Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Primark.
De dingen die ik er van heb zijn goeie kwaliteit.
Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn.
Volgende week misschien naar die in Luik.
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?
voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro
Dus is nog even overwegen!
Word voor mij dan ook de eerste keer vliegen
Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro
20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hihi, maar er is niemand die dat ook zou willen doen dus daar baal ik vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenken
Ja daarom. Nee alle kosten wsaren bij die 20 euro al bijgerekend. Je moet erg goed kijken en de juiste dagen kiezenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!
Houd er wel rekening mee dat er bij die 20 euro vermoedelijk nog allerlei administratiekosten kunnen komen. Maar goed, dan nog is het vast de moeite wel waard, je zult dan ook echt niet alleen de Primark bezoeken neem ik aan
die ligt namelijk in een afschuwelijke straat die Londen geen recht aandoet, vind ik![]()
Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja,quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?
Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:27 schreef Aarti het volgende:
Dan ga je toch in je eentje? Helemaal niks mis mee, en dan hoef je ook geen rekening te houden met anderen als je voor 3 uur lang in de primark verdwaalt
Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaan
Plus dan is het veel lastiger stel je verdwaald voordat je ook maar op de juiste bestemming aan komt
Me moeder gaat van ze langzalzeleven niet in een vliegtuig en de rest is vanaf vandaag op vakantiequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?
Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja,
maar die zullen nu wel weer weg zijn ben ik bang
Zo rot dat niemand mee zou willen vliegen
Allemaal "Ik mag niet" , of "Vind ik eng" of "Houden niet van shoppen"
Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk.En wees niet bang, ik ben niet van plan binnenkort naar Londen te gaan
Ryanair is prima om mee te vliegen. Je moet alleen wel rekening ermee houden dat je extra moet betalen als je een koffer wilt inchecken. Volgens mij is het 20 euro per koffer na de bouwvak. Want je moet natuurlijk wel al je Primarkspullen mee kunnen nemen he! Dan heb je niet genoeg aan je handbagage!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?
Ik gun iedereen iets hoor.
Maar Rynair ofzo iets.
Dan stap ik op in eindhoven en kwam ik uit op 2-3 tientjes
Maar je moet wel goed kijken want de ene dag is het heel duur en dan is het vanaf 9,99 euro en dan kun je stik goedkoop weg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |