hahaquote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten! ik ga ook slapen nu mn buik even rustig is. kus iedereen
Ga eens slapen! En als je niet kan slapen, lees dan maar het verhaaltje van hierboven! Oei, streng zijn is niet makkelijk!quote:
Ik kan Knevel stiekem nog wel waarderen. vd Brink is helemaal een engerdquote:
ik heb er 12 + 1 post op pagina 13quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb maar 3 pagina's hoor voor een heel topic
Hier alles op 1 paginaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb maar 3 pagina's hoor voor een heel topic
hehe lang leven het werk !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laadt me te langzaam, en op mijn werk is het dan helemaal een crime
Ik weiger pricipieel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat het van die gristelijke engerds zijn hebben ze vaak wel interessante gasten.
Dat moet je ze dan maar in Kampen gaan vertellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
Ik weiger pricipieel.
Ik vind dat gristelijk en journalistiek niet samengaan.
Yups. Dat staat ook op mijn programma.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef borisz het volgende:
Morgen een debat kijken en ook de belangrijkste voetbalwedstrijd van het seizoen.
Wij hebben het eerste jaar ook nooit gekeken, principieel maar ook vanuit spijsverteringsoverwegingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
Ik weiger pricipieel.
Ik vind dat gristelijk en journalistiek niet samengaan.
Wat een leuk stelletje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Alsof iemand op Fok! weet wie dat was.quote:
voor niets opgestaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Haah. Ken je die mop van Lein die dacht dat ze vroege dienst had?
Kwart voor 3quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:56 schreef DarkElf het volgende:
oh das klote zeg! Wanneer moet je echt?
Ik was al op m'n werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:06 schreef freecell het volgende:
LeinLekker is dat
Was je al onderweg?
Ja. Ik had de sleutels van de pillenkast opgehaald, stap uit de lift de afdeling op, werp een blik op het bord: Oh, X en Y hebben ook dagdienst, 3 gediplomeerden, luxe. Hee, waar is mijn foto? Oh die hangt bij de avonddienst... *loopt zusterpost in om op het rooster te kijken*...quote:
Haha, jemig! Vast ook niet het soort werk waarbij je je dienst dan even kunt omschoppen naar deze ochtend, hè?quote:
Yep, buikdansenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef DarkElf het volgende:
met buikdansen? leuk hoor. Grappig dat je dat durft en leuk vindt en je druk maakt om wat mensen denken als je hardloopt
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:26 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik mag waarschijnlijk weer optreden in September
Ik doe geen mugshots hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:40 schreef DarkElf het volgende:
zometeen eens fotografen bellen om te zien of ze een mugshot kunnen maken, hopen dat ze niet allemaal op vakantie zijn
oh wat leuk zeg! nog een danseres in CULquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, buikdansen
En inderdaad zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht......
Maar komt misschien omdat ik hier heel lang voor getraind heb en ik weet dat het redelijk goed kan.
Ben wel alweer nerveus hoor![]()
FF ik heb tot nu toe alleen in de Schouwburg in Oss opgetreden, dat was wel een grote professionele show van onze dansschool (2 avonden).
En nu gaan we met enkele van die dansen optreden op een cultuurfestival.
klinkt echtr vet tof !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, buikdansen
En inderdaad zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht......
Maar komt misschien omdat ik hier heel lang voor getraind heb en ik weet dat het redelijk goed kan.
Ben wel alweer nerveus hoor![]()
FF ik heb tot nu toe alleen in de Schouwburg in Oss opgetreden, dat was wel een grote professionele show van onze dansschool (2 avonden).
En nu gaan we met enkele van die dansen optreden op een cultuurfestival.
Dat zou tof zijnquote:
Oók al akelig geslapen?! Het was vannacht een ware epidemie. Merkwaardig!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
bwurgh geslapen. Gedroomd over m'n ouders. Dat die er niet waren en dat ik ze mistte.![]()
Blijft een beetje terugkerend onderwerp hiero.
nawwwww .troostquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
bwurgh geslapen. Gedroomd over m'n ouders. Dat die er niet waren en dat ik ze mistte.![]()
aaah *knuf*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wandelend shoarmavlees en lamskoteletjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:45 schreef DarkElf het volgende:
morning P
liep trouwens een kudde schapen over de weg hier. een vrouw van landschapsbeheer had de weg afgezet met haar auto en de kudde werd bij elkaar gehouden door een hele actieve hond, die zijn werk echt goed deed
Hoezo dorps hier
Kan moeilijk gaan zitten huilen hier hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen P.! wat ben jij vrolijk
ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wandelend shoarmavlees en lamskoteletjes
hoezo? heb je een schouder nodig?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan moeilijk gaan zitten huilen hier he
aaawquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ookmaar t waren vooral grappige bolletjes wol
Doet het hier gewoon.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
Oh, en iemand! Doet Foodgawker het bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon.
Trouwens knappe prestatie he? Marianne Vos was de eerste vrouw die op drie fietsonderdelen wereldtitels won.
doet t gewoonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
Oh, en iemand! Doet Foodgawker het bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
Doen andere sites het wel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef LieLie het volgende:
Ik snap er niks van! Waarom kan ie hem bij mij dan niet vinden?
Neem Chromequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou-jááá zeg! Hier doet ie niks, niet in IE niet in FF. Grmbl
Alles doet het weer ineensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doen andere sites het wel?
Of in termen van de technische dienst *kuch*: Did you try turn it on and off again?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |