Ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Jawel, maar heb eerlijk gezegd alleen bij de pyjama's gekeken, en ben daarna via de kassa's naar de schoenen gelopen. Die herenafdeling zit wrs rechtachter als je met je rug naar die pyjama's staat, niet?
Het was echt niet zo druk als ik had gedacht. I mean, we hoefden niet eens te wachten bij de kassa's. Viel me echt meebenieuwd hoevaak ze van collectie wisselen. Iemand die dat weet?
Oh edit: ik zie dat je het hebt over de herenafdeling in Rotterdam. Ja daarvan weet ik waar ie zit. Maar hier in Hoofddorp dus rechtsachter ergens.
Er zijn zeker wel leuke dingen voor heren, maar niet zo veel als vrouwenkleding.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan.
Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhoudenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan.
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhoudenVeel keus is er in ieder geval wel.
Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdamquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik ben vorig weekend naar de Primark in Luik geweest. Dat blijft echt mijn favoriete filiaal. Ben 1 keer in Rotterdam geweest maar daar is de kleding mij erg tegengevallen, de accessoires vond ik wel leuk toen. In Luik heb je echt leuke kleding. Ben wel benieuwd of er in Hoofddorp leukere kleding is dan in Rotterdam. Of is het ongeveer hetzelfde?
H&M heeft een groter heren-assortiment dan de Primark hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?
In elke grote stad zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Cantab het volgende:
Hoop wel dat er snel meer Primarks in Nederland komen. Je zou denken van wel, gezien de huidge twee zo'n groot succes zijn. Ik zit nu in Engeland en ik woon nauwelijks tien minuten lopen bij de locale vestiging vandaan. Echt geweldig, ik kom er veel te vaak. Maar hier is het nooit zo absurd druk gelukkig. Zou wel mooi zijn als in ieder geval alle grote steden in Nederland er een zouden krijgen, zodat het gewoon een normale (heel erg toffe) winkel wordt en niet een die zoveel dagjesmensen trekt.
Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdam
Er hebben natuurlijk wel 2 volle maanden tussen je bezoek in Rotterdam en Londen gezeten. Dat is minimaal 1 nieuwe collectie gok ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.
Ik vind bij de Primark (heren) alleen de schoenen leuk, verder ooit een blouse kunnen scoren maar dat was niets spannends. Primark is meer voor de vrouwen, ben je in de buurt kan je er wel even binnen lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?
Daar gaat je DayZero.......quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef lieflijntje het volgende:
Vandaag in Rotterdam geweest, helaas alleen geen nepleren handschoenen alleen echte
Ik moet zeggen dat het wel echt een grote chaos was.
Ben uiteindelijk thuis gekomen met een blauw vogel blousje, geel lang vest, nette schoenen, een boel sokken, 2 paar panty's, 2 tassen, sjaal en handschoenen, 3 riempjes en een veerspeldje.
Had graag nog een heel leuk grijs broekje gehad maar de enige in mijn maat had een kapotte rits..
Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Opdekop het volgende:
Ok! Hoofddorp it is. Makkelijk te vinden? In het centrum?
Ik denk ook dat het nu beter is om naar Rotterdam te gaan. Ik adviseer alleen niet om in het weekend, donderdagavond of vrijdagmiddag te gaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.
jammer dat het niet zo leuk is!! terwijl die van engeland te gek isquote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben net naar de Primark in Hoofddorp geweest. Ik vond het wel okee. De gewone dameskleding vond ik niet zo leuk. Ze hebben ongeveer net zoveel accessoires als kleding. Ik ben nu uiteindelijk thuis gekomen met twee pyama's, een thermoshirt, sokken, panties/malliots, handschoenen, haarband en oorbellen. Ik ga vast nog wel een keer, maar ik was er nou ook weer niet zo onwijs ondersteboven van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |