Is een aanname van mij, maar geen onrealistische: Vodafone en T-Mobile hebben aangegeven te wachten op bugfixes van HTC. HTC zou dan wel compleet gestoord zijn als ze niet bezig zijn met deze bugfixes.quote:
Ik heb nog niks gebruikt want ik wacht nog steeds tot hij geleverd wordt.. Maar ik ga de originele HTC ROM gebruiken denk ik..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:47 schreef resque het volgende:
[..]
degene van jouw link: http://forum.xda-develope(...)7487457&postcount=16
En die werkt tot nu toe goed, eerst had ik last dat mijn camera niet meer werkte en de telefoon hing als ik ging filmen. Toen de Radio geupdate en daarna werkte ie helemaal goed!
Welke heb jij gebruikt dan?
Als je geen froyo update hebt nu dan is je toestel sowieso branded.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:12 schreef BasNijmegen het volgende:
Sow! Ben terug van vakantie en er is een hoop gebeurt in de markt.
Meteen gesjekt voor de 2.2 update, maar handmatig vindt mijn toestel geen updates.
Meen dat mijn toestel niet branded is (heb Vodafone, maar zie daar niets van terug op toestel).
Zeker 'bugs' die gerelateerd zijn aan branded toestellen dan ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Vodafone en T-Mobile hebben aangegeven te wachten op bugfixes van HTC.
Volgens mij is die update even gestopt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als je geen froyo update hebt nu dan is je toestel sowieso branded.
In ieder geval één iemand die mij van een duidelijk antwoord voorziet. Dank je hartelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Snel gezegd zijn de Wildfire en de Legend meer een soort "instapmodel". Zijn beide minder krachtig dan een Desire. De Hero is inmiddels een redelijk verouderd model. De HD is volgens mij een Windows Mobile toestel. Dus niet te vergelijken met de overige toestellen die allemaal op Android draaien. (Wildfire en Legend op Android 2.1, Hero standaard op 1.6 maar laatst geupdate naar 2.1 in een iets uitgeklede versie, Desire draait nu 2.2).
Kon wel hetzelfde zeggen als DaFrenk, maar dat maakt het allemaal zo dubbelopquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In ieder geval één iemand die mij van een duidelijk antwoord voorziet. Dank je hartelijk.
De HTC Desire gaat het worden.![]()
Heb je je SD kaart in je telefoon eerste geunmount, en daarna en format?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik krijg helaas niet eens een gold card gefixed... hij blijft zeuren dat hij de CID niet kan vinden bij het aanmaken van gold card.
Geef je Vodafone simkaart nog even geduld. De dag is nog niet om.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Ireyon het volgende:
Hmm dit is niet zo cool.. Gisteren was de laatste dag van m'n T-Mobile abo en vandaag zou m'n Vodafone abo moeten starten, maar als ik het simkaartje verwissel, doet-ie niet echt veel meer..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:04 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
maar heb niets op de phone dat duidt op Vodafone ofzo
Als je gewoon een unbranded toestel hebt, maar T-Mobile of Vodafone als provider, dan heb je hem toch ook nog niet? Of zijn alle toestellen van die providers branded?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gebruiken mensen dat ding echtquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet niet of het anderen is opgevallen, maar bij mij werkt de optische trackpad een stuk beter na de Froyo update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |