in R'dam boven zit, had ik zo'n idee dat dat dan in Hoofddorp ook wel zo was. :)
pi_89168004
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan. :P
Er zijn zeker wel leuke dingen voor heren, maar niet zo veel als vrouwenkleding.
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:50:51 #153
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_89170283
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan. :P
Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhouden ;) Veel keus is er in ieder geval wel.
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 16:05:55 #154
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_89183836
Ik vond de kledingcollectie nogal tegenvallen, toen ik afgelopen oktober in Engeland was kon ik me een versuffing kopen aan de leuke, gevarieerde kleding. Heel gek vind ik dat, en dat terwijl de winkel in Hoofddorp zo groot is en er ruimte zat voor kleding is. Nou scheelt het dat ze veel veranderingen in de collectie hebben dus wie weet ga ik met 2 maanden nog een keertje kijken.
Heb toch wel iets aan kleding gescoord, een fijn truitje (voor kerst, voor bij mijn Primark rokje uit Engeland :P) en een shitload aan oorbellen en armbanden en andere tierelantijntjes gekocht om als Sint cadeautjes te geven :). En ook frutsels voor mezelf dus al met al ben ik tevreden.

Was overigens goed druk zeg, heb er toch wel bijna 3 uur rondgelopen :'). En nou komt dat omdat ik echt op mijn dooie gemak heb gewinkeld, had totaal geen zin om door die winkel heen te rennen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_89185535
Ik ben vorig weekend naar de Primark in Luik geweest. Dat blijft echt mijn favoriete filiaal. Ben 1 keer in Rotterdam geweest maar daar is de kleding mij erg tegengevallen, de accessoires vond ik wel leuk toen. In Luik heb je echt leuke kleding. Ben wel benieuwd of er in Hoofddorp leukere kleding is dan in Rotterdam. Of is het ongeveer hetzelfde?
pi_89186396
Hoop wel dat er snel meer Primarks in Nederland komen. Je zou denken van wel, gezien de huidge twee zo'n groot succes zijn. Ik zit nu in Engeland en ik woon nauwelijks tien minuten lopen bij de locale vestiging vandaan. Echt geweldig, ik kom er veel te vaak. Maar hier is het nooit zo absurd druk gelukkig. Zou wel mooi zijn als in ieder geval alle grote steden in Nederland er een zouden krijgen, zodat het gewoon een normale (heel erg toffe) winkel wordt en niet een die zoveel dagjesmensen trekt.
pi_89200077
Wat was het vandaag heerlijk rustig @ Primark in Rotterdam :)
pi_89205977
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhouden ;) Veel keus is er in ieder geval wel.
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?
pi_89206585
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik ben vorig weekend naar de Primark in Luik geweest. Dat blijft echt mijn favoriete filiaal. Ben 1 keer in Rotterdam geweest maar daar is de kleding mij erg tegengevallen, de accessoires vond ik wel leuk toen. In Luik heb je echt leuke kleding. Ben wel benieuwd of er in Hoofddorp leukere kleding is dan in Rotterdam. Of is het ongeveer hetzelfde?
Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdam :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89209495
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:

[..]

H&M heeft een groter heren-assortiment dan de Primark hoor :o En minder leuk imo. Was er vandaag weer, maar ik vind al die herenkleding een beetje.. uhm.. 'stoffig'? Het is het allemaal net niet zegmaar. :') Maar go see yourself, je kunt het altijd het beste zelf beoordelen!
pi_89227814
De Primark in Hoofddorp vanmiddag vond ik nog steeds te druk om comfortabel te kunnen winkelen. Ik ga wel een keertje doordeweeks of zodra ik een week in Londen ben sowieso naar het filiaal daar (ook doordeweeks).
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:49:49 #162
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89231975
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Cantab het volgende:
Hoop wel dat er snel meer Primarks in Nederland komen. Je zou denken van wel, gezien de huidge twee zo'n groot succes zijn. Ik zit nu in Engeland en ik woon nauwelijks tien minuten lopen bij de locale vestiging vandaan. Echt geweldig, ik kom er veel te vaak. Maar hier is het nooit zo absurd druk gelukkig. Zou wel mooi zijn als in ieder geval alle grote steden in Nederland er een zouden krijgen, zodat het gewoon een normale (heel erg toffe) winkel wordt en niet een die zoveel dagjesmensen trekt.
In elke grote stad zou ideaal zijn. :)
Vanuit hier (Eindhoven) kan ik of naar Rotterdam of naar Luik, dat is even lang rijden, maar toch nog 1,5 uur. -O-
Hoofddorp gaat em zeker niet worden.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_89234690
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdam :?
Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.
pi_89236385
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Schaatsfan89 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.
Er hebben natuurlijk wel 2 volle maanden tussen je bezoek in Rotterdam en Londen gezeten. Dat is minimaal 1 nieuwe collectie gok ik.
Maar de kans bestaat inderdaad dat Rotterdam meer op accessoires gokt, geen idee
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89240134
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik vind bij de Primark (heren) alleen de schoenen leuk, verder ooit een blouse kunnen scoren maar dat was niets spannends. Primark is meer voor de vrouwen, ben je in de buurt kan je er wel even binnen lopen.
Over 2/3 weekjes wilde ik Hoofddorp een keer bezoeken maar dan zit ik natuurlijk met de kerstinkopen van vele en dan is de Primark denk ik een no-go area.

Vrijdag ben ik in Rotterdam geweest en de vrouw bij de paskamers vertelde me dat het er rustig was.
Naar mijn idee was het gewoon net zo druk als normaal (koopavond H&M) maar ik irriteer met toch al snel aan de Primark bezoeker, die is zo onbeschoft en product gericht, uitkijkend wie er op je route staat is totaal niet belangrijk (in Luik vond ik dit nog erger).
pi_89265527
Vandaag in Rotterdam geweest, helaas alleen geen nepleren handschoenen alleen echte :(
Ik moet zeggen dat het wel echt een grote chaos was.

Ben uiteindelijk thuis gekomen met een blauw vogel blousje, geel lang vest, nette schoenen, een boel sokken, 2 paar panty's, 2 tassen, sjaal en handschoenen, 3 riempjes en een veerspeldje.

Had graag nog een heel leuk grijs broekje gehad maar de enige in mijn maat had een kapotte rits..
  zondag 28 november 2010 @ 19:04:56 #167
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89265686
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef lieflijntje het volgende:
Vandaag in Rotterdam geweest, helaas alleen geen nepleren handschoenen alleen echte :(
Ik moet zeggen dat het wel echt een grote chaos was.

Ben uiteindelijk thuis gekomen met een blauw vogel blousje, geel lang vest, nette schoenen, een boel sokken, 2 paar panty's, 2 tassen, sjaal en handschoenen, 3 riempjes en een veerspeldje.

Had graag nog een heel leuk grijs broekje gehad maar de enige in mijn maat had een kapotte rits..
Daar gaat je DayZero....... -O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_89266624
ohw dat was al eerder misgelopen.. ben hier niet heel actief, maar vriendje was opgenomen in t ziekenhuis en toen had ik kleren nodig (afstandsrelatie) dus ga gewoon in t nieuwe jaar nieuwe poging doen. En moest mezelf maar even verwennen vond ik
pi_89267744
Ik wil donderdag naar de Primark. Hoofddorp/Rotterdam is allebei 2,5 uur reizen.. welke is het grootst/leukst/makkelijkst bereikbaar?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 19:54:18 #170
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_89267891
Hoofddorp is het grootst. Ga je met het OV? Volgens mij is het allebei goed te doen met het OV :).
Geen enkele Primark is leuk als ie volgestouwd zit met koopjesjagers :P. Maar het aanbod in Hoofddorp is wat groter, je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou het beste werkt denk ik :D.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_89268407
Ok! Hoofddorp it is. Makkelijk te vinden? In het centrum?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_89269410
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Opdekop het volgende:
Ok! Hoofddorp it is. Makkelijk te vinden? In het centrum?
Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 03:38:52 #173
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_89285549
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.
Ik denk ook dat het nu beter is om naar Rotterdam te gaan. Ik adviseer alleen niet om in het weekend, donderdagavond of vrijdagmiddag te gaan :P.
pi_89294256
Ik ben net naar de Primark in Hoofddorp geweest. Ik vond het wel okee. De gewone dameskleding vond ik niet zo leuk. Ze hebben ongeveer net zoveel accessoires als kleding. Ik ben nu uiteindelijk thuis gekomen met twee pyama's, een thermoshirt, sokken, panties/malliots, handschoenen, haarband en oorbellen. Ik ga vast nog wel een keer, maar ik was er nou ook weer niet zo onwijs ondersteboven van.
  maandag 29 november 2010 @ 13:12:10 #175
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_89294339
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben net naar de Primark in Hoofddorp geweest. Ik vond het wel okee. De gewone dameskleding vond ik niet zo leuk. Ze hebben ongeveer net zoveel accessoires als kleding. Ik ben nu uiteindelijk thuis gekomen met twee pyama's, een thermoshirt, sokken, panties/malliots, handschoenen, haarband en oorbellen. Ik ga vast nog wel een keer, maar ik was er nou ook weer niet zo onwijs ondersteboven van.
jammer dat het niet zo leuk is!! terwijl die van engeland te gek is

hoe druk was het?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')