hahaquote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten! ik ga ook slapen nu mn buik even rustig is. kus iedereen
Ga eens slapen! En als je niet kan slapen, lees dan maar het verhaaltje van hierboven! Oei, streng zijn is niet makkelijk!quote:
Ik kan Knevel stiekem nog wel waarderen. vd Brink is helemaal een engerdquote:
ik heb er 12 + 1 post op pagina 13quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb maar 3 pagina's hoor voor een heel topic
Hier alles op 1 paginaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb maar 3 pagina's hoor voor een heel topic
hehe lang leven het werk !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laadt me te langzaam, en op mijn werk is het dan helemaal een crime
Ik weiger pricipieel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat het van die gristelijke engerds zijn hebben ze vaak wel interessante gasten.
Dat moet je ze dan maar in Kampen gaan vertellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
Ik weiger pricipieel.
Ik vind dat gristelijk en journalistiek niet samengaan.
Yups. Dat staat ook op mijn programma.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef borisz het volgende:
Morgen een debat kijken en ook de belangrijkste voetbalwedstrijd van het seizoen.
Wij hebben het eerste jaar ook nooit gekeken, principieel maar ook vanuit spijsverteringsoverwegingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
Ik weiger pricipieel.
Ik vind dat gristelijk en journalistiek niet samengaan.
Wat een leuk stelletje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Alsof iemand op Fok! weet wie dat was.quote:
voor niets opgestaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Haah. Ken je die mop van Lein die dacht dat ze vroege dienst had?
Kwart voor 3quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:56 schreef DarkElf het volgende:
oh das klote zeg! Wanneer moet je echt?
Ik was al op m'n werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:06 schreef freecell het volgende:
LeinLekker is dat
Was je al onderweg?
Ja. Ik had de sleutels van de pillenkast opgehaald, stap uit de lift de afdeling op, werp een blik op het bord: Oh, X en Y hebben ook dagdienst, 3 gediplomeerden, luxe. Hee, waar is mijn foto? Oh die hangt bij de avonddienst... *loopt zusterpost in om op het rooster te kijken*...quote:
Haha, jemig! Vast ook niet het soort werk waarbij je je dienst dan even kunt omschoppen naar deze ochtend, hè?quote:
Yep, buikdansenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef DarkElf het volgende:
met buikdansen? leuk hoor. Grappig dat je dat durft en leuk vindt en je druk maakt om wat mensen denken als je hardloopt
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:26 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik mag waarschijnlijk weer optreden in September
Ik doe geen mugshots hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:40 schreef DarkElf het volgende:
zometeen eens fotografen bellen om te zien of ze een mugshot kunnen maken, hopen dat ze niet allemaal op vakantie zijn
oh wat leuk zeg! nog een danseres in CULquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, buikdansen
En inderdaad zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht......
Maar komt misschien omdat ik hier heel lang voor getraind heb en ik weet dat het redelijk goed kan.
Ben wel alweer nerveus hoor![]()
FF ik heb tot nu toe alleen in de Schouwburg in Oss opgetreden, dat was wel een grote professionele show van onze dansschool (2 avonden).
En nu gaan we met enkele van die dansen optreden op een cultuurfestival.
klinkt echtr vet tof !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, buikdansen
En inderdaad zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht......
Maar komt misschien omdat ik hier heel lang voor getraind heb en ik weet dat het redelijk goed kan.
Ben wel alweer nerveus hoor![]()
FF ik heb tot nu toe alleen in de Schouwburg in Oss opgetreden, dat was wel een grote professionele show van onze dansschool (2 avonden).
En nu gaan we met enkele van die dansen optreden op een cultuurfestival.
Dat zou tof zijnquote:
Oók al akelig geslapen?! Het was vannacht een ware epidemie. Merkwaardig!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
bwurgh geslapen. Gedroomd over m'n ouders. Dat die er niet waren en dat ik ze mistte.![]()
Blijft een beetje terugkerend onderwerp hiero.
nawwwww .troostquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
bwurgh geslapen. Gedroomd over m'n ouders. Dat die er niet waren en dat ik ze mistte.![]()
aaah *knuf*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wandelend shoarmavlees en lamskoteletjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:45 schreef DarkElf het volgende:
morning P
liep trouwens een kudde schapen over de weg hier. een vrouw van landschapsbeheer had de weg afgezet met haar auto en de kudde werd bij elkaar gehouden door een hele actieve hond, die zijn werk echt goed deed
Hoezo dorps hier
Kan moeilijk gaan zitten huilen hier hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen P.! wat ben jij vrolijk
ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wandelend shoarmavlees en lamskoteletjes
hoezo? heb je een schouder nodig?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan moeilijk gaan zitten huilen hier he
aaawquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ookmaar t waren vooral grappige bolletjes wol
Doet het hier gewoon.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
Oh, en iemand! Doet Foodgawker het bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon.
Trouwens knappe prestatie he? Marianne Vos was de eerste vrouw die op drie fietsonderdelen wereldtitels won.
doet t gewoonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
Oh, en iemand! Doet Foodgawker het bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
Doen andere sites het wel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef LieLie het volgende:
Ik snap er niks van! Waarom kan ie hem bij mij dan niet vinden?
Neem Chromequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou-jááá zeg! Hier doet ie niks, niet in IE niet in FF. Grmbl
Alles doet het weer ineensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doen andere sites het wel?
Of in termen van de technische dienst *kuch*: Did you try turn it on and off again?
zegt de mr ook altijd als ik piep dat iets t niet doet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doen andere sites het wel?
Of in termen van de technische dienst *kuch*: Did you try turn it on and off again?
ja, lachen he? Geef toe, ze doen wel hun bestquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef minilot het volgende:
Ik blijf er trouwens steeds weer pret om hebben hoe LIDL tijdens van die landenthemaweken zelf merken verzint die buiten de context van de LIDL landenthemaweek helemaal niet bestaan!
Wat moet dat lollig werk zijn, vormgever ten kantore van de LIDL.. Engeland-week? Hmmm, we noemen het 'Hatherwood', want dat klinkt als iets dat ze op de BBC zeggen, en we geven de verpakkingen de look van hoe mijn oma denkt dat Harrods er van binnen uitziet..
Griekse week, Spaanse week, Italiaanse week, idem! Elke keer weer een pracht van een niet-bestaand merk en een gave supercliché-verpakking!
Neuhquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? heb je een schouder nodig?
Jaja, ik verslind die folder!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, lachen he? Geef toe, ze doen wel hun best
http://foodgawker.com/?s=shoulder&cat=0quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhHoewel mijn gebruikers die wel zouden kunnen gebruiken eigenlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef minilot het volgende:
Ik blijf er trouwens steeds weer pret om hebben hoe LIDL tijdens van die landenthemaweken zelf merken verzint die buiten de context van de LIDL landenthemaweek helemaal niet bestaan!
Wat moet dat lollig werk zijn, vormgever ten kantore van de LIDL.. Engeland-week? Hmmm, we noemen het 'Hatherwood', want dat klinkt als iets dat ze op de BBC zeggen, en we geven de verpakkingen de look van hoe mijn oma denkt dat Harrods er van binnen uitziet..
Griekse week, Spaanse week, Italiaanse week, idem! Elke keer weer een pracht van een niet-bestaand merk en een gave supercliché-verpakking!
Rammelende eierstokkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:12 schreef minilot het volgende:
Envoor SOL! Zwanger! Is me dat even ongeloofelijk tof!!
Hoe ver ben je al, SOL?
Mijn rammelende eierstokken zeggen"Ahoy!"
Microlotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Rammelende eierstokkenWanneer kunnen we een mini-minilot verwachten?
Geen idee maar ik denk het wel? Zou wel wat verkruimelde lange vingers dr doorheen doen, omdat er natuurlijk wel meer vocht in peer zit dan in appel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
Kan ik, met mix voor appeltaart, de appel vervangen door peer? Of werkt dat niet?
Potverdikkiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef minilot het volgende:
[..]
http://foodgawker.com/?s=shoulder&cat=0
Kies maar!
Ja, dat vroeg ik me dus af, of de peer niet te hard of te zacht zou worden. Maar dat van die vingers is misschien wel slim.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Geen idee maar ik denk het wel? Zou wel wat verkruimelde lange vingers dr doorheen doen, omdat er natuurlijk wel meer vocht in peer zit dan in appel.
Ja werkt echt hartstikke goed! Ik doe dat ook bij gewone appeltaartquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus af, of de peer niet te hard of te zacht zou worden. Maar dat van die vingers is misschien wel slim.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef minilot het volgende:
Yup, wanneer er onderhand eens een Nanolot wordt verwekt is iets dat mijn moederlief ook wel wil weten - ze vraagt ernaar bij élke visite.
Succes Elfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
zo eens naar t consulaat voor een paspoort en dan door naar t ziekenhuis voor bloedonderzoeken en de mri...
Succes!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
zo eens naar t consulaat voor een paspoort en dan door naar t ziekenhuis voor bloedonderzoeken en de mri...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:31 schreef LieLie het volgende:
Wat me nog een lekker herfstdessert lijkt: tart tartin met sinaasappel-stoofpeer![]()
Succesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
succes DE!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
Jaaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
De combinatie van rookvlees met gekookt ei is eigenlijk best goed
Als je grote ovenschalen hebt: lasagne!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
En makkelijk in grotehoeveelheden te maken, want hij eet alleen meer dan wij samen
De meeste pastagerechten transporteren wat lastig. Maar da's misschien alleen als je zo'n pasta-nazi bent als ik.quote:
Hier niet hoor, heel vast geslapen, wel 5 uur achter elkaar op 10 gekauwde korreltjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:13 schreef minilot het volgende:
@DE en Win - hier ook dramatisch slecht en weinig geslapen. Mijn lief ook, en mijn buurvrouw stond er zojuist ook al over te schelden op het balkon! Blijkbaar was het nationale Slechte Nachtnacht.
En we trappen er altijd weer inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef minilot het volgende:
Wat toevallig fout? Mss zelfde achternaam?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:10 schreef minilot het volgende:
Zoiets mafs... Ik heb momenteel een stevige klacht lopen bij de DUO (voorheen IBGroep) - een conflict over terugbetalen studieschuld waarin ik natuurlijk hartstikke gelijk heb..![]()
Belt de DUO net op, ik denk 'eindelijk uitsluitsel!', blijken ze verkeerd verbonden te zijn! Ze zochten ene Annelien uit een dorp op veertig kilometer hier vandaan!
Nope, gewoon verkeerd nummer gedraaid! Daarom juist zo bizar dat ze precies bij mij uitkomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat toevallig fout? Mss zelfde achternaam?
In dat geval raad ik een grote pan van dit aan:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Ovenschotel ook wel, maar dan moet ik er twee maken, want ze krijgen samen mijn grootste wel op gok ik zo. En anders in ieder geval zo veel dat er niet genoeg meer voor ons is
En ik heb maar een klein oventje, dus er kunnen er geen twee in.
Zodat TARA van bovenaf kan bulderen van: 'Jullie smikkelaars, daar beneden mij! Opgepast! Opdat mijn derrière door jullie geknoei niet ineens sporen van pinda's bevat!'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Geen pinda'sHelaas. Anders was het een hele lekkere en ik schrijf hem op voor als ik nog ens eten moet maken voor een groepje onder TARA
En de i!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef freecell het volgende:
... en de V en de Z en soms de W en de A. O, en de U.
En als k vergeet...
Loempia! Voel jij je alweer wat beterquote:
Oja, die ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met heen- en terugreis: 6200 km gereden
Brrr ja dat zijn geen tijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Kwart over 5 is geen tijd BluezzDan moet je er uiterlijk om 4:45 uit
Ja zoietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Kwart over 5 is geen tijd BluezzDan moet je er uiterlijk om 4:45 uit
Wow zeg, dat is vroeg! Kan ze dan niet beter gewoon fietsen? Wat zal het zijn, kilometer of twaalf?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Loempia! Voel jij je alweer wat beter
En Lein die dacht dat ze een ochtenddienst had
Mijn schdochter is maandag begonnen bij haar nieuwe baan/opleiding. Als zij een ochtenddienst moet draaien moet ze om kwart over 5 de deur uit, om om 7 uur op haar werk te zijn
Rijswijk --> Kijkduin, hoera voor het OV 'smorgens vroeg.
Gelukkig heeft ze meer avonddiensten en dan heeft ze er geen last van.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
Gezien/gedaan op vakantie:Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met heen- en terugreis: 6200 km geredenWanneer ga je op vakantie om hiervan uit te rusten
![]()
Zoiets ja. Moet ze een half uurtje later weg geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef minilot het volgende:
Wow zeg, dat is vroeg! Kan ze dan niet beter gewoon fietsen? Wat zal het zijn, kilometer of twaalf?
Gezien/gedaan op vakantie:Haa, dat klinkt gaaf! Autovakanties zijn tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met heen- en terugreis: 6200 km gereden
In hoeveel tijd heb je dit gedaan? En had je van tevoren wel alles gepland of was het een beetje improviseren?Let me see you stripped down to the bone
Dat is toch goed te doen op de fiets?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoiets ja. Moet ze een half uurtje later weg geloof ik.
Tja... dat moet ze zelf weten hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
Dat is toch goed te doen op de fiets?
Niks ervan!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja... dat moet ze zelf weten hoor
Das waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja... dat moet ze zelf weten hoor
Gezien/gedaan op vakantie:Leuk autotochtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met heen- en terugreis: 6200 km gereden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Foto-academie idem ditoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, ik zag net een opleiding van een jaar die me wel leuk leek, deeltijd.
Kosten?
5000,-exclusief materiaal.....
Uhm
Nee
Wat een bedragen he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, ik zag net een opleiding van een jaar die me wel leuk leek, deeltijd.
Kosten?
5000,-exclusief materiaal.....
Uhm
Nee
Ja, zo jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Foto-academie idem ditoEn dat zijn dan 3-4 jaar
Jammer he
Dat is prettig!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een bedragen he?
De opleiding van L. wordt helemaal gefinancierd door de instelling en ze krijgt nog stagegeld o.i.d. toe ook, bovendien heeft ze baangarantie als ze klaar is
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:20 schreef freecell het volgende:
Dat is prettig!![]()
Goed geregeld!
TARA pakt ook altijd alle kansen die hij kan krijgen op gratis bijscholingHeeft inmiddels een aardige stapel deelcertificaatjes.
Hahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef LieLie het volgende:
Ik moet zo maar eens weg. Een afspraak voor het werk.
Ik zit nog een beetje in de ik-wil-niet-terug-naar-de-echte-wereld-modus
Wij steunen je van een afstandje !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef LieLie het volgende:
Ik moet zo maar eens weg. Een afspraak voor het werk.
Ik zit nog een beetje in de ik-wil-niet-terug-naar-de-echte-wereld-modus
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Loempia! Voel jij je alweer wat beter
Succes, Steerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Overmorgen belangrijk tentamen, kan me er niet zo goed toe zetten. Angst voor succes
Fok! RadiostilteTot vrijdagavond.
Go tommy !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Overmorgen belangrijk tentamen, kan me er niet zo goed toe zetten. Angst voor succes
Ik lees net op NU.nl watquote:
Succes ermee en wee je geweten als we je voor vrijdagavond zien posten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
Logisch. Mijn iPhone4 met levertijd van 10 weken wordt morgen bezorgd.
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
En ik leef nogmaar amai! wat een krappe buis zeg zo een mri-ding...
ben blij dat ik zo afgevallen
en niet zo heel claustrofobisch (een beetje maar vooral als het ook nog ergens donker is)... oogjes dicht en ontspannen ademen dan maar.
Vooraf even gezegd van de stents en dat was idd geen probleem, hoewel je wel wat nerveus wordt als dat ding aangaat en een hels kabaal gaat produceren en tegelijkertijd gaat trillen en brommen en zoemen en schudden...
over een maand, de dokter moet eerst met vakantiequote:
Het lijkt me 3x niets eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
En ik leef nogmaar amai! wat een krappe buis zeg zo een mri-ding...
Waaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
over een maand, de dokter moet eerst met vakantie
grotten heb ik ook een hekel aan, en dit vond ik ook niet echt fijn hoor maar goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt me 3x niets eigenlijkHad al problemen met een grotten-expeditie in 4 HAVO
De grot ansich ging nog, maar toen moest ik ergens een spleet in
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
en we hebben een jarige vandaag:
[ afbeelding ]
hij is vandaag 10 geworden
Wat een mooiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
en we hebben een jarige vandaag:
[ afbeelding ]
hij is vandaag 10 geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo klein typen, dan kan oma het niet lezenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
zo een smalle buis, smal tafeltje, en dan krijg je ook nog een ding (soort raster) op je lijf gelegd die aangeeft waar ze ongeveer de mri gaan doen en dat binden ze ook nog vast en jou dus ook... en een infuus in je arm voor de contrastvloeistof en een paniekballetje in je hand, als je daarin knijpt stopt alles en schuif je eruit. oh en een koptelefoon op je hoofd want anders word je gek van de herrie van dat ding. en natuurlijk ook nog geregeld je adem in houden, soms tot 20 sec... snap best dat mensen gaan paniekeren in zo'n ding
sorry omaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet zo klein typen, dan kan oma het niet lezen
Zit er muziek op die koptel eigenlijk
Succes met leren!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Is ook heerlijk als het goed lukt denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
kruidenbrood is idd ook lekkerhoewel ik op t moment gewoon fan ben van gewoon brood zonder 'rare' toevoegingen en dan lekker vers eten met een lik (knoflook)boter erop ofzo
Allebei is leuk! Al ben ik niet zo van de olijvenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
zoiets? of zoiets?
die staan hier ook een keer in de planning als we eters krijgen.
Foto's graag!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef DarkElf het volgende:
mmm kan morgen wel mijn rozijnenbrood als breekbroodjes aan elkaar maken, staat leuk
Die tweede is schattigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
zoiets? of zoiets?
die staan hier ook een keer in de planning als we eters krijgen.
Heb je geen vakantie dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gewoon een baan, tante BloesWel leuke bespreking gehad met toekomstige afstudeerders! En een heel end gelopen op iebelige wiebelige schoentjes
Vanavond maar even op teenslippers!
lekker P.! met wat zoal?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Stoofpotje opMaar 750 cals en ik zit me vol nu
Op naar mijn metalconcert
Dat is inderdaad een mooie film.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig... een hele film gekeken en we zijn nog maar een 1/2 pagina verder![]()
ben om 15.30u naar huis gegaan. heb het toch niet gered helaas, maag deed veel zeer.
ben nu nog onder de indruk van de film die ik heb gezien; "Precious".
liet je ook een traantje? ik bij de scene dat ze in de klas ineens schreeuwt dat ze hiv heeft en dat er niemand van haar houdt.quote:
Nee, ik heb 25 vakantiedagen per jaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je geen vakantie dan?
Echt no-way dat ik nu een docent van school te pakken krijg.
Terwijl er één nog altijd niet een cijfer heeft gegeven voor een vak dat ik ergens halverwege juni heb afgerond
Oké, dat wist ik niet precies. Het klinkt altijd alsof je docent bent, omdat je het hebt over dingen nakijken e.d.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik heb 25 vakantiedagen per jaarEn ik ben eigenlijk onderzoeker hè, geen docent. Wel een afknapper zeg, van dat vak van je
Precious lijkt mij ook mooi, heeft ook Oscars gewonnen toch?
Die wil ik ook echt nog zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig... een hele film gekeken en we zijn nog maar een 1/2 pagina verder![]()
ben om 15.30u naar huis gegaan. heb het toch niet gered helaas, maag deed veel zeer.
ben nu nog onder de indruk van de film die ik heb gezien; "Precious". Een zielige, zware film over een donker dik 16-jarig meisje dat 2 kinderen van haar vader krijgt (waarvan 1 met het syndroom van down en 1 gezond) en door hem ook nog met het hiv virus is besmet. door haar moeder wordt ze mishandeld en uitgescholden voor waardeloze hoer etc. ze mag niks, ze móet voor haar koken en ze wordt gedwongen om te eten. het feit dat ze thuis moet blijven wonen is omdat haar moeder de uitkering houdt van Precious en haar kind(eren).
ik heb echt gehuild
niet heel mooi gefilmd maar zeker indrukwekkend ja. ik hoop niet dat er veel meiden zijn die dit allemaal meemakenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die wil ik ook echt nog zien
Maar dus wel erg indrukwekkend?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
grotten heb ik ook een hekel aan, en dit vond ik ook niet echt fijn hoor maar goed.
zo een smalle buis, smal tafeltje, en dan krijg je ook nog een ding (soort raster) op je lijf gelegd die aangeeft waar ze ongeveer de mri gaan doen en dat binden ze ook nog vast en jou dus ook... en een infuus in je arm voor de contrastvloeistof en een paniekballetje in je hand, als je daarin knijpt stopt alles en schuif je eruit. oh en een koptelefoon op je hoofd want anders word je gek van de herrie van dat ding. en natuurlijk ook nog geregeld je adem in houden, soms tot 20 sec... snap best dat mensen gaan paniekeren in zo'n ding
It's the thought that countsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef freecell het volgende:
Schoonpapa belde: dat hij niet moest zegge dat mijn huis een zooi was als hij zelf niet hielp, dat hij dus dinsdag komt poetsen
Nou, ik heb héle grote borsten hoor!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
sorry isa...maar als je gewoon met je ogen dicht gaat liggen is het, serieus waar, om voor je t weet
(en ze vroegen mijn gewicht enzo dus t past heus wel hoor! de man na mij was echt wel groot zeg maar en die ging ook gewoon zonder dat ik rare dingen hoorde.. de deur stond nog half open toen hij naar binnen ging en moest gaan liggen en ik stond te wachten tot ze mijn infuus gingen verwijderen)
er zullen toch wel vaker grote borsten plaatsnemen in zo een ding?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb héle grote borsten hoor!Zou dat wel passen! Ik zie mezelf nu al klem zitten bij mijn borstomvang.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef freecell het volgende:
Schoonpapa belde: dat hij niet moest zegge dat mijn huis een zooi was als hij zelf niet hielp, dat hij dus dinsdag komt poetsen
ieeeewwwww...infuus !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
sorry isa...maar als je gewoon met je ogen dicht gaat liggen is het, serieus waar, om voor je t weet
(en ze vroegen mijn gewicht enzo dus t past heus wel hoor! de man na mij was gewoon een normale maat man maar wel wat fors zeg maar en die ging ook gewoon zonder dat ik rare dingen hoorde.. de deur stond nog half open toen hij naar binnen ging en moest gaan liggen en ik stond te wachten tot ze mijn infuus gingen verwijderen)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
hij zat er zelf dus ook mee!![]()
of hij vertelde t aan zn vrouw en zij eiste dat hij jou excuses zou aanbieden
Ik hoor het al.... ik word maar dokter-MRI...:Dquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er zullen toch wel vaker grote borsten plaatsnemen in zo een ding?![]()
Das wel heel schattig ! stiekem toch een lieve schoonpapa !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef freecell het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoor het al.... ik word maar dokter-MRI...:D
jah, wij hebben het de gehele dag droog gehouden maar nu komt dan ook hier eindelijk de regen door...quote:
mannen en nieuw speelgoedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef flying-dutchman het volgende:
Woei vandaag hardeschijf binnen gehad voor in mijn mediatankal de hele dag mee aan het spelen
beste apps enzo proberen ervoor
boys with toysquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mannen en nieuw speelgoed
echt super tof !
awwwwwwquote:
truste dan maar alvastquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik maar vroeg naar bed vandaag. Voel me best moe en ik heb de hele dag het gevoel dat ik mensen scheel aankijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
boys with toys![]()
jij hebt toch ook van die leuke speelgoedjes, die een beetje veel herrie maken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel lief van hemquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef freecell het volgende:
Lekker in bed kruipen danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik maar vroeg naar bed vandaag. Voel me best moe en ik heb de hele dag het gevoel dat ik mensen scheel aankijk
dan geef ik jou wel een kusje (met een beflapje ertussen)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lig ook al in bed. hopend op een goede nachtrust en dat het morgen weer iets beter gaat.
dan kan ik zaterdag optreden in verweggistan (Markelo)![]()
fijne avond iedereen! en ik geef geen kusjes anders worden jullie ziek
Doe dat maar Isaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Hij loopt wel vaak vast bij mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:37 schreef LieLie het volgende:
Ligt het aan mij, of is de nieuwe hotmail ook ineens veel trager?
Ik heb er ook wat problemen mee. Hij doet er heel lang over om van de ene map naar de andere te gaan en zo.quote:
nergens last van...sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:37 schreef LieLie het volgende:
Ligt het aan mij, of is de nieuwe hotmail ook ineens veel trager?
voor zachte bolletjes enzo moet je wel andere recepten gebruiken...dan maak je deeg met melkpoeder bijv...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef LieLie het volgende:
DE, wat ik nog niet echt kan vinden: kun je nou als je zelf brood bakt zowel standaardbrood, als kadetjes, als pistoletjes maken? Omdat dat qua korst allemaal zo anders is.
Morgen nog even langs de boekenvoordeel, misschien is er nog een leuk voordelig boek over brood
Welke browser?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb er ook wat problemen mee. Hij doet er heel lang over om van de ene map naar de andere te gaan en zo.
Als ze dit nog uit handen zouden geven, verdien je het ook niet om verder te komen.quote:
Ze maakten het bijna nog spannend.quote:
Kip, chorizo, paprika, rode ui, rozijntjes, kikkererwten, witte wijnquote:
Bn je zo blij me te zien?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kip, chorizo, paprika, rode ui, rozijntjes, kikkererwten, witte wijn
Metal-concert was grappig btwGemiddelde leeftijd denk ik 40+ Allemaal van die ouwe rockers met hun spijkerbodywarmers vol met band-embleems
![]()
Hmmm....dat jij dit zegt vind ik engquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
blij eindelijk een echte man te zien
wie zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....dat jij dit zegt vind ik eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |