abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:09:20 #1
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84828083

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze eindbaas is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit. Heeft symptomen van OMFG, ROFL, BBQ en LOLZ. Heeft een drumstel en maakt ongelooflijk slechte woordspelingen en grappen.
"Ik ging bij Brad Pitten want ik snapte de Clooney." BADUM TSSSS!
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:16:25 #2
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_84828445
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Naar de film :)
maar heeft de SC niet de rug toe gekeerd?
pi_84828628
ALLO!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_84828793
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef KneusTeun het volgende:

Ik kan er niet meer van genieten.
Het is helemaal kapot gedraaid door alles en iedereen.
Kapot gedraaid of niet, Live is anders. :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:30:36 #5
312694 errrbek
pi_84829247
Zin in partij maken :Y
pi_84830729
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef errrbek het volgende:

[..]

maar heeft de SC niet de rug toe gekeerd?
Jawel, maar af en toe wipt hij even langs.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_84831451
wippen mmmmmmmmmmmmm
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:16:51 #8
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84831511
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Solique het volgende:

[..]

Kapot gedraaid of niet, Live is anders. :Y
Ik heb de band live gezien wat ik goed vond, maar de DJ set vond ik toch minder.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_84831711
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef badboynova het volgende:
wippen mmmmmmmmmmmmm
Lijkt me de juiste woordkeuze als het over Poit gaat :Y
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:24:31 #10
312694 errrbek
pi_84831888
Ja vanwege al die M&M's en zulks :Y
pi_84832009
errrbek, hoe spreek je jouw naam uit? Met een H erin?

[ Bericht 38% gewijzigd door koei op 03-08-2010 23:01:49 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:29:31 #12
312694 errrbek
pi_84832123
koei O+

wel met h ja
pi_84832280
Het was de R die het 'm deed :P Al klinkt je nick wel leuker als je het op zn piraats uitspreekt
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:35:49 #14
312694 errrbek
pi_84832383
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef koei het volgende:
Het was de R die het 'm deed :P Al klinkt je nick wel leuker als je het op zn piraats uitspreekt
hahaha, dat had ik nog niet eens bedacht _O-
Ik dacht zelf meer aan die airbag die ik voor me uit draag :')
pi_84832666
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef errrbek het volgende:

[..]

hahaha, dat had ik nog niet eens bedacht _O-
Ik dacht zelf meer aan die airbag die ik voor me uit draag :')
Ja, toen ik het met een rollende R uitsprak kwam ik ook uit op een airbag idd, dus het is nog wel herkenbaar. Maar piratenuitspraak >> rollende R
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:45:27 #16
312694 errrbek
pi_84832905
yarrrbek arr me matey
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:49:04 #17
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84833133
Mag ik ook in de OP staan, ik zal vanaf nu hier posten!
pi_84833170
Ik heb van de week een piratenoutfit gekocht. Stiekem vind ik het wel jammer dat Rossdale een ander thema heeft voor zn feestje -O-
pi_84833308
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Nectar het volgende:
Mag ik ook in de OP staan, ik zal vanaf nu hier posten!
Nee sorry. Gezonde fruitdingen worden in deze slowchat niet gewaardeerd.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:52:05 #20
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84833337
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef koei het volgende:

[..]

Wat?? Ik snap je niet :'(
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:55:57 #21
312694 errrbek
pi_84833562
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Nectar het volgende:

[..]

Wat?? Ik snap je niet :'(
Ze bedoelt kleverige plantenmeuk :*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:57:15 #22
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84833645
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef errrbek het volgende:

[..]

Ze bedoelt kleverige plantenmeuk :*
Maar mag ik erbij plz
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:58:28 #23
312694 errrbek
pi_84833717
daar ga ik niet over, ik moet ook eerst doneren :'(
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:59:10 #24
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84833759
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef koei het volgende:

[..]

nectar is geen fruit, je dacht natuurlijk aan nectarines :D

Nectar wordt door planten geproduceerd om o.a. bijen te lokken, tja het bloemen en bijtjes verhaal :D

Maar Nectar blijf eerst maar een tijdje hier posten voordat je erin komt, anders is het ook geen uitdaging meer :P
pi_84833848
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Nectar wordt door planten geproduceerd om o.a. bijen te lokken, tja het bloemen en bijtjes verhaal :D

Maar Nectar blijf eerst maar een tijdje hier posten voordat je erin komt, anders is het ook geen uitdaging meer :P
Nectar komt toch uit bloemetjes? Fruit is ook een soort van bloemetje dus nectar is iets fruitigs. Ze staan in ieder geval in de supermarkt naast de vruchtensappen!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:02:35 #26
312694 errrbek
pi_84833946
Fruit een soort van bloemetje? oO<
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:02:57 #27
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84833966
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Oke mooi.

Maar jullie gaan mij niet onderdrukken omdat ik de nieuwe ben hier he?
pi_84834034
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef errrbek het volgende:
Fruit een soort van bloemetje? oO<
Jij hebt zeker nooit aardbeienplantjes gezien... N00b!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:04:32 #29
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84834037
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef koei het volgende:

[..]

Nectar komt toch uit bloemetjes? Fruit is ook een soort van bloemetje dus nectar is iets fruitigs. Ze staan in ieder geval in de supermarkt naast de vruchtensappen!
Fruit is niet echt het bloemetje, meer het zaadje plus voeding zodat het kan groeien. Het komt wel vaak na het bloemtje. bv bij aardbeien. Maar het is geen bloemetje :P het is plantaardig daarom staat het bij de vruchtensappen. Waar hadden ze het anders moeten neerzetten :D
pi_84834102
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Fruit is niet echt het bloemetje, meer het zaadje plus voeding zodat het kan groeien. Het komt wel vaak na het bloemtje. bv bij aardbeien. Maar het is geen bloemetje :P het is plantaardig daarom staat het bij de vruchtensappen. Waar hadden ze het anders moeten neerzetten :D
Bij de frituurvetten want die zijn soms ook plantaardig, dat staat erop!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:14:48 #31
312694 errrbek
pi_84834572
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef koei het volgende:

[..]

Jij hebt zeker nooit aardbeienplantjes gezien... N00b!

:? ;(
pi_84834762
Ja, dat zijn twee plantjes in één bak, waarvan de een ouder is dan de ander natuurlijk! Kijk maar bij de bloemetjes, daar zijn sommige al in aardbeien aan het veranderen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:23:14 #33
312694 errrbek
pi_84834954
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:18 schreef koei het volgende:
Ja, dat zijn twee plantjes in één bak, waarvan de een ouder is dan de ander natuurlijk! Kijk maar bij de bloemetjes, daar zijn sommige al in aardbeien aan het veranderen.
ja, maar dan heb je toch eerst de bloemetjes en daarna de vruchtjes toevallig op dezelfde plek? :P
pi_84835050
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef errrbek het volgende:

[..]

ja, maar dan heb je toch eerst de bloemetjes en daarna de vruchtjes toevallig op dezelfde plek? :P
Nee, niet op toevallig dezelfde plek. Of is het ook toevallig dat iemand een baby heeft en een jaar later een peuter...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:25:49 #35
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84835063
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:18 schreef koei het volgende:
Het bloemetje sterft af en daarna word het een vrucht. En daarmee veranderd de functie van het lokken van bijen naar het daadwerkelijk zorgen dat er meer plantjes komen

Maar als je zo graag gelijk wil hebben: fruit zijn bloemetjes.

En nu ga ik slapen. Morgen weer werken :)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:27:00 #36
312694 errrbek
pi_84835110
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, niet op toevallig dezelfde plek. Of is het ook toevallig dat iemand een baby heeft en een jaar later een peuter...
bizarre metafoor, maar ok: fruit zijn bloemetjes :*

ik ga ook pitten :W
pi_84835164
Zo'n vermoeiende discussie was het toch niet? :D

Maar goed, ik heb gelijk gekregen dus eind goed al goed! Weltrusten allen!
pi_84838009
Slaap lekker allen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:20:10 #39
187674 Sigmund666
pi_84838881
Crackdown is lachen _O_
(Al snap ik het doel van het spel nog niet helemaal :') )
pi_84839461
Crackdown is het tofste spel op de 360! Schaam je dat je het nu pas ontdekt hebt!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:54:31 #41
187674 Sigmund666
pi_84839708
Ach, ik had zo'n dood moment (omdat er nu geen fuck uitkomt voor 360 dat me boeit) en ik bedacht me dat Crackdown 360-exclusive was :')
Laat hem nog heel even liggen voor Condemned 2, wat onverwachts best een tof spel blijkt te zijn. :)
pi_84841697
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef koei het volgende:
Ik heb van de week een piratenoutfit gekocht. Stiekem vind ik het wel jammer dat Rossdale een ander thema heeft voor zn feestje -O-
Het kan nog! Terroristen kapen het vliegtuig, piraten kapen een schip, BAM!!! OVEREENKOMST!!!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:13:11 #43
258885 Solique
I Kill You !
pi_84841792
Goedemorgen :s)
pi_84841821
Goedemorgen *O*

Ik sta weer strak van de molotovcocktail die verliefdheid wordt genoemd. Echt bizar al 3 dagen voor mijn wekker wakker...
pi_84841873
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:15 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen *O*

Ik sta weer strak van de molotovcocktail die verliefdheid wordt genoemd. Echt bizar al 3 dagen voor mijn wekker wakker...
Hihihihihihiii!!

Ik werd vanochtend wakker, bleek dat mijn kat al heel de avond lang in mn kamer heeft gezeten want die zat vrolijk op mn gezicht... Dus ik het beestje vriendelijk aan de kant gezet dank u wel, loop de woonkamer binnen BAM!!! ANDERE KAT IN HET HUIS!!! Dus die ook maar vriendelijk buiten gezet dank u wel, toen ging mijn kat al miauwend heel het huis af en nu ligt ze op mn schoot heel tevreden O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:23:11 #46
312694 errrbek
pi_84841886
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het kan nog! Terroristen kapen het vliegtuig, piraten kapen een schip, BAM!!! OVEREENKOMST!!!
Toen terrorisme nog gepaard ging met termen als yarr en ahoy _O_

Zou die moslimterroristen ook goed doen qua image als ze zo nu en dan een yarrrrrrr zeggen :Y
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:24:53 #47
312694 errrbek
pi_84841896
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hihihihihihiii!!

Ik werd vanochtend wakker, bleek dat mijn kat al heel de avond lang in mn kamer heeft gezeten want die zat vrolijk op mn gezicht... Dus ik het beestje vriendelijk aan de kant gezet dank u wel, loop de woonkamer binnen BAM!!! ANDERE KAT IN HET HUIS!!! Dus die ook maar vriendelijk buiten gezet dank u wel, toen ging mijn kat al miauwend heel het huis af en nu ligt ze op mn schoot heel tevreden O+
dus je had naast een poes ook een ster in je gezicht? :o :o
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:31:50 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84841971
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Somalische piraat branching out? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84842009
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:24 schreef errrbek het volgende:

[..]

dus je had naast een poes ook een ster in je gezicht? :o :o
:9
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:39:14 #50
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84842038
Gister weer eens Revenge of the Nerds gekeken _O_ Bazenfilm! (8>
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_84842127
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
:D yeah hij's echt supertof!
pi_84842141
c_/
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:15:56 #53
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84842537
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:22:02 #54
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84842631
quote:
Mwoah... vond ze nooit zo tof eigenlijk... Het is eigenlijk hetzelfde als Tool maar de zanger klinkt als die gast van Racoon :N
pi_84842651
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mwoah... vond ze nooit zo tof eigenlijk... Het is eigenlijk hetzelfde als Tool maar de zanger klinkt als die gast van Racoon :N
:') dat is echt een heel bizarre omschrijving!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:25:05 #56
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84842677
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

A perfect circle vergelijken met Racoon :N
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:37:07 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84842894
Die stemmen van de "zangers" :'(
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:38:19 #58
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84842915
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Die stemmen van de "zangers" :'(
Je moet ook niet naar dat nummer, laat staan album luisteren :N die was echt slecht.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:41:13 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84842957
Ik heb ook maar twee random nummers van joeptjoep geplukt :P Het ging me om die stem
pi_84843012
Ik moet echt eens zo'n outfit regelen!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:07:05 #61
238141 SevD
Boventitel
pi_84843498
Moggeh :W
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:10:33 #62
187674 Sigmund666
pi_84843575
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:25 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

A perfect circle vergelijken met Racoon :N
Idd. Dat is zoiets als The Beatles met de Roling Stones gaan vergelijken. Of eh........ Jullie snappen het wel :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:17:06 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84843737
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Idd. Dat is zoiets als The Beatles met de Roling Stones gaan vergelijken. Of eh........ Jullie snappen het wel :D
Leer lezen voordat je gaat lopen mauwen :{w
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:20:21 #64
187674 Sigmund666
pi_84843814
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Leer lezen voordat je gaat lopen mauwen :{w
Ik mauw niet. En nee, ik heb geen zin om dingen terug te lezen.
pi_84843859
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte man zoals ik heeft die outfit gewoon hangen natuurlijk! :D

Gisteren predators gezien, die film was *O* maar had nog wel een stuk beter gekund.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:22:27 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84843881
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:20 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik mauw niet. En nee, ik heb geen zin om dingen terug te lezen.
Bemoei je er dan niet mee :N
pi_84844027
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Een echte man zoals ik heeft die outfit gewoon hangen natuurlijk! :D

Gisteren predators gezien, die film was *O* maar had nog wel een stuk beter gekund.
Die 1e Predator film is wel heel vet _O_

Die nieuwe leek me niet heel tof maar hij is wel te doen dus?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:30:37 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84844078

Zo tof? Of minder tof? :o
pi_84844146
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Zo tof? Of minder tof? :o
:D

Dat stuk heb ik toen 10 keer teruggespoeld :D

Hij staat daar als een malloot die minigun leeg te schieten en de rest komt en gaan ook schieten _O-

Schitterend _O_
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:47:10 #70
187674 Sigmund666
pi_84844499
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij krijgt iets van een 7.1 op IMDB
pi_84844894
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Loogie!

Mogguh
pi_84844977
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84845453
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:06 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha echt geniaal die hond :D
pi_84845455
Op naar duitsland, gister al in belgië geweest. jammer dat in duitsland geen games kan kopen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_84845551
pfff, kut geslapen, alcohol heeft tegenwoordig erg negatief effect op mijn nachtrust, zeker als ik van te voren niet fatsoenlijk gegeten heb
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_84845690
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Op naar duitsland, gister al in belgië geweest. jammer dat in duitsland geen games kan kopen
Waar in Deutchland Nick?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:44:22 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84846187
http://www.youtube.com/watch_popup?v=L9szn1QQfas&vq=hd1080

De enige film die ik ECHT heel graag in 3D wil gaan zien _O_
pi_84846246
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef Morthill het volgende:
pfff, kut geslapen, alcohol heeft tegenwoordig erg negatief effect op mijn nachtrust, zeker als ik van te voren niet fatsoenlijk gegeten heb
Ik kan nooit slapen als ik iets van 3 a 4 bier op heb ofzo :')

Dus ik moet er of 0 of veel nemen _O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:08 #79
312694 errrbek
pi_84846248
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook Euro's in Duitsland ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:52 #80
312694 errrbek
pi_84846272
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef Morthill het volgende:
klopt, door alcohol rust je lichaam niet uit, maar kun je vaak wel heel diep slapen
pi_84846273
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef errrbek het volgende:

[..]

Ze hebben tegenwoordig ook Euro's in Duitsland ;)
:P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:51:34 #82
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84846412
Beste mede-SCers

ik heb besloten om Fok! (en daarmee deze SC) te verlaten

ik dank jullie wel voor de lol-waardige tijd hier

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
pi_84846419
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
Beste mede-SCers

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
Tabee! Ow en tot volgende week maar weer....

DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_84846433
Het ga je goed Flodder!

En sterkte er mee!
pi_84846636
quote:
Beste mede-SCers

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
Dag floddertje!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:58:51 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84846652
pi_84846871
Nu naar gesprek :9
pi_84846897
quote:
Beste mede-SCers

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
Tot morgen :W
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:08:07 #89
312694 errrbek
pi_84846959
quote:
Beste mede-SCers

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
Het was kort maar krachtig, hopelijk heb je het wel naar je zin gehad! Hoezo verlaat je Fok dan?

Groetjes
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:14:02 #90
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84847131
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef errrbek het volgende:

[..]

Het was kort maar krachtig, hopelijk heb je het wel naar je zin gehad! Hoezo verlaat je Fok dan?

Groetjes
Als hij zich aan zijn woord houdt, reageert hij natuurlijk niet ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:27:43 #91
187674 Sigmund666
pi_84847569
quote:
Beste mede-SCers

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
Dan heeft mijn donatie aan het Urker Bijbelfonds ter promotie van de Bijbel toch veel zin gehad _O_
pi_84847580
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:

omdat het een quote verdient!
pi_84847677
quote:
Beste mede-SCers

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
:W
pi_84847786
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
waarom dat in godsnaam ? :{
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84847871
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:34 schreef DJ_ het volgende:

[..]

waarom dat in godsnaam ? :{
Omdat :7
pi_84847943
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij is heel goed te doen, gewoon veel actie, de minigun zit er natuurlijk weer in, evenals double uzi, katana's en combat shotguns :D
Voor de echte fans ook genoeg references naar Predator 1. :)
pi_84847952
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Laat maar Spank, dat begrijpen ze hier niet :N
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:39:40 #98
187674 Sigmund666
pi_84847961
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Hij is heel goed te doen, gewoon veel actie, de minigun zit er natuurlijk weer in, evenals double uzi, katana's en combat shotguns :D
Voor de echte fans ook genoeg references naar Predator 1. :)
GET TO DA CHOPPAH!!!
pi_84848757
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Laat maar Spank, dat begrijpen ze hier niet :N
Jullie kunnen Ritse ook aan jullie clan toevoegen, die had ook spontaan vreemde kleren aan afgelopen vrijdag :D
pi_84849002
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Jullie kunnen Ritse ook aan jullie clan toevoegen, die had ook spontaan vreemde kleren aan afgelopen vrijdag :D
Pics or it didn't happen!
pi_84849632
http://www.gamesindustry.(...)ictory-for-microsoft

quote:
A US district court judge has dismissed a long-running case against Microsoft, which alleged that it infringed a patent for multiplayer gaming.

Harold Milton Jr. filed the patent 'Apparatus and method for electrically connecting remotely located videogames' in 1994, referring to it as a system "for two or more players playing the same video game to compete with each other without using the same physical video game which alleviates the necessity of proximity of the players."

Milton had also filed against Sony, which settled out of court last April.

Microsoft elected to hold out, however. According to documents seen by GamaSutra, this last week resulted in the judge throwing the case out of court and ordering Milton to cover Microsoft's legal fees.

The root of the judge's decision was the mention of an electrical connection between remotely-located games, citing that this does not accurately reflect how Xbox Live links its players.
Heerlijk als dit soort profiteurs hun zin niet krijgen *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:31:42 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84849876
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Morthill het volgende:
[..]

Mooi zo ^O^

Lekker vage patenten schrijven die op 10 verschillende manieren geinterpreteerd worden en daarmee andere mensen aan gaan klagen die daadwerkelijk iets doen :r
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:42:35 #103
312694 errrbek
pi_84850389
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Morthill het volgende:
[..]

Nintendo deed toch al veel eerder aan multiplayer? :{w
pi_84850392
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:54:29 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84850920
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:29:31 #106
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84855341
Yay
pi_84855620
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
*PWÉÉÉÉÉÉÉÉÉP*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:36:41 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84855710
MIEP MIEP
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:39:46 #109
312694 errrbek
pi_84855840
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:40:06 #110
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84855857
Zal ik zo even Midnight club verder spelen of aan Harry P beginnen..mhhh lastig
pi_84856306
:O Ik ben oud aan het worden, zit bijna knikkebollend achter de PC op werk :@
pi_84856460
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zo voelde ik me vanochtend, kan niet eens meer fatsoenlijk een beetje drinken zonder dat dit mijn nachtrust kost
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:53:28 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84856512
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Handige tip!
pi_84856774
Geen zin meer... Wil naar huus...
pi_84857094
Koffie en hawaii tostie in de Coffee United voor mijn date begint... life's not so bad :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:09:40 #116
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84857242
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Nebo het volgende:
Koffie en hawaii tostie in de Coffee United voor mijn date begint... life's not so bad :D
Date?

Eindelijk het meisje van de dierenwinkel mee uitgevraagd? :P
pi_84857272
quote:
Coffee United is echt slecht :r Koffie is daar gewoon echt prut. Slappe rotzooi.

Gelukkig is er in Groningen keuze zat. Coffee Company, Doppio en Puur zijn allemaal heel wat beter :Y
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:13:09 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84857398
Gewoon gepruttelde DE koffie uit het apparaat thuis ^O^
pi_84857596
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zo voelde ik me vanochtend, kan niet eens meer fatsoenlijk een beetje drinken zonder dat dit mijn nachtrust kost
Bij mij was het meer de vrouw die na het drinken in m'n bed kroop, maar het blijft vervelend om zo op werk te zitten :O
pi_84858077
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Bij mij was het meer de vrouw die na het drinken in m'n bed kroop, maar het blijft vervelend om zo op werk te zitten :O
Oh jij duiveltje! Een beetje dronken meisjes in je bed toelaten!

En zo op je werk zitten, yeah het voelt kut maar zo eens in de zoveel tijd kan het ook wel... Af en toe...
pi_84858362
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Goed bezig :9~
verliefd worden is de oplossing, ik sta strak van de noadrealine en heb geen slaap nodig :*
pi_84858460
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Goed bezig :9~
verliefd worden is de oplossing, ik sta strak van de noadrealine en heb geen slaap nodig :*
Ik zou ook niet slapen als ik iedere nacht hiermee in bed verdwijn!

pi_84858577
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oh jij duiveltje! Een beetje dronken meisjes in je bed toelaten!

En zo op je werk zitten, yeah het voelt kut maar zo eens in de zoveel tijd kan het ook wel... Af en toe...
Die twee ice tea en een water tikken idd aan. :D
pi_84858917
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Die twee ice tea en een water tikken idd aan. :D
:N meisjes van tegenwoordig zijn niets meer gewend!

Maar hee Elroy, gebeurt het echt zo vaak dat mensen je om een baan vragen dat je het zelfs in je sig moet zetten? Ik bedoel, ik begrijp het wel, ik zou ook wel willen werken met zo'n tof persoon!
pi_84858998
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:N meisjes van tegenwoordig zijn niets meer gewend!

Maar hee Elroy, gebeurt het echt zo vaak dat mensen je om een baan vragen dat je het zelfs in je sig moet zetten? Ik bedoel, ik begrijp het wel, ik zou ook wel willen werken met zo'n tof persoon!
Ik kreeg wel minstens elke week weer een PM, niet altijd over banen hoor, gewoon vervelende gamers.
pi_84859101
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik kreeg wel minstens elke week weer een PM, niet altijd over banen hoor, gewoon vervelende gamers.
:D maar hoezo weet iedereen dat jij zo tof en game-technisch zo goed op de hoogte bent? Het is niet alsof je ermee loopt te strooien ofzo...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:00:50 #127
312694 errrbek
pi_84859140
Gamers :r

:P
pi_84859185
Fobo waarschijnlijk, en soms maak ik een opmerking en dan gaan mensen Sherlockje spelen (iaw: naar m'n fobo kijken) en zijn ze helemaal blij dat ze het hebben ontdekt en dan komen ze mij dat melden in een PM :')
pi_84859277
Zomg, jij bent spelontwikkelaar? :o kun jij voor mij niet een stage regelen bij Blizzard?
pi_84859291
:o! Het pimpen van graphics? Ik maak een mod voor DOOM2, kan jij me helpen er een defered renderer in te plakken?
pi_84859346
http://www.gamesindustry.(...)ner-profits-increase

quote:
Time Warner has posted its highest revenue growth rate for two years, marking an eight per cent rise in revenues across the company for the second quarter.

The Filmed Entertainment division, which houses Warner Bros Interactive Entertainment - publishers of the LEGO videogames - saw revenues climb $183 million (£115 million), up 8 per cent, to $2.5 billion.

The latest title, LEGO Harry Potter: Years 1-4, has shipped over 2.7 million copies worldwide since its release on June 29, 2010.

The division also includes the Warner Bros cinematic arm, which posted strong gains on releases such as Inception and Sex and the City 2, but increased videogame revenues were acknowledged as a contributing factor to performance for the period.

"Time Warner delivered another quarter of strong financial and operating performance. Our revenue increased at its highest rate in two years, driving 15 per cent growth in adjusted operating income," said chairman and chief executive officer Jeff Bewkes.
LEGO doet het nog altijd goed :D Binnenkort LEGO Batman maar eens gaan speeln.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:09:37 #132
312694 errrbek
pi_84859402
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef Morthill het volgende:
Zomg, jij bent spelontwikkelaar? :o kun jij voor mij niet een stage regelen bij Blizzard?
Ja of gewoon alleen een 'kan ik bij jullie stage lopen? Mijn hobbies zijn games en poezen. Doeidoei'
pi_84859929
Even een mooi voorbeeldje:
quote:
Waar werk je eigenlijk?
Ik zeg dat ik dat niet ga vertellen op FOK
quote:
Tipje van de sluier? Groot bedrijf, klein bedrijf? Type games? Schaal van projecten? Aantal werknemers? Hoe ben je er in gerold? Welke studies heb je gedaan?

De overdaad aan vragen
- knip ENORM LEVENSVERHAAL-
Ik vertel hem over NDA en dat het voor mij dus niet handig is om dingen te gaan vertellen over mijn baan
quote:
No problem Ik begrijp de wettelijke en ethische verantwoordelijkheid bij de gemiddelde NDA
Ik reageer niet meer, maar toch:
quote:
Is het Guerrilla ?
:')

Edit: ik maak hem nu een beetje belachelijk, maar verder is het een aardige kerel (just in case dat hij zit mee te lezen)
pi_84860736
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Even een mooi voorbeeldje:
[..]

Ik zeg dat ik dat niet ga vertellen op FOK
[..]

Ik vertel hem over NDA en dat het voor mij dus niet handig is om dingen te gaan vertellen over mijn baan
[..]

Ik reageer niet meer, maar toch:
[..]

Edit: ik maak hem nu een beetje belachelijk, maar verder is het een aardige kerel (just in case dat hij zit mee te lezen)
En wat doe je als je zulke berichten van lekkere Fok!sters krijgt?

En volgens mij heb je mij ook ooit benaderd waar en wat voor games ik maakte :o
pi_84860887
quote:
Let me know hoe het ging!
pi_84861042
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waar in Deutchland Nick?
Bij Venlo de grens over, en ben in 4 dorpjes of steden geweest
pi_84861094
:( mn katje heeft pijn, ik vond haar ineengekropen op mn bed, opgetild en toen ging ze het uitschreeuwen van de pijn, dus morgen om 12u gaat ze naar de dierenarts... het arme beestje :(
pi_84861110
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
Het ga je goed Flodder!

En sterkte er mee!
Wat is er met hem dan?
pi_84861718
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:
:( mn katje heeft pijn, ik vond haar ineengekropen op mn bed, opgetild en toen ging ze het uitschreeuwen van de pijn, dus morgen om 12u gaat ze naar de dierenarts... het arme beestje :(
Aww... Vanmiddag nog helemaal gelukkig op schoot en nu niet meer... Maar het is wel een zielepoot. Eerst wat rare dingen breken en nu weer dit... Het ergste waar mijn katten last van hebben gehad is haar uitval (Ik ben een weekje op vakantie geweest en Axel zit onder de kale plekken :') )
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:35:46 #140
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84862166
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat is er met hem dan?
Geen idee!

Hij ging weg om persoonlijke redenen :P Misschien gooien ze hem eindelijk op een internaat
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:38:54 #141
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84862283
jongens ik heb vandaag voor mijn zoon een spel gekocht genaamd gta iv, ik heb geen het allemaal is, maar ik zag hem vandaag allemaal prono kijken en nu heb ik hem geklapt en heb ik gta iv van hem afgepakt en ik heb hem uit het raam gegooid omdat hij mijn mikly way stool,vieze HOND! AARGH
pi_84862560
quote:
Wordt het niet eens tijd om de kat te verzekeren?
pi_84862644
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef Nectar het volgende:
jongens ik heb vandaag voor mijn zoon een spel gekocht genaamd gta iv, ik heb geen het allemaal is, maar ik zag hem vandaag allemaal prono kijken en nu heb ik hem geklapt en heb ik gta iv van hem afgepakt en ik heb hem uit het raam gegooid omdat hij mijn mikly way stool,vieze HOND! AARGH
Nee helaas, dat wordt nooit een vermelding in de OP voor jou. Probeer het eens in een andere slowchat!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:49:42 #144
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84862680
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef koei het volgende:

[..]

Nee helaas, dat wordt nooit een vermelding in de OP voor jou. Probeer het eens in een andere slowchat!
plz jawel
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:53:56 #145
238141 SevD
Boventitel
pi_84862842
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:54:56 #146
238141 SevD
Boventitel
pi_84862872
Ja, hoe kom je eigenlijk in de OP? :P
pi_84862904
quote:
Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:56:02 #148
258885 Solique
I Kill You !
pi_84862908
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef SevD het volgende:
Ja, hoe kom je eigenlijk in de OP? :P
Lees de OP. O-)

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat doe ik Koei niet aan
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:57:50 #149
238141 SevD
Boventitel
pi_84862978
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

pi_84863070
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:00:14 #151
312694 errrbek
pi_84863075
quote:
jong katje toch nog? :( ;(
pi_84863433

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84863736

woensdag 4 augustus 2010 @ 19:19:37 #154
312694 errrbek
pi_84863932
pi_84864062
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En wat doe je als je zulke berichten van lekkere Fok!sters krijgt?

En volgens mij heb je mij ook ooit benaderd waar en wat voor games ik maakte :o
Als het lekkere FOK!sters zijn dan ga ik natuurlijk proberen om een meet te regelen.
En jij vond het heul niet erg.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:24:26 #156
312694 errrbek
pi_84864120
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Als het lekkere FOK!sters zijn dan ga ik natuurlijk proberen om een meet te regelen.
En jij vond het heul niet erg.
Alleen jammer dat er maar enkelen niet lelijk zijn (en mogen we wat dat betreft gezegend zijn in de GAM SC) :D
pi_84864713
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84865282
Jopies!

Het bier en tieten uurtje is weer aangebroken?
pi_84865775
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef errrbek het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er maar enkelen niet lelijk zijn (en mogen we wat dat betreft gezegend zijn in de GAM SC) :D
Een stereotype die echt niet klopt. :N
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:32:20 #160
312694 errrbek
pi_84867070
Het stereotype wordt juist veel te vaak bevestigd, alleen is dat in de GAM SC niet het geval ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:11:34 #161
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84868903
Mensen, ik heb een gaarv, als ik een leuk spel opeet, word ik dan gezien als een bandiet?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:17:42 #162
187674 Sigmund666
pi_84869259
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Nectar het volgende:
Mensen, ik heb een gaarv, als ik een leuk spel opeet, word ik dan gezien als een bandiet?
Nee he, niet jij weer. Opbokken met je kutvragen. Ga naar een coffeeshop en stel ze daar zulke gare vragen (in de hoop dat iemand je meteen een klap op je bek verkoopt)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:18:48 #163
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84869343
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee he, niet jij weer. Opbokken met je kutvragen. Ga naar een coffeeshop en stel ze daar zulke gare vragen (in de hoop dat iemand je meteen een klap op je bek verkoopt)
Sigmund666, ey man! ales goed?! lang niet gezien, hoe gaat het met de kinderen?!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:19:29 #164
312694 errrbek
pi_84869387
:r
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:19:48 #165
312694 errrbek
pi_84872809
quote:

[..]

Het is net als jeuk van een muggenbult. Gewoon negeren en als het na een tijdje niet weggaat even een huisarts (mod) raadplegen :)
pi_84872874
quote:
Ja hoor, de hele kabinetsformatie Opstelten...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:14:09 #168
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84872896
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het is net als jeuk van een muggenbult. Gewoon negeren en als het na een tijdje niet weggaat even een huisarts (mod) raadplegen :)
Ja idd, goed advies.

En nu back ONTOPIC!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:32:04 #169
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84873987
quote:

[..]

Hij is toch niet flodder ofwel?

Anders kloonscan!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:33:04 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84874053
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

_O-
pi_84874703
quote:

[..]

Slechte woordgrappen FTW!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:53:22 #172
312694 errrbek
pi_84875131
quote:

[..]

woensdag 4 augustus 2010 @ 22:56:19 #173
312694 errrbek
pi_84876470
pi_84876742
Hoe geniaal, ik zie net een reclame voorbij komen waarbij je als je 'geld' smst naar een bepaald nummer kan zien hoe rijk je later gaat worden. Dit is de eerste keer dat ik zo'n voorspellings smsdienst geloof, tenminste, zolang ze iedereen het advies geven dat ze rond het minimum inkomen blijven hangen omdat ze hun geld uitgeven aan zinloze dingen :')
pi_84877127
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef koei het volgende:
Hoe geniaal, ik zie net een reclame voorbij komen waarbij je als je 'geld' smst naar een bepaald nummer kan zien hoe rijk je later gaat worden. Dit is de eerste keer dat ik zo'n voorspellings smsdienst geloof, tenminste, zolang ze iedereen het advies geven dat ze rond het minimum inkomen blijven hangen omdat ze hun geld uitgeven aan zinloze dingen :')
"U gaat -random getal- verdienen minus de wekelijkse 6,75 euro die deze dienst in rekening brengt"
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:46:47 #177
187674 Sigmund666
pi_84877350
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:

[..]

"U gaat -random getal- verdienen minus de wekelijkse 6,75 euro die deze dienst in rekening brengt"
_O-
pi_84878995
quote:
En terecht, als ik iemand zo zou zien dansen....
pi_84879285
Wat lees ik nou, Flodder weg? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:45:16 #181
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84879651
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:34 schreef CraniuM het volgende:
Wat lees ik nou, Flodder weg? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet er nu maar van, zo lang het duurt :D
pi_84879782
quote:
Beste mede-SCers

maar dit is vaarwel

groeten

Flodder450
Mooi! Opgekankerd! :D
pi_84879790
Opgekankerd staat netjes.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:00:28 #184
187674 Sigmund666
pi_84880208
Edje!!!!!! :D
pi_84880281
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
Opgekankerd staat netjes.
nietus :'(
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84880467
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Daarom post ik weer :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:11:10 #187
187674 Sigmund666
pi_84880548
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik zet de tijd stop en laat dit vreugdevolle moment oneindig duren! De kist Havana's staat al klaar, het bier staat koud en de Jacuzi staat te brommen! _O_
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:54:04 #188
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84881715
Jullie teleurstelling morgen smaakt als zoete nectar voor Flodder
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:24:15 #190
258885 Solique
I Kill You !
pi_84883750
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:30:39 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84883820
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:24 schreef Solique het volgende:

[..]

_O-

Goedemorgen :W
Thanks voor de code O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:34:38 #192
258885 Solique
I Kill You !
pi_84883851
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Thanks voor de code O+
You're Welcome :7 , servers lagen gisteren down van EA. 8)7
En werkt maar t/m 9 augustus, daarna gaan beta servers down.
pi_84883891
Een geile goedemorgen :W

Koei hoe is het met je poesje?
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84883920
Zo mijn derde nacht op rij 3-5 uur slaap, ben wel kapot nu :O

Goedemorgen toch maar!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:43:56 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84883956
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:34 schreef Solique het volgende:

[..]

You're Welcome :7 , servers lagen gisteren down van EA. 8)7
En werkt maar t/m 9 augustus, daarna gaan beta servers down.
Ik ga hem vanavond even downloaden en uittesten. Al hoor ik van iedereen dat hij kut is :P
pi_84883972
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ga hem vanavond even downloaden en uittesten. Al hoor ik van iedereen dat hij kut is :P
MoH? ;(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:47:15 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84884006
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:45 schreef Tain het volgende:

[..]

MoH? ;(
:Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:59:39 #198
258885 Solique
I Kill You !
pi_84884195
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:
PC versie is inderdaad compleet ruk, console versies zouden iets beter moeten wezen.
pi_84884707
Moggûh!

Gamebabe, vind het wel tof hoor! Heerlijk gevoel om zo verliefd te zijn!
pi_84885048
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Moggûh!

Gamebabe, vind het wel tof hoor! Heerlijk gevoel om zo verliefd te zijn!
Het is ook wel tof, had een half jaar geleden niet gedacht dat ik dat nog eens zou meemaken op korte termijn :) Het is wel veel heftiger dan ik me herinner van vroeger :o

Maar toch was het wel makkelijker in de pubertijd, toen had je nog tijd om te verzaken :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:52:24 #201
258885 Solique
I Kill You !
pi_84885154
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef GameBabe het volgende:
Het is ook wel tof, had een half jaar geleden niet gedacht dat ik dat nog eens zou meemaken op korte termijn :)
Dat kan je nooit van tevoren bedenken, kan je zo overkomen. :s)
pi_84885198
Pff, het wordt mij te zoetsappig hier :X
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:55:31 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84885233
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:56:16 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84885257
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:
Wees niet bang, wie weet ben jij over een half jaar ook stapelverliefd ;)
pi_84885340
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon omdat ik hem zo graag gebruik

pi_84885408
en trouwens, kut Activision :r kut gamesindustrie met zijn voorliefde voor Amerika :r

quote:
Veteran grunge band Soundgarden's greatest hits album will be bundled free with the first million launch units of upcoming music game Guitar Hero: Warriors of Rock – in the US.

The deal will not be offered to European gamers, however, Activision confirmed to Eurogamer.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:08:14 #207
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84885513
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:
en trouwens, kut Activision :r kut gamesindustrie met zijn voorliefde voor Amerika :r
[..]

Daarom had ik dus nog niet enthousisas gereageerd, het verbaasd me niets dat dit gebeurd. Maar je kunt altijd het album nog kopen :D
pi_84885528

Gisteren had ik bijna mijn Xbox het raam uitgegooid :')
Erg leuk kinderspelletjes _O-
pi_84885556
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat dus ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:17:34 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84885700
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:09 schreef charmed_angel het volgende:

Gisteren had ik bijna mijn Xbox het raam uitgegooid :')
Erg leuk kinderspelletjes _O-
Met cars 2 gaat dat niet gebeuren :P
pi_84885709
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Met cars 2 gaat dat niet gebeuren :P
Dat hoop ik dan maar... hoewel.. .die nieuwe xbox zou ik wel willen hebben _O-
pi_84885732
AQ hoe is je gesprek met die mooie dame gegaan?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:20:38 #213
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84885765
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:19 schreef badboynova het volgende:
AQ hoe is je gesprek met die mooie dame gegaan?
Goed!
pi_84885929
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Dat dus ;)
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Gewoon omdat ik hem zo graag gebruik

[ afbeelding ]
Dat dus ;)
pi_84886077
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

[..]

Dat dus ;)
Hoe kun je dat nou van tevoren zeggen :N
pi_84886137
Verliefd zijn is helemaal niet leuk :N, verliefd zijn op elkaar zijn, dat is leuk! Nouja, zegt men.
pi_84886154
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou van tevoren zeggen :N
Omdat ik weet waar ik het komend half jaar mee bezig ben en ik het zoals eerder gezegd druk genoeg heb en dus geen eens tijd heb of wil maken om verliefd te worden.
pi_84886183
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Omdat ik weet waar ik het komend half jaar mee bezig ben en ik het zoals eerder gezegd druk genoeg heb en dus geen eens tijd heb of wil maken om verliefd te worden.
Het is niet altijd een kwestie van tijd hebben of willen maken. Die shit gebeurt gewoon hoor :D
pi_84886203
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het is niet altijd een kwestie van tijd hebben of willen maken. Die shit gebeurt gewoon hoor :D
Liefde op het eerste gezicht is een mythe :')
pi_84886243
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Liefde op het eerste gezicht is een mythe :')
Op het eerste gezicht misschien wel, maar op het eerste gesprek zeker niet. :D Dus tenzij je zes maanden van plan bent om geen vrouw aan te spreken kan je altijd nog de lul zijn :D
pi_84886290
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht misschien wel, maar op het eerste gesprek zeker niet. :D Dus tenzij je zes maanden van plan bent om geen vrouw aan te spreken kan je altijd nog de lul zijn :D
Ik verwacht geen uitgebreide gesprekken met vrouwen te voeren nee.
pi_84886526
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Nebo het volgende:

[..]

QFT, ik had 110 redenen waarom ik nu niet verliefd wilde worden... en dan kiest mijn lichaam ook nog de meest onhandige persoon uit ongeveer, niet te begrijpen :P

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik geloof wel in aantrekkingskracht op het eerste gezicht, soms loop je gewoon een kamer in en pik je er meteen een persoon uit... zal wel iets met feromonen zijn enzo...
pi_84886973
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]

Ik geloof wel in aantrekkingskracht op het eerste gezicht, soms loop je gewoon een kamer in en pik je er meteen een persoon uit... zal wel iets met feromonen zijn enzo...
Dat is gewoon biologie. Ik zou blind vertrouwen hebben in een datingservice op basis van feromonen en wat oppervlakkige persoonlijke eigenschappen. Om precies diezelfde reden vind ik datingsites dan weer helemaal niks, want binnen een paar seconden irl weet ik of iemand aantrekkelijk is of niet, en dat is niet eens puur op uiterlijk. Online kan het dan wel prima klikken en op vriendschappelijk gebied ook wel, maar dat is niet genoeg.
pi_84887150
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

QFT, ik had 110 redenen waarom ik nu niet verliefd wilde worden... en dan kiest mijn lichaam ook nog de meest onhandige persoon uit ongeveer, niet te begrijpen :P
[..]

Aantrekkingskracht is niks waar je in gelooft of niet, dat is gewoon iets biologisch. Maar dan gaat het om seksuele aantrekkingskracht. Dat heeft geen klap te maken verder met liefde oid. Er zijn genoeg vrouwen geweest waartoe ik me aangetrokken voelde, maar genoeg daarvan zou ik ook echt niet verliefd op kunnen worden :X
pi_84887230
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Aantrekkingskracht is niks waar je in gelooft of niet, dat is gewoon iets biologisch. Maar dan gaat het om seksuele aantrekkingskracht. Dat heeft geen klap te maken verder met liefde oid. Er zijn genoeg vrouwen geweest waartoe ik me aangetrokken voelde, maar genoeg daarvan zou ik ook echt niet verliefd op kunnen worden :X
Maar seksuele aantrekkingskracht is wel een must om verliefd te worden vind ik...
pi_84887293
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar seksuele aantrekkingskracht is wel een must om verliefd te worden vind ik...
Misschien. Maar de laatste keer dat ik verliefd werd (wat overigens serieus al best lang geleden is :') ) was ik echt niet bijzonder aangetrokken tot die persoon in eerste instantie.

En verdorie :') ik zeur dat het te zoetsappig wordt en dan ga ik er zelf in mee.

Ik ga weer nazi's opblazen :W
pi_84887329
Ik ga zo maar ff mn kat in mn verhuisdoos stoppen en op naar de dierenarts! Beestje zit nu al heel de ochtend in de kattenbak verstopt en begint te blazen als ik bij dr in de buurt kom... Ware liefde O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:15:08 #228
258885 Solique
I Kill You !
pi_84887333
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef Morthill het volgende:
En verdorie :') ik zeur dat het te zoetsappig wordt en dan ga ik er zelf in mee.

Ik ga weer nazi's opblazen :W
Nerd (8>
pi_84887583
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga zo maar ff mn kat in mn verhuisdoos stoppen en op naar de dierenarts! Beestje zit nu al heel de ochtend in de kattenbak verstopt en begint te blazen als ik bij dr in de buurt kom... Ware liefde O+
Wat sneu... Dan moet er intern wel iets echt niet goed zitten...
pi_84887601
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef koei het volgende:

[..]

Wat sneu... Dan moet er intern wel iets echt niet goed zitten...
Yeah ze is echt niet ok, dus ben benieuwd wat het is, of het haar pootje is of iets anders...
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:24:19 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84887642
quote:
:( Arme Guinness
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:26:27 #232
258885 Solique
I Kill You !
pi_84887706
quote:
Hopen dat het niet te ernstig is, arm beesie.
pi_84887809
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah ze is echt niet ok, dus ben benieuwd wat het is, of het haar pootje is of iets anders...
Nouja, als ze de hele tijd op de kattenbak verstopt zit zal het wel een bacterie of verstopping ofzo zijn. Anders zoek je wel een andere fijnere verstopplaats lijkt me. Bij een mannetje denk je dan meteen nierstenen, maar dat is vooral een kwaal van katers en komt bij poezen veel minder voor.
pi_84887859
blaasgruis, dit heeft mijn kat ook gehad. ga maar zo snel mogelijk naar de arts toe, anders kan het erg verkeerd gaan.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:32:04 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84887888
Wuppie (onze kitten) verstopt zich ook regelmatig in de kattenbak, dus zo gek is dat niet eigenlijk. Altijd fijn als ze een tijdje in die stinkbak zitten en dan lekker op schoot willen kruipen :')

Oh en Wuppie kan stinkscheten laten... echt niet normaal meer _O- De eerste paar keer beschuldigden mijn vriendin en ik elkaar nog, maar toen bleek er zo'n putlucht uit dat kleine ding te kunnen komen :')
pi_84888172
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:29 schreef koei het volgende:

[..]

Nouja, als ze de hele tijd op de kattenbak verstopt zit zal het wel een bacterie of verstopping ofzo zijn. Anders zoek je wel een andere fijnere verstopplaats lijkt me. Bij een mannetje denk je dan meteen nierstenen, maar dat is vooral een kwaal van katers en komt bij poezen veel minder voor.
Koei just went full cat lady :D

Verstopping moet je toch wel kunnen zien aan een bol buikje ofzo?
pi_84888381
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef badboynova het volgende:
blaasgruis, dit heeft mijn kat ook gehad. ga maar zo snel mogelijk naar de arts toe, anders kan het erg verkeerd gaan.
Komt vrijwel niet bij poezen voor, enkel bij katers.

En ik ben blij dat mijn katten enkel bij de kattenbak komen als het nodig is. Verder brengen ze bij voorkeur hun tijd door op bed, in de wasmand en onder het wasrek. En van die vieze scheten laten ze gelukkig ook erg weinig, dat verschilt per kat.
pi_84888417
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Koei just went full cat lady :D

Verstopping moet je toch wel kunnen zien aan een bol buikje ofzo?
Tss, ik heb er maar twee. Om full cat lady te gaan moet je er minimaal vier hebben of drie waarvan er één flink wat mankeert en eigenlijk al dood had moeten zijn.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:50:46 #239
312694 errrbek
pi_84888573
quote:
Heb ik ook bij een van mijn katers gehad. Moet nu verplicht dagelijks dieetvoer eten (en dan ook de low carb variant) en dat kost me ongeveer 50 euro per twee maanden voor twee katten :)
pi_84888633
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef koei het volgende:

[..]

Komt vrijwel niet bij poezen voor, enkel bij katers.

En ik ben blij dat mijn katten enkel bij de kattenbak komen als het nodig is. Verder brengen ze bij voorkeur hun tijd door op bed, in de wasmand en onder het wasrek. En van die vieze scheten laten ze gelukkig ook erg weinig, dat verschilt per kat.
Ik ging er vanuit dat spank een kater heeft, dit omdat hy het over een kat had.
pi_84888797
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef koei het volgende:

[..]

Tss, ik heb er maar twee. Om full cat lady te gaan moet je er minimaal vier hebben of drie waarvan er één flink wat mankeert en eigenlijk al dood had moeten zijn.
http://videosift.com/vide(...)y-feeds-her-130-cats
Ok dan val je nog mee :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:03:10 #242
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84889055

donderdag 5 augustus 2010 @ 12:05:57 #243
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84889142
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Wuppie (onze kitten) verstopt zich ook regelmatig in de kattenbak, dus zo gek is dat niet eigenlijk. Altijd fijn als ze een tijdje in die stinkbak zitten en dan lekker op schoot willen kruipen :')

Oh en Wuppie kan stinkscheten laten... echt niet normaal meer _O- De eerste paar keer beschuldigden mijn vriendin en ik elkaar nog, maar toen bleek er zo'n putlucht uit dat kleine ding te kunnen komen :')
:D en mocht jij er ooit een laten kun je altijd nog Wuppie de schuld geven :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:06:21 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84889152
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:05 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

:D en mocht jij er ooit een laten kun je altijd nog Wuppie de schuld geven :D
Klopt, vet handig :D
pi_84889225
Blaasgruis/nierstenen spanks?
pi_84889226
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef badboynova het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat spank een kater heeft, dit omdat hy het over een kat had.
kat is de onzijdige variant, geen afkorting voor kater ofzo :) Poezen zijn vrouwtjes, katers mannetjes en je weet wel katers zijn van die theemutsen die alleen maar op de leuning van de bank liggen te slapen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:10:45 #247
187674 Sigmund666
pi_84889299
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

:') Het klopt wel. Vooral het CDA vind ik nog steeds zeer slap. Eerst nee schudden zodra het woord PVV valt, en omdat machtige man Lubbers opeens op komt draven en aandringt zeggen ze opeens ja :')
pi_84889319
quote:
[ afbeelding ]

Heerlijk links :')
pi_84889397
quote:
[ afbeelding ]

_O-
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:19:14 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84889598
quote:
[ afbeelding ]

:D _O_
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:20:18 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84889638
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:10 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

:') Het klopt wel. Vooral het CDA vind ik nog steeds zeer slap. Eerst nee schudden zodra het woord PVV valt, en omdat machtige man Lubbers opeens op komt draven en aandringt zeggen ze opeens ja :')
Verhangen wou sowieso wel
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:30:57 #252
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84890009
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wie :?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:33:21 #253
187674 Sigmund666
pi_84890121
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bullshit. Dat weet je ook wel. Hij wou in eerste instantie van geen wijken weten. VVD was aanwezig, PVV, maar CDA liet het steeds maar weer afweten. Zal lekker lang duren dit kabinet :')

(Voor kerst staan we bij de stembus)
pi_84890634
Zo, terug van de dierenarts. Wat een ellende zeg dat beest, dierenarts moest weer zo'n ovenwant aan omdat ze het niet aandurfte, maargoed... Het lijkt toch het pootje te zijn, maar helemaal zeker is het allemaal niet, op het gevoel lijkt er niets mis maar het was onmogelijk om te kijken wanneer guinness pijn had omdat ze continu aan het grommen en blazen was :')
Heb in ieder geval pijnstillers, en ze gaat binnenkort onder het mes om de staaf in dr pootje te verwijderen (blijkbaar moest die eruit, niemand had mij ooit wat gezegd...), misschien is dat het wel... Dan tegelijkertijd met die operatie doen ze een röntgen zodat ze kunnen zien of er iets kapot is
pi_84890769
:') en nu ligt ze weer in de kattenbak, stom beest :D
pi_84890867
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, terug van de dierenarts. Wat een ellende zeg dat beest, dierenarts moest weer zo'n ovenwant aan omdat ze het niet aandurfte, maargoed... Het lijkt toch het pootje te zijn, maar helemaal zeker is het allemaal niet, op het gevoel lijkt er niets mis maar het was onmogelijk om te kijken wanneer guinness pijn had omdat ze continu aan het grommen en blazen was :')
Heb in ieder geval pijnstillers, en ze gaat binnenkort onder het mes om de staaf in dr pootje te verwijderen (blijkbaar moest die eruit, niemand had mij ooit wat gezegd...), misschien is dat het wel... Dan tegelijkertijd met die operatie doen ze een röntgen zodat ze kunnen zien of er iets kapot is
Zoiets?

donderdag 5 augustus 2010 @ 12:57:46 #257
312694 errrbek
pi_84890879
quote:
[ afbeelding ]

linkse media :r
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:00:10 #258
312694 errrbek
pi_84890950
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
wat een mietje die dierenarts, mijn dierenarts liet gewoon merken dat ze de baas was door een van de heren met z'n borst tegen de tafel te drukken zodra 'ie ook maar een poot uitstak :D

oh en ze ligt waarschijnlijk in de kattenbak, omdat het een veilige plek is spank!
pi_84891017
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:00 schreef errrbek het volgende:

[..]

wat een mietje die dierenarts, mijn dierenarts liet gewoon merken dat ze de baas was door een van de heren met z'n borst tegen de tafel te drukken zodra 'ie ook maar een poot uitstak :D

oh en ze ligt waarschijnlijk in de kattenbak, omdat het een veilige plek is spank!
Yeah ze is wel een mietje, ik pakte guinness ook gewoon goed vast en drukte dr tegen de tafel aan, daarna was ze stukken rustiger...
pi_84891368
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah ze is wel een mietje, ik pakte guinness ook gewoon goed vast en drukte dr tegen de tafel aan, daarna was ze stukken rustiger...
Als ik mijn kat in de houdgreep neem is ze helemaal stil maar begint ze echt heeeel laag continu te miauwen. Heel zielig.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:15:36 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84891394
Het helpt mij meestal om idd tegen de grond aan te drukken en mijn hand over hun kopje te houden zodat het donker voor ze is. Dan zijn ze opslag rustig :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:18:28 #262
312694 errrbek
pi_84891473
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Als ik mijn kat in de houdgreep neem is ze helemaal stil maar begint ze echt heeeel laag continu te miauwen. Heel zielig.
:') het moet ook geen pijn doen en ze moeten nog wel kunnen ademen :')
pi_84891532
Ik Shutter Island kopen. Doe ik het doosje open, staat er Case 39 op de disc. Ik maar denken dat dat iets is uit de film wat belangrijk is of iets dergelijks. Ga ik kijken, komt eerst Shutter Island voorbij in de 'binnenkort verwacht', dus daar dacht ik al van 'hmmm lekker logisch'. Niet echt het hoofdmenu bekeken maar direct op play gedrukt. Eerste 20 minuten gekeken, nog gedacht van 'aaah nee speelt die snol erin?' en toen had ik zoiets van 'hmm waar blijft Leonardo nou eigenlijk en wat heeft dit allemaal met dat eiland te maken?'.... Pas toen ging er een lampje branden dat ik de verkeerde dvd had meegekregen. :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:26:37 #264
312694 errrbek
pi_84891788
waar had je 'm gekocht? :P
pi_84891821
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Nebo het volgende:
Ik Shutter Island kopen. Doe ik het doosje open, staat er Case 39 op de disc. Ik maar denken dat dat iets is uit de film wat belangrijk is of iets dergelijks. Ga ik kijken, komt eerst Shutter Island voorbij in de 'binnenkort verwacht', dus daar dacht ik al van 'hmmm lekker logisch'. Niet echt het hoofdmenu bekeken maar direct op play gedrukt. Eerste 20 minuten gekeken, nog gedacht van 'aaah nee speelt die snol erin?' en toen had ik zoiets van 'hmm waar blijft Leonardo nou eigenlijk en wat heeft dit allemaal met dat eiland te maken?'.... Pas toen ging er een lampje branden dat ik de verkeerde dvd had meegekregen. :')
:') fail

http://www.imdb.com/title/tt0795351/
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:32:05 #266
187674 Sigmund666
pi_84892007
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Baas! Je kat naar een biermerk venoemen _O_
(Nee, het is ontzettend goor bier)
pi_84892243
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:32 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Baas! Je kat naar een biermerk venoemen _O_
(Nee, het is ontzettend goor bier)
Dat valt ook wel mee (vind ik dan :@)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84892254
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Nebo het volgende:
FRS?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84892278
pi_84892379
Nou, propedeuse CIW is dus ook binnen. Na 4 weken eindelijk laatste tentamencijfer terug, niet geleerd, vak niet gevolgd, toch een 7,5 :').

Volgend jaar gelukkig bachelor afronden en beginnen met studie Nederlands :) Hopelijk wat meer uitdaging.
pi_84892451
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:38 schreef Tain het volgende:

[..]

FRS?
Jep, maar het is volgens mij de eerste keer dat het me overkomt.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:45:12 #272
187674 Sigmund666
pi_84892456
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef badboynova het volgende:
Nu snap ik waarom er oorlog was in de Balkan :')
Want zij was zeker een moslima in een Servisch dorp die riep dat ze het schijt konden krijgen?
pi_84892462
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jep, maar het is volgens mij de eerste keer dat het me overkomt.
Je hoeft de FRS niet te verdedigen hoor :') iedereen weet dat het een matige winkel is
pi_84892510
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je hoeft de FRS niet te verdedigen hoor :') iedereen weet dat het een matige winkel is
Ik verdedig mezelf meer dat ik het pas heel laat als het mogelijke probleem ontdekte :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:47:18 #275
187674 Sigmund666
pi_84892544

Eerste keer dat ik een Nozzman echt een beetje smakeloos vind.
pi_84892638
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Want zij was zeker een moslima in een Servisch dorp die riep dat ze het schijt konden krijgen?
:+

wat een vage clips en liedjes hebben ze op you tube staan, het is maar goed dat ze TETTEN heeft :9~
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:51:39 #277
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84892705
Jongens, als je een aardappel schilt en je doet vervolgens peper en zout op, heb je dan een geroosterde aardappel?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:53:51 #278
258885 Solique
I Kill You !
pi_84892789
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef Nectar het volgende:
Jongens, als je een aardappel schilt en je doet vervolgens peper en zout op, heb je dan een geroosterde aardappel?
Nee
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:54:05 #279
187674 Sigmund666
pi_84892797
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef badboynova het volgende:

[..]

:+

wat een vage clips en liedjes hebben ze op you tube staan, het is maar goed dat ze TETTEN heeft :9~
Verrassing: Niet iedereen heeft een miljoenenbudget om een clip te schieten. Kijk maar op TV Oranje. :')

pi_84892883
In deze hebben ze wel gelukkig wat geld over, door schijn jurken zijn de bom :9~ .
pi_84892911
quote:
Hoi, ik ben beleidsmedewerker bij het Ministerie voor Domme Vragen en we kunnen mensen als jij zeker goed gebruiken! Laat het even weten als je geïnteresseerd bent in een functie als consultant.

Mvgr,

Spankletron de 2048e
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:09:28 #282
187674 Sigmund666
pi_84893434
quote:
pi_84893467
de treinconducteur hier roept in het spaans de stations om :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:12:03 #284
258885 Solique
I Kill You !
pi_84893553
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef koei het volgende:
Fokken vanuit spanje :{w
pi_84893571
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef koei het volgende:
Moeten we je alweer in Spanje komen ophalen, omdat je weer in slaap ben gevallen in de trein :+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:14:56 #286
187674 Sigmund666
pi_84893663
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef badboynova het volgende:

[..]

Moeten we je alweer in Spanje komen ophalen, omdat je weer in slaap ben gevallen in de trein :+
Ze zit waarschijnlijk ergens in Midden-Amerika. ahahahahahahahahaha
pi_84894124
quote:
Alleen als je de honing uit het potje zuigt en de afzuigkap in de hoogste stand zet, maar dat kan alleen als de zout voor de peper is gekocht en het schilmesje is gesteriliseerd in Cuba met Hokkietokkie kiwi's.
pi_84894355
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef Nebo het volgende:

[..]

Alleen als je de honing uit het potje zuigt en de afzuigkap in de hoogste stand zet, maar dat kan alleen als de zout voor de peper is gekocht en het schilmesje is gesteriliseerd in Cuba met Hokkietokkie kiwi's.
Hoe ging je date trouwens?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:36:48 #289
312694 errrbek
pi_84894492
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste keer dat ik een Nozzman echt een beetje smakeloos vind.
ik kon een brede grijns niet echt onderdrukken :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:45:17 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84894854
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef errrbek het volgende:

[..]

Ik vond hem ook wel tof :D
pi_84894894
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef errrbek het volgende:

[..]

Qft!
en hoewel het soms wel buitenland lijkt zit ik nog steeds in rotterdam... hoop ik
pi_84895115
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:33 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hoe ging je date trouwens?
Meh, had er al iets over in de GCC SC gezet ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:51:42 #293
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84895138
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:51 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ja, maar daar kunnen sommigen van ons toch helemaal niet kijken! :'(
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:52:15 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84895156
quote:

[..]

Blauwtje?
pi_84895377
quote:

[..]

O die lees ik nooit :@ Moet ik eigenlijk wel doen daar gezelligheid mijn rol in de crew is :')
pi_84895405
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Blauwtje?
Ik ben er nog niet helemaal zeker van wat voor kleur :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:59:36 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84895458
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:57 schreef GameBabe het volgende:

[..]

O die lees ik nooit :@ Moet ik eigenlijk wel doen daar gezelligheid mijn rol in de crew is :')
Je hebt binnen de crew echt de taak van Frankii overgenomen volgens mij he? :P
pi_84895477
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:58 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal zeker van wat voor kleur :')
Ik stem zoals altijd voor duidelijkheid vragen....Doe ik zelf ook altijd en vind het ook prima als een man dat bij mij doet :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:00:14 #299
187674 Sigmund666
pi_84895488
Bijna op 300
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:00:25 #300
187674 Sigmund666
pi_84895499
Nu dus.
pi_84895501
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt binnen de crew echt de taak van Frankii overgenomen volgens mij he? :P
Zoveel drink in niet :N

[GAM SC #440] Vandaag is blauw de kleur van de liefde :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')