HAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef fyah het volgende:
[..]
na die post van Chris laatst heb ik Theme Hospital nog eens geinstalleerd en iedereen ging op de vloer kosten in mijn ziekenhuis. Echt naar
[ afbeelding ]
Kan je lekker over de vloer glijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef fyah het volgende:
[..]
na die post van Chris laatst heb ik Theme Hospital nog eens geinstalleerd en iedereen ging op de vloer kosten in mijn ziekenhuis. Echt naar
[ afbeelding ]
Die van mij is ook al tijde dood, 1 jaar nu.quote:
Hmm, ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Er ligt een Europese wet op tafel die schending van privacy ernstig gaat aanpakken, en ook fora en sociale netwerken.quote:
Nawwquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die van mij is ook al tijden dood, 1 jaar nu.
red ring of deathhhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naww
Domme dingen dat t zijn.. ZOMAAR!!
Zomaar ineens zo'n rood cirkeltje om de power button..
ZOMAARRRRRRRRR
4chan werd vroeger elke week wel 2x plat gelegd door de CIA en de FBI. Denk je dat die iets aantrekken van een wet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Er ligt een Europese wet op tafel die schending van privacy ernstig gaat aanpakken, en ook fora en sociale netwerken.
Wanneer iemand extreem in persoon gekrenkt wordt, zal dit gaan betekenen dat de sites waarop dit gebeurt verantwoordelijk geacht gaan worden.
Dit zal zeker het einde betekenen van 4chan en andere pulp, maar ook invloed hebben op Facebook, Youtube, FOK! en zelfs google.
Dus ik keur iedere vorm van puberaal gedrag waarop iemand in negatieve zin belicht wordt af.
Dat betekent foto's posten en hosten in negatieve zin, filmpjes kopieren en hosten, mensen in groepsverband kleineren op uiterlijke kenmerken en noem maar op.
Oh, bij die van mij is de videokaart helemaal naar de kloten, en word het scherm gewoon zwart als ik op GTA4 in de zon kijk of schiet bij Halo 3.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naww
ZOMAARRRRRRRRR
And destruction.. Never forget destruction O_oquote:
Binnenkort dus niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
4chan werd vroeger elke week wel 2x plat gelegd door de CIA en de FBI. Denk je dat die iets aantrekken van een wet?
En een wet maken die het verbied om slechte dingen te zeggen over een ander?
EN BOVENDIEN! Mag iedereen jouw filmpjes gewoon kopiëren plakken totdat je er copyright op hebt aangevraagd.
Wel dus, een wet kan onmogelijk zo iets verbieden, aangezien jij helemaal geen rechten hebt totdat je die aanvraagd. Meneertje.quote:
Je hoeft geen copyright aan te vragen op dingen, dat heb je sowieso alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
4chan werd vroeger elke week wel 2x plat gelegd door de CIA en de FBI. Denk je dat die iets aantrekken van een wet?
En een wet maken die het verbied om slechte dingen te zeggen over een ander?
EN BOVENDIEN! Mag iedereen jouw filmpjes gewoon kopiëren plakken totdat je er copyright op hebt aangevraagd.
Niet alleen dat, maar het posten van een foto van iemand is niet het schenden van privacy. Die wet waar Lamon over heeft is bedoeld om hacken strafbaarder te maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef Maisnon het volgende:
ik denk dat het recht van freedom of speech wat 4chan betreft altijd zwaarder zal wegen...
Zo lang jij die copyright niet aan mij bekend maakt, mag ik doen en laten wat ik wil hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hoeft geen copyright aan te vragen op dingen, dat heb je sowieso al. Zal wat zijn dat je copyright aan moet vragen op alles wat je maakt
![]()
![]()
Je hebt een andere wet voor je, ik heb het over een wet die door de Europese privacy waakhonden op tafel ligt, om mensen te beschermen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar het posten van een foto van iemand is niet het schenden van privacy. Die wet waar Lamon over heeft is bedoeld om hacken strafbaarder te maken.
Fable IIquote:
HAHAHAHAHAHA RING OF DEATHquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naww
ZOMAARRRRRRRRR
Helemaal nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo lang jij die copyright niet aan mij bekend maakt, mag ik doen en laten wat ik wil hoor.
Je schend er iemands portretrecht mee. Dat is iets anders dan copyright en privacy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar het posten van een foto van iemand is niet het schenden van privacy. Die wet waar Lamon over heeft is bedoeld om hacken strafbaarder te maken.
T is pijnlijkquote:
Panzerrrrrquote:
Dqodquote:
4 euro per uur? Dat is onder het fucking minimumloonquote:
Gaat lekker.. Met jou ook?quote:
40uur stage hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
4 euro per uur? Dat is onder het fucking minimumloon
Ja goed!, niet meer zo warm!quote:
Nog steedsquote:
Beter zo eh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja goed!, niet meer zo warm!
Boh, waar met wie, pics, nu, ik wil ze.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter zo eh?
Ey maar ik ben ff aan t cyberen hoor![]()
Wel op tijd Mysteryland aangevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga morgen naar de fucking Men at Work om mn CV in te leveren.
moet je het pad ff opbreken en rond je park laten lopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al een mooie koopgoot gemaakt in RCT2jammer dat de gasten bij binnenkomst totaal geen honger of dorst hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |