daar had ie over na moeten denken voordat ie op een internetmeeting kwamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:03 schreef just me het volgende:
Semtex één van die twee mannen wil dus niet met zijn bekkie op internet
Is dát Tally?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, ik dacht dat ik mezelf zag maar het is Tally!.
.
.
.
.
Die trouw DVD heb ik ook nog ja. Binnenkort weer eens kijken..
Schanulleke en Ludoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Wie waren dit ook alweer?
[ afbeelding ]
En: kent u deze nog..nog..nog?
[ afbeelding ]
toendertijd ja, 9 jaar geledenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is dát Tally?![]()
Dat verklaart een hoop.
Kort, vlot, paars en pittig kapseltje wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Wie waren dit ook alweer?
[ afbeelding ]
En: kent u deze nog..nog..nog?
[ afbeelding ]
quote:
Hoe is t nu met hem?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Die trouw DVD heb ik ook nog ja. Binnenkort weer eens kijken..
Ah, extra smeuïg dan toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:03 schreef just me het volgende:
Semtex één van die twee mannen wil dus niet met zijn bekkie op internet
Héél veel, we zijn enorm vaak geweestquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Owjaaaaaaa!Wildpaardje..Leeft die nog??
![]()
Gut, hoeveel spanje meetings hebben wij eigenlijk gehad?
Volgorde volgens mij: ??, Tally, Atrimar, Harrie, Jerney, Knut, Puckzz, onbekende armquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Onderste foto achteraan links, AtrimarRest ken ik niet
Oh en Harrie (staand) volgens mij.
Getrouwd, bedrijfje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een hoop oldbies checken ineens mijn fotoboek!
Gaoxing, Chevalric, etc.
What happened to Blauwe eigenlijk?
Ik heb ook echt 600 foto's van spanje, waaronder heel veel van jouw tieten en geurt zijn billen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Héél veel, we zijn enorm vaak geweest
Oeps, betraptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een hoop oldbies checken ineens mijn fotoboek!
Gaoxing, Chevalric, etc.
What happened to Blauwe eigenlijk?
Ik vind het nog steeds erg leuk hierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:42 schreef Chevalric het volgende:
Moet zeggen dat de sfeer op fok tegenwoordig wel anders is. Op zich jammer, maar ook weer niet.
Hoe hebben jullie dat toen gefixt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Héél veel, we zijn enorm vaak geweest
Barb is nog steeds coolquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef static het volgende:
Wat is er eigenlijk van Brab geworden? Ze was toch ziek ofzo?
Wat hij zegt. Alleen zijn er nou meer users waarvan je denkt:"Wie vond het verstandig die lui een computer met werkend internet te geven?"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg leuk hier. En de sfeer is ongeveer hetzelfde gebleven, behalve bij KLB dan dat is echt anders nu.
Yvonne en ik boekten paar keer per jaar samen vakantie naar Spanje, en Ripley en Ellen zijn ook een keertje meegegaan. Ikben ook een keer met Ripley naar Portugal geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat toen gefixt?Gewoon allemaal samen een vakantie geboekt?
Lachen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Yvonne en ik boekten paar keer per jaar samen vakantie naar Spanje, en Ripley en Ellen zijn ook een keertje meegegaan. Ikben ook een keer met Ripley naar Portugal geweest.
En met ben keer met Gellarboy en Smuts en Ripley naar Centerparcs geweest.
Weet je nog Dirk..Tunavis!Hennie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |