abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84836145
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef fyah het volgende:

[..]

na die post van Chris laatst heb ik Theme Hospital nog eens geinstalleerd en iedereen ging op de vloer kosten in mijn ziekenhuis. Echt naar :')

[ afbeelding ]
HAHA _O_ :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:56:30 #252
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84836238
M'n Xbox trok t nie meer.. Nu issie stuk :'(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_84836248
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef fyah het volgende:

[..]

na die post van Chris laatst heb ik Theme Hospital nog eens geinstalleerd en iedereen ging op de vloer kosten in mijn ziekenhuis. Echt naar :')

[ afbeelding ]
Kan je lekker over de vloer glijden :D

Die congierges staan er ook echt hulpeloos bij :')
pi_84836267
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:56 schreef Dqod het volgende:
M'n Xbox trok t nie meer.. Nu issie stuk :'(
Die van mij is ook al tijde dood, 1 jaar nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2010 23:58:04 ]
pi_84836283
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Verdedig je Emi nu?
Hmm, ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Er ligt een Europese wet op tafel die schending van privacy ernstig gaat aanpakken, en ook fora en sociale netwerken.
Wanneer iemand extreem in persoon gekrenkt wordt, zal dit gaan betekenen dat de sites waarop dit gebeurt verantwoordelijk geacht gaan worden.
Dit zal zeker het einde betekenen van 4chan en andere pulp, maar ook invloed hebben op Facebook, Youtube, FOK! en zelfs google.
Dus ik keur iedere vorm van puberaal gedrag waarop iemand in negatieve zin belicht wordt af.
Dat betekent foto's posten en hosten in negatieve zin, filmpjes kopieren en hosten, mensen in groepsverband kleineren op uiterlijke kenmerken en noem maar op. :)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:58:40 #256
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84836304
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:57 schreef Mozy het volgende:

[..]

Die van mij is ook al tijden dood, 1 jaar nu.
Naww :o
Domme dingen dat t zijn.. ZOMAAR!!
Zomaar ineens zo'n rood cirkeltje om de power button..
ZOMAARRRRRRRRR
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pi_84836323
De vorige paar keer heb ik in mn park telkens een soort centrale weg gemaakt die eigenlijk niet werkte omdat ik er bouwwerken overheen zette en dan kon je gewoon met geen mogelijkheid daaronder nog dingen aanpassen. Dus nu ga ik het iets meer open doen. Met een soort koopgoot :P
pi_84836335
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Dqod het volgende:

[..]

ZOMAARRRRRRRRR
red ring of deathhhh
pi_84836336
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hmm, ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Er ligt een Europese wet op tafel die schending van privacy ernstig gaat aanpakken, en ook fora en sociale netwerken.
Wanneer iemand extreem in persoon gekrenkt wordt, zal dit gaan betekenen dat de sites waarop dit gebeurt verantwoordelijk geacht gaan worden.
Dit zal zeker het einde betekenen van 4chan en andere pulp, maar ook invloed hebben op Facebook, Youtube, FOK! en zelfs google.
Dus ik keur iedere vorm van puberaal gedrag waarop iemand in negatieve zin belicht wordt af.
Dat betekent foto's posten en hosten in negatieve zin, filmpjes kopieren en hosten, mensen in groepsverband kleineren op uiterlijke kenmerken en noem maar op. :)
4chan werd vroeger elke week wel 2x plat gelegd door de CIA en de FBI. Denk je dat die iets aantrekken van een wet? :')

En een wet maken die het verbied om slechte dingen te zeggen over een ander? :')

EN BOVENDIEN! Mag iedereen jouw filmpjes gewoon kopiėren plakken totdat je er copyright op hebt aangevraagd.
pi_84836367
quote:

[..]

ZOMAARRRRRRRRR
Oh, bij die van mij is de videokaart helemaal naar de kloten, en word het scherm gewoon zwart als ik op GTA4 in de zon kijk of schiet bij Halo 3.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:00:20 #261
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84836371
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Maisnon het volgende:

[..]

red ring of deathhhh
And destruction.. Never forget destruction O_o
pi_84836386
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Mozy het volgende:

[..]

4chan werd vroeger elke week wel 2x plat gelegd door de CIA en de FBI. Denk je dat die iets aantrekken van een wet? :')

En een wet maken die het verbied om slechte dingen te zeggen over een ander? :')

EN BOVENDIEN! Mag iedereen jouw filmpjes gewoon kopiėren plakken totdat je er copyright op hebt aangevraagd.
Binnenkort dus niet meer.
pi_84836420
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Binnenkort dus niet meer.
Wel dus, een wet kan onmogelijk zo iets verbieden, aangezien jij helemaal geen rechten hebt totdat je die aanvraagd. Meneertje.
pi_84836483
ik denk dat het recht van freedom of speech wat 4chan betreft altijd zwaarder zal wegen...
pi_84836525
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Mozy het volgende:

[..]

Je hoeft geen copyright aan te vragen op dingen, dat heb je sowieso al :'). Zal wat zijn dat je copyright aan moet vragen op alles wat je maakt :') :') :')
pi_84836536
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef Maisnon het volgende:
ik denk dat het recht van freedom of speech wat 4chan betreft altijd zwaarder zal wegen...
Niet alleen dat, maar het posten van een foto van iemand is niet het schenden van privacy. Die wet waar Lamon over heeft is bedoeld om hacken strafbaarder te maken.
pi_84836556
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef TheKC het volgende:

[..]

Je hoeft geen copyright aan te vragen op dingen, dat heb je sowieso al :'). Zal wat zijn dat je copyright aan moet vragen op alles wat je maakt :') :') :')
Zo lang jij die copyright niet aan mij bekend maakt, mag ik doen en laten wat ik wil hoor.

Tevens, over het algemeen, als je upload up tinypic of imageshack us. Verleen je automatisch hun al de rechten. Daarom moet je ze dus hosten op je eigen server.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2010 00:06:13 ]
pi_84836719
Nu naar bed.
pi_84836746
HAHAHAAH XBOX360 is fur teh plebz
pi_84836769
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Mozy het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar het posten van een foto van iemand is niet het schenden van privacy. Die wet waar Lamon over heeft is bedoeld om hacken strafbaarder te maken.
Je hebt een andere wet voor je, ik heb het over een wet die door de Europese privacy waakhonden op tafel ligt, om mensen te beschermen.
Met name minderjarigen zullen extra bescherming krijgen, zelfs als ze zelf iets plaatsen, omdat de hostende site de eindverantwoording gaat krijgen wetmatig gezien, als het doorgaat..

En nu ga ik slapen...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:11:57 #271
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84836788
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:10 schreef Devvie het volgende:
HAHAHAAH XBOX360 is fur teh plebz
Fable II O+
pi_84836834
quote:

[..]

ZOMAARRRRRRRRR
HAHAHAHAHAHA RING OF DEATH :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_84836854
Die heb ik trouwens al 5 keer gehad. :') Ook 5 keer gratis laten fixen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_84836889
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef Mozy het volgende:

[..]

Zo lang jij die copyright niet aan mij bekend maakt, mag ik doen en laten wat ik wil hoor.
Helemaal niet :'). Zo gauw je iets maakt wat auteursrechtelijk beschermd is (dwz. orginaliteitseis + waarneembaar) heb je er auteursrecht (copyright) op. Dit hoef je niet te 'claimen' en heb je al vanaf het moment dat je het maakt. Stel ik zou hier een bouwtekening of iets wat ik zelf gemaakt heb neerzetten heb ik er het auteursrecht op, ook al staat mijn naam er niet bij. Ga jij dat verspreiden zonder mijn toestemming dan heb je het auteursrecht geschonden en kan ik je gerechtelijk vervolgen.
pi_84836921
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Mozy het volgende:

[..]

Je schend er iemands portretrecht mee. Dat is iets anders dan copyright en privacy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')