Maar bungeejumpen durf ik nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus skydiven is dus uit zo'n vliegtuig. Wat een lef
Hans Teeuwen;
[ afbeelding ]
![]()
Daarom. Uitzicht was echt prachtig. Bergen aan de horizon, groot meer onder je, maar daar let je niet zo opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is niet duur nee.. Als je na gaat dat het hier het dubbele is
Was het uitzicht ook vet daar?
En je bent nieteens in dat meer gestort.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom. Uitzicht was echt prachtig. Bergen aan de horizon, groot meer onder je, maar daar let je niet zo op
Je bent hoe dan ook dood. Maar in een meer kan je langer genieten van de val.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Beter in een meer donderen dan op die bergen
Hoop jij dan weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je bent nieteens in dat meer gestort.
net wederom een enorm FedEx vliegtuig gezienquote:
nice! ik kom overalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
net wederom een enorm FedEx vliegtuig gezien
je ego snelt je vooruitquote:
Gay.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je ego snelt je vooruit![]()
nou ik ben weer weg, ik ga een kolenmijn bekijken![]()
Ohjee kom je de boel weer onveilig maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:
Op naar m'n favoriete stad om aldaar een terrasje te pikken om nog kunnen te genieten van het zomerse weer
Waar?quote:
Nou ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:
Op naar m'n favoriete stad om aldaar een terrasje te pikken om nog kunnen te genieten van het zomerse weer
Doodsverwensing -> ban.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je bent nieteens in dat meer gestort.
quote:
ah is dat een beetje leuk? vriend van me woont er 20m vandaanquote:
15 jaar geleden kwam ik er regelmatig, toen was het wel leuk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ah is dat een beetje leuk? vriend van me woont er 20m vandaan
ik vind het wel leuk ja xD het is groot, zijn altijd wel mensen bezig. en in juni/juli/augustus 50 procent korting op tafelhuurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ah is dat een beetje leuk? vriend van me woont er 20m vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |