Nee ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef mixje456 het volgende:
Een vriendin van mij heeft al me andere vriendinnen uitgenodigd voor haar feest en mij niet terwijl we altijd met elkaar zijn.
ik vind dit erg lullig,en ik weet niet wat ik hiervan moet vinden en aan moet doen?
Ik begon net op msn
'he geef je een feest zaterdag?
zei : 'jaaaaaaaa'
toen ging ze offline
wat moet ik doen?
iedereen heeft wel is zo'n situatie meegemaakt,toch?
wat kan ik er aan doen
quote:
het is niet dat we heel close zijn maar we zitten met elkaar in de klas en zitten altijd bij elkaar,ik heb geen problemen met haar,maar misschien is ze boos op me? omdat we zouden afsprken maar het elke keer niet doorging. maar dat ligt niet alleen aan mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef M4rc0 het volgende:
Voel je haar echt als goede vriendin? en wat denkt zij van jou?
ik wilde sowieso al niet komen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee ik niet![]()
Ik zou het gewoon zo laten, want als ze je tóch gaat uitnodigen, omdat ze het anders zielig voor je zou vinden dat je als enige niet zou komen dan zou ik me niet echt fijn voelen op dat feest.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef deepart het volgende:
Nieuwe matties zoeken die wel met je willen smoken
In dat geval zou ik haar verwijderen uit je hyves-vriendenlijstquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef mixje456 het volgende:
[..]
ik wilde sowieso al niet komen...
& nu al helemaal niet
maar het gaat erom dat ze me niet gevraagd heeft
quote:
ja met zei en zij raak ik in de warquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Maisnon het volgende:
Misschien heeft ze je per ongeluk niet uitgenodigd, zonder dat ze het weet.
Ik vind trouwens zei in plaats van zij een nog grotere fout
Wow, een winkel worden, dat is wel eens iets nieuws.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
geboortedatum: 01-10-1994
opleiding: VMBO TL
beroep: kledingwinkel
ik heb hyves verwijderdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
In dat geval zou ik haar verwijderen uit je hyves-vriendenlijst![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef mixje456 het volgende:
[..]
ja met zei en zij raak ik in de war![]()
wat was het ook alweer
als een groep iets deed was het zei :
en als een meisje iets zegt zij :
of andersom![]()
Misschien wel uniek!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Wow, een winkel worden, dat is wel eens iets nieuws.
Jij komt er welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef mixje456 het volgende:
[..]
wat was het ook alweer
of andersom![]()
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef mixje456 het volgende:
[..]
wat was het ook alweer
of andersom![]()
Ok.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef mixje456 het volgende:
[..]
wat was het ook alweer
of andersom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit serieus is gooi jezelf dan alsjeblieft voor de trein.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef mixje456 het volgende:
[..]
wat was het ook alweer
of andersom![]()
Doe eens normaal man! Ze zit pas in de 4e.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als dit serieus is gooi jezelf dan alsjeblieft voor de trein.
Nee, te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Wow, een winkel worden, dat is wel eens iets nieuws.
[..]
wat was het ook alweer
of andersom![]()
Je moeder, haar moeder en zijn moederquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef Dubby het volgende:
[..]
Doe eens normaal man! Ze zit pas in de 4e.
ik ga echt geen geld/tijd verspillenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef Yoewie het volgende:
Bel haar op en vraag om uitleg of nog beter: ga er heen.
zei is van zeggen een werkwoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef mixje456 het volgende:
als iemand wat zegt is het : zei
en als je iets doet zoals : zij gaan iets doen
en een meisje : zij gaat iets doen
Bespaar je de moeite als je dit na je achtste nog niet begrijpt dan is de overheid verplicht om je te verbannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef mixje456 het volgende:
Zeg, neuken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef mixje456 het volgende:
[..]
zei is van zeggen een werkwoord
en zij van een persoonlijkvoornaamwoord
hahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef mixje456 het volgende:
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef mixje456 het volgende:
[..]
zei is van zeggen een werkwoord
en zij van een persoonlijkvoornaamwoord
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef mixje456 het volgende:
Terug op jou dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef mixje456 het volgende:
oke genoeg over mijn grammatica
nu weer terug op het probleem
Jouw grammatica en gebrek aan kennis waardoor jij incapabel bent goed mee te draaien in deze maatschappij lijken mij een groter probleem dan het feit dat jij niet wordt uitgenodigd voor een feestje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef mixje456 het volgende:
oke genoeg over mijn grammatica
nu weer terug op het probleem
Filisters die ironie niet begrijpen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je moeder, haar moeder en zijn moeder
Verpaupering van de Nederlandse taal
Waarom ga je er vanuit dat het een slet is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef heloef het volgende:
Joh boeiend zoek gewoon mensen die wel met je om willen gaan negeer die slet die je niet heeft uitgenodigd.
omdat ik een paar dingetjes met de verkeerde d of t typ betekent niet dat ik geen normaal nederlands kan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw grammatica en gebrek aan kennis waardoor jij incapabel bent goed mee te draaien in deze maatschappij lijken mij een groter probleem dan het feit dat jij niet wordt uitgenodigd voor een feestje.
Sterker nog, ik denk zelfs dat jij niet uitgenodigd wordt omdat jouw vrienden jouw dyslectische taalgebruik meer dan zat zijn.![]()
Jouw Nederlands is natuurlijk wel onvoldoende, maar ik merk aan jouw posts dat je een goed hart hebt. Wanneer je een beetje moeite zult doen, kun je de taal binnen een paar jaar ook wel fatsoenlijk beheersen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef mixje456 het volgende:
[..]
omdat ik een paar dingetjes met de verkeerde d of t typ betekent niet dat ik geen normaal nederlands kan.
Dat deed je natuurlijk met opzet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef drumstickNL het volgende:
Hulp zoeken voor je dyslexie probleem.
Of zonder hoofdletters, punten en komma's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef mixje456 het volgende:
[..]
omdat ik een paar dingetjes met de verkeerde d of t typ betekent niet dat ik geen normaal nederlands kan.
Misschien helpt het als je pics van jezelf post.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef mixje456 het volgende:
[..]
jji ben egt KKdom he :S je siet tog dat ze eEn puNt gebriukde!11 en wa boeid t je kan haar tog gwn begreipe of nie? omg kk nerdjes hiersoowquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef Tuig het volgende:
[..]
Of zonder hoofdletters, punten en komma's.
dan vind je d'r blijkbaar toch niet zo'n goede vriendin, als je niet eens even naar d'r toe wilt gaan om uitleg te vragen of d'r op wil bellen voor uitleg. waarom maak je je dan druk om dat feest...reputatie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef mixje456 het volgende:
[..]
ik ga echt geen geld/tijd verspillen
en anders van je zusjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je pics van jezelf post.![]()
nee,maar ik snap gewoon de rede niet. het zit zegmaar zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Yoewie het volgende:
[..]
dan vind je d'r blijkbaar toch niet zo'n goede vriendin, als je niet eens even naar d'r toe wilt gaan om uitleg te vragen of d'r op wil bellen voor uitleg. waarom maak je je dan druk om dat feest...reputatie?
Je bent het buitenbeentje ik zou andere vriendinnen gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef mixje456 het volgende:
[..]
nee,maar ik snap gewoon de rede niet. het zit zegmaar zo
we zijn in een groepje van 4 altijd met elkaar
in de klas,we zijn gewoon altijd samen en alles.
en hun 2 zijn wel uitgenodigd en ik niet,dat vind ik niet leuk,omdat ik me hierdoor een soort van buitengesloten voel.
nee totaal niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Je bent het buitenbeentje ik zou andere vriendinnen gaan zoeken
Elkaar naaien helpt niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef mixje456 het volgende:
[..]
nee totaal niet.
maar ik moet erbij vermellden
dat ik en die 2 vriendinnen morgen hebben afgesproken,zonder iets tegn haar te zeggen
ik denk dat zij het ook niet leuk gaat vinden als ze dit achteraf hoort,omdat we beloofd wat met z'n 4en zouden doen.
Maar we niks tegen haar gezegd
Je bent het zelf schuld, de ander voelt zicht buitengesloten en naait jou een oor aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef mixje456 het volgende:
[..]
nee totaal niet.
maar ik moet erbij vermelden
dat ik en die 2 vriendinnen morgen hebben afgesproken,zonder iets tegn haar te zeggen
ik denk dat zij het ook niet leuk gaat vinden als ze dit achteraf hoort,omdat we beloofd wat met z'n 4en zouden doen.
Maar we niks tegen haar gezegd
dit heeft niks met naaien te helpenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Elkaar naaien helpt niet.
Maar ik zie weer aardig wat spelfouten, je moet toch eens een foto van jezelf/je zusje posten ter afleiding van die spelfouten.
die andere vriendinnen bleken met tegenzin te zijn uitgenodigd,het was meer omdat één van hun erover begon,aan de telefoon ze er niet om heen kon. maar nu gaan ze aan haar vragen waarom ik niet ben uitgenodigd. 'wedden dat ze zegt : 'ooohh jaa was ik even vergeten,tuurlijk mag je komen' maar eigenlijk wil ze het nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Dus die andere vriendinnen vinden het ook raar dat je niet mag komen?
Haal ze over om ook niet te gaan. Goed statement![]()
Jawel, zij naait jou en nu naai jij haar door met wat vriendinnen af te spreken en haar expres niet uit te nodigen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef mixje456 het volgende:
[..]
dit heeft niks met naaien te helpen
en zei weet dit nog niet
het is gewoon beter om geen vrienden te hebben dan kan niemand je kwetsen en hoef je geen verwachting te hebben
Dus eigenlijk wilde zij hen twee ook niet? Ga dan lekker met zn drieėn verder en laat haar links liggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef mixje456 het volgende:
[..]
die andere vriendinnen bleken met tegenzin te zijn uitgenodigd,het was meer omdat één van hun erover begon,aan de telefoon ze er niet om heen kon. maar nu gaan ze aan haar vragen waarom ik niet ben uitgenodigd. 'wedden dat ze zegt : 'ooohh jaa was ik even vergeten,tuurlijk mag je komen' maar eigenlijk wil ze het niet
ja maar weetje ik heb eigenlijk geen zin in ruzie,ik wil gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan,maar als zei zo shady doet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wilde zij hen twee ook niet? Ga dan lekker met zn drieėn verder en laat haar links liggen.
[..]
wat was het ook alweer
of andersom![]()
Dat betekent het welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef mixje456 het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij is er geen probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef mixje456 het volgende:
[..]
nee,maar ik snap gewoon de rede niet. het zit zegmaar zo
we zijn in een groepje van 4 altijd met elkaar
in de klas,we zijn gewoon altijd samen en alles.
en hun 2 zijn wel uitgenodigd en ik niet,dat vind ik niet leuk,omdat ik me hierdoor een soort van buitengesloten voel.
Pauper. Als je toch niet ging. BOEIEN DAN.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef mixje456 het volgende:
[..]
& nu al helemaal niet
Pauperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:47 schreef Dopeness het volgende:
Morgen slaap feestje bij mij mix, ik nodig alleen jou uit, de rest sluit ik buiten
het probleem is dat ze je niet gevraagd heeft voor iets waar je niet heen wilt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef mixje456 het volgende:
[..]
& nu al helemaal niet
[..]
wat was het ook alweer
of andersom![]()
Ben jij helderziend? excuses aanbieden aan Fok forumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef gnilrednoz het volgende:
klinkt als tienergedoe ivm slechte communicatieve vaardigheden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |