Meloenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zal ik gaan eten.. Chips of meloen..
Op die eerste zie je er gesloopt uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Userfoto's #248
en
Userfoto's #248
zijn de meest recente voor tuba
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Userfoto's #248
en
Userfoto's #248
zijn de meest recente voor tuba
Ik was moe, voelde me kut omdat iemand weigerde te komen en ging gewoon helemaal op in de muziek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Op die eerste zie je er gesloopt uit.
Ze staan tegelijk met Hot Chip op Lowlands.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Aapvis het volgende:
Deze is zo leuk he![]()
Ik luister hem nu al een paar maanden elke dag een paar keer
BASEMENT PEOPLE!!
Zag ik het toch goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was moe, voelde me kut omdat iemand weigerde te komen en ging gewoon helemaal op in de muziek.
Aan de speed, dan kun je heen en weer rennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze staan tegelijk met Hot Chip op Lowlands.Heb ze trouwens twee maanden terug gezien (TDCC), superleuk zijn ze.
Ik mag nog niet naar lowlandsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze staan tegelijk met Hot Chip op Lowlands.Heb ze trouwens twee maanden terug gezien (TDCC), superleuk zijn ze.
Ahjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik naar courtney love verwees onder die foto
Gracias!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
T_C, die met die gitaar is supertof!
quote:
Nee man, speed is niets voor mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Aan de speed, dan kun je heen en weer rennen.
Ja, lekker!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wil je een snoepje noortje?
ga maar op je hurken zitten en doe je mondje open en je ogen dichtquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga maar op je hurken zitten en doe je mondje open en je ogen dicht
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga maar op je hurken zitten en doe je mondje open en je ogen dicht
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb dit nummer in mijn hoofd doro de TT.
Doen, durf of de waarheid?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe wil je da..![]()
laatmaar.
een ander spelletje?
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ooit in de gevangenis gezeten? bureau halt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |