Ja, op de eerste verdieping.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hebben ze bij de Primark in Rotterdam ook herenkleding?

.
.

Mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Die in Luik is zoooooooooooveel leuker dan in Rotterdam.

Jawel, alleen na mijn ervaring vind ik die lange basic shirts beter dan die korte, die heb ik vaak al snel gaten in gekregen maar in die met lange mouwen nog nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:24 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand ervaring met de basic shirtjes met lange mouw voor ¤4,-? Blijven die een beetje mooi na wassen?
 En ze zitten ook super vind ik
 En ze zitten ook super vind ik  

Nee het speelt niet mee vakantiequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben 1 keer de Primark ingelopen, en het was zo ontzettend druk dat ik gewoon geen zin had om rond te kijken. Is dit altijd zo? of zijn er ook rustigere dagen? Toen ik ging was het wel vakantie, misschien dat dat meespeelt.

Rotterdam alexander, even na denken hoor als goed is pak je op centraal trein op spoor 13 of 14 naar rotterdam alexander en als je dan de weg niet weet gewoon even vragen. Winkelcentrum in, als maar de rechterafslag nemen en dan kom je uit bij de draaideuren.. (ik nam eerst altijd links en ging toen uit het gebouw maar bij de woongedeeltes.. Dus daarom zeg ik rechts)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:39 schreef Costarican het volgende:
Ik ben van plan a.s. donderdag naar Rotterdam te gaan, met de trein. Aangezien ik dan op Rotterdam Centraal aankom ga ik naar het centrum toe.
Nu is mijn vraag, ligt die primark van Rotterdam in het centrum of daarbuiten?

Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
Weet iemand of er ook een Primark in Hasselt is?
Primark site faalt bij mij

Oke, ik dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op zondag 12 september 2010 17:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.

. Vette collectie.
. Vette collectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |