dierenbeul! biggenmishandelaar!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Meddo het volgende:
Komen die piglets uit zwangere varkensIk heb er al twee weggedaan
Ja, maar je moet er dus één krijgen anders wordt ie niet zwanger voor jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Meddo het volgende:
Komen die piglets uit zwangere varkensIk heb er al twee weggedaan
Ik heb de laatste 2x dat ik mijn farm bezocht telkens een zwanger varken gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef sbientje het volgende:
ik heb wel 3 biggen maar ik wil ook een zwanger varken *jengelt*
ja maar hij is altijd voor een bepaalde buur toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2x dat ik mijn farm bezocht telkens een zwanger varken gehad.
Als ik het nog eens heb dan zal ik de link hier delen.
Ja, maar ze komen ook op jouw prikbord toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar hij is altijd voor een bepaalde buur toch?
quote:
Ik had ze gekregen maar wist niet wat ik er mee moestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er dus één krijgen anders wordt ie niet zwanger voor jou
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef NelisZ het volgende:
Ik vind het wel een beetje een Suske en Wiske TT
Dat varken?quote:
neh farmville!quote:
is toch logisch, poppetje staat op het middelste vakje..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik sinds vandaag de 26x26 uitbreiding, wil ik net m'n land wat om gaan gooien, is dat poppetje nu op een ander startpunt, waardoor het halve land nu ook verschoven moet worden
Anders blijft ze niet staan, waarom verzinnen ze zoiets
![]()
gewoon je stukje land dat daar wel ligt verplaatsen naar het stukje waar je lege vlakje was... dat doe ik altijd als eerste....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik sinds vandaag de 26x26 uitbreiding, wil ik net m'n land wat om gaan gooien, is dat poppetje nu op een ander startpunt, waardoor het halve land nu ook verschoven moet worden
Anders blijft ze niet staan, waarom verzinnen ze zoiets
![]()
Ja dat wel, maar nu moet ik het hele land naar links verhuizen ipv alleen wat lapjes links bijplantenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
is toch logisch, poppetje staat op het middelste vakje..
je kan niet het varkentje pakken dat jouw naam niet draagt... Alleen de persoon wiens naam er op staat kan hem mee nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ja, maar ze komen ook op jouw prikbord toch?
Zo zie ik ook fuel dingen staan die van persoon X naar persoon Y worden gezonden.
tuulk nie... gewoon je lapjes omwisselenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nu moet ik het hele land naar links verhuizen ipv alleen wat lapjes links bijplanten
Ja maar ik heb een heel patroon, met verschillende rijtjes, dus voordat het weer leuk staatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon je stukje land dat daar wel ligt verplaatsen naar het stukje waar je lege vlakje was... dat doe ik altijd als eerste....
Nee, dan staat m'n poppetje ineens tussen grond inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk nie... gewoon je lapjes omwisselen
ja dat is balen dan idd Maar wel blij voor je hoor dat je hem eindelijk hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een heel patroon, met verschillende rijtjes, dus voordat het weer leuk staat![]()
Desalniettemin ben ik helemaal blij met de uitbreiding
tja... wachten tot je geoogst hebt en dan alle landjes weg gooien en opnieuw indelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan staat m'n poppetje ineens tussen grond inZe stond eerst met leegte om haar heen.
Ja ik stond net op 0 euro toen die uitbreiding laatst kwam, heeft dus even geduurd voor ik de 2 miljoen hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is balen dan idd Maar wel blij voor je hoor dat je hem eindelijk hebt
Op "Coin Upgrade" geklikt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
ik heb sinds vanmorgen de mogelijkheid om m'n spa up te graden, maar hij doet maar niks als ik er op klik
Centipede en wat andere meuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef Xebber het volgende:
Bugs: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Butterfly: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Feather: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
al 300 keer ofzoquote:
Nee, ik ken niet alle planten en bomen bij naamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef sbientje het volgende:
hahah je weet toch wel wat een azalea is
hahah slecht hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik ken niet alle planten en bomen bij naam
Weer iets geleerdquote:
not mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die een Pinto foal wilt hebben voordat ik 'm op de feed gooi?
ik wel hahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die een Pinto foal wilt hebben voordat ik 'm op de feed gooi?
tnx, cowbellquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef Xebber het volgende:
Country Kitsch: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
ik heb die bijen ook, maar volgens mij is het een goedmakertje omdat er stiekem wegvlogen terwijl dat niet mochtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:40 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komt dit nou weer in mijn giftbox?
En beter gevraagd: Wat moet ik in vredesnaam met 40 van die beesten als ik d'r allang 200 heb?
Oke. Ik ben dus één hele bij kwijt geraakt daardoor, en ik krijg d'r 40 voor terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb die bijen ook, maar volgens mij is het een goedmakertje omdat er stiekem wegvlogen terwijl dat niet mocht
ja geloof tquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Oke. Ik ben dus één hele bij kwijt geraakt daardoor, en ik krijg d'r 40 voor terug.
ik ben er 4 kwijtgeraakt en heb geen nieuwen................quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Oke. Ik ben dus één hele bij kwijt geraakt daardoor, en ik krijg d'r 40 voor terug.
Volgens mij ben ik er een die mijn land dood liet gaan. Mijn excuses daarvoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:46 schreef Nizno het volgende:
het idee van een co-op is toch samen verbouwen?
2 hebben hun land dood laten gaan en een ander heeft doodleuk uien gezaaid terwijl ik die ook al gezaaid had voor hij joinde.... Handig......
Nu geen goud...... Hooguit kans op zilver omdat ik zelf weer bij zaai.
toch goud omdat vriendin van me cash uit de mysteriegifts heeft gebruikt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef ry4life het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er een die mijn land dood liet gaan. Mijn excuses daarvoor![]()
![]()
Was gister teruggekomen van vakantie en dacht laat ik maar even helpen, maar was zo moe dat ik veels te laat wakker werd en had maar wat anders gezaaid vanochtend aangezien er genoeg gezaaid was
De volgende keer (als die komt) zal ik er bij zijn met mijn land en op tijd zijn
-edit- Toch nog goud! Als je een nieuwe start zal ik hem zo joinen![]()
ik had gister een zwanger varken voor jou, maar het venstertje om m op je wall te plaatsen werkte nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef ry4life het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er een die mijn land dood liet gaan. Mijn excuses daarvoor![]()
![]()
Was gister teruggekomen van vakantie en dacht laat ik maar even helpen, maar was zo moe dat ik veels te laat wakker werd en had maar wat anders gezaaid vanochtend aangezien er genoeg gezaaid was
De volgende keer (als die komt) zal ik er bij zijn met mijn land en op tijd zijn
-edit- Toch nog goud! Als je een nieuwe start zal ik hem zo joinen![]()
Nee, dat vind ik ook stom idd... Ik vind dat FV daar iets aan moet doen, zoals "coins en XP naar hoeveel je bijgedragen hebt aan de coop" ofzo...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch goud omdat vriendin van me cash uit de mysteriegifts heeft gebruikt.
Maar gaat me niet eens om het dood laten gaan trouwens... Valt alleen steeds vaker op dat er mensen gaan joinen zonder iets te gaan doen en dan voor de coins de XP gaan...
Dus nee voorlopig maar ff geen co-ops voor mij.
dat vind ik ook ja, ander skan je gewoon meeliften.. ik heb al tijden geen coop meegedaan trouwens, te druk met mijn masteries hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook stom idd... Ik vind dat FV daar iets aan moet doen, zoals "coins en XP naar hoeveel je bijgedragen hebt aan de coop" ofzo...
Maar een coop moet je juist combineren met je masteries!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat vind ik ook ja, ander skan je gewoon meeliften.. ik heb al tijden geen coop meegedaan trouwens, te druk met mijn masteries hahaik zal binnenkort weer eens gaan participeren
Gaat wat lastig als je die masteries al hebtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een coop moet je juist combineren met je masteries!
Je mag die 3 uit mijn giftbox hebben.quote:
Oeh, goeie, ik heb een oven erbij dus ik zal eens gaan inslaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Meddo het volgende:
Het is net of niemand meer bushels koopt, zie nauwelijks berichten op de feed
kopen wel, alleen als ik er 3 koop krijg ik niet meer de mogelijkheid om ze aan anderen op de feed aan te bieden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Meddo het volgende:
zetten jullie dat steeds op de feed?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Meddo het volgende:
dat gaat niet altijd.. vaak wil ik dan joinen en is net alles wat in mijn planning past weg ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een coop moet je juist combineren met je masteries!
Ik heb het net nog gedaan hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
kopen wel, alleen als ik er 3 koop krijg ik niet meer de mogelijkheid om ze aan anderen op de feed aan te bieden.
Sinds ze het craften gisteren hebben aangepast is die optie weg.
Daarmee kan een ander ook aardbeien binnen halen als die alle zakken al gebruikt heeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
zetten jullie dat steeds op de feed?ik doe dat niet hoor, dat duurt me allemaal veel te lang..
ik heb idd eindelijk een share vraag gekregen als ik bijna een minuut wacht nadat ik de laatste bushel heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het net nog gedaan hoor!
Maar hij gaat zo fucking traag dat ik ben gestopt met inkopen tot ik een recept klaar had
ja dat doe ik wel af en toe (als het niet te lang duurt), maar die bushels eigenlijk nooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef Nizno het volgende:
btw, als je goods van een ander koopt krijgt de ander ook een good als je de link op de feed zet... diegene heeft ze gratis fuel
En anderen kunnen daar ook op klikken en zo hun goods jatten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef Nizno het volgende:
btw, als je goods van een ander koopt krijgt de ander ook een good als je de link op de feed zet... diegene heeft ze gratis fuel
dat is zuur! ik heb nu een heel veld vol iris geplant en fertilize all gebruikt... heb die bushels zelf nodig voor mijn spa, en ze staan n ooit in de verkoop dus.. als ik ze dan ga verkopen, levert het me dubbel opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Mirjam het volgende:
tssk, ik had m'n hele veld vol blueberries en blackberries, fertilize all gebruikt voor de bushels, en geen enkele bushel gewoon he
same here, zonde hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Elke "share this news with your friends" melding blijft hangen
Ik blijf ze weg klikken![]()
Ja, die is ook erg fijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef Xebber het volgende:
Als ik mijn Market Stall sluit, blijft ie ook met een grijs scherm hangen met dat poppetje met: "Hang tight while we load the bits..."
Huh? Waar zit die optie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Mirjam het volgende:
tssk, ik had m'n hele veld vol blueberries en blackberries, fertilize all gebruikt voor de bushels, en geen enkele bushel gewoon he
Ik heb er nu ook eenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die krijg je soms van je beehive, als je goed voor die krengen zorgt
Nog nooit gekregen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die krijg je soms van je beehive, als je goed voor die krengen zorgt
ik heb er al 4 gehad.... erg handig spulquote:
Dat krikt je XP ook lekker op natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er al 4 gehad.... erg handig spul
Zo lang als je maar wil volgens mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang kun je je dieren eigenlijk laten staan zonder te melken enzo? Ik heb nu geen farmhands, dus ze moeten wachten, dat kan geen kwaad toch, een dagje zo laten?
Oh dat zou wel heel fijn zijn, hoef ik niet de halve dag te F5-en tot iemand een farmhands heeftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef ry4life het volgende:
[..]
Zo lang als je maar wil volgens mij
Bij de 4 star krijg je er een verdieping boven op, dan lijkt het net een dikke villaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:47 schreef sbientje het volgende:
die 3star spa is wel echt heel lelijk zeg
Welja, ik heb 10 cowbells klaar liggen om weg te gevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef esma__basak het volgende:
Vandaag zijn er problemen bij het openen van cadeautjes. Als ik een ei wil openen, loopt ie ook vast bij mij. Heeft iemand nog leuke dingen voor de collecties? Ik zoek een zebra vlinder, cowbell en een check button.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja, ik heb 10 cowbells klaar liggen om weg te geven
De eieren zijn nu gelukt maar de rest van mijn kadootjes is wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef esma__basak het volgende:
Vandaag zijn er problemen bij het openen van cadeautjes. Als ik een ei wil openen, loopt ie ook vast bij mij.
OMGquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef esma__basak het volgende:
Ik wil wel een paar van die cowbells ontvangen hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef esma__basak het volgende:
Ik heb wel die spigot, cultivator, trowel en copper butterfly in overvloed.
Kon ik die maar weggeven aan degenen die ze nodig hebben.
quote:Hi there, farmers! All those pesky Out of Sync issues with the Mystery Eggs should be fixed by now. Time to put those chickens back to work! Sorry for the inconvenience.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Terug van vakantie en guess what.. ik kan mijn farm niet op.
Shears.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb trouwens uit een collectie voor JOU een shears gepakt en zelf een pruning saw gehad
Ja.quote:
Weet je je wachtwoord nog wel dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ook, elke keer als ik iets ga doen knalt er weer een popup in van iemand die ergens hulp nodig heeft of die te lang niet op FV gespeeld heeft, zal wel niet uit te zetten zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
kun je dat gedoe met die popups van 'die en die needs some help getting back farming' of 'die en die started die job, join en word mvp' ook uitzetten?
daar word ike cht gillend gek van
Oh Cat; Tombo heeft zo lief dagelijks voor jou zitten farmenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Terug van vakantie en guess what.. ik kan mijn farm niet op.
Oh, die heb ik nog wel in de gift boxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:46 schreef esma__basak het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)ecipient%3D831374234
Je moet 10 wood, 10 brick en 10 nail sparen om hem te bouwen.
Wie kan voor mij alvast klikken en mij helpen. Bedankt voor de moeite alvast.
dat is snel! ik ehb m nog niet eens gekocht... weer dat gezever met die planken enzo haha, en wat moet ik met een garage! of kunnen je tractors enzo daarin?quote:
Ik had alles nog in de giftboxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is snel! ik ehb m nog niet eens gekocht... weer dat gezever met die planken enzo haha, en wat moet ik met een garage! of kunnen je tractors enzo daarin?
waarom heb ik dan maar 2 parts nodig om van mijn 4bij4 een 4 bij 6 te maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik had alles nog in de giftbox![]()
Je kunt er 20 voertuigen in doen. Voor elk voertuig heb je 10 garage-parts nodig om hem één level omhoog te doen. Je kunt zo tot level 26 door gaanDan ben je met 1 klik klaar
het kan wel een paar dagen als ik andere farms zie.... alleen hoe lang... geen ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang kun je je dieren eigenlijk laten staan zonder te melken enzo? Ik heb nu geen farmhands, dus ze moeten wachten, dat kan geen kwaad toch, een dagje zo laten?
Geen ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb ik dan maar 2 parts nodig om van mijn 4bij4 een 4 bij 6 te maken?
[..]
het kan wel een paar dagen als ik andere farms zie.... alleen hoe lang... geen idee
ow kijk dan had je al 3 bij 3... ik moet idd 5 hebben om van 2*6 naar 3*3 te komen en dan zal het wel 10 worden om steeds een stap verder te komen weer meer.. volgende 15, 25 etc?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Meddo het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik heb drie van die hodrod dingen. Allemaal level 3. Heb voor elke 10 parts nodig voor het volgende level
quote:Farmers, you may notice that when using a Vehicle to Plow, Seed or Harvest, you aren't getting any messages for Collection items, Bushels and the like. Don't fret, you're still receiving your stuff, just no notification. This will affect your ability to share with friends, unfortunately. We're working on fixin' it soon as we can.
die negeer ik dan ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:36 schreef Xebber het volgende:
Doorzichtig weer. Van allerlei mensen die nooit wat gifts sturen krijg je nu weer die buildingverzoeken.
En:
[..]
had je nog stenen spijkers en hout?quote:
Accept me dan als buurmanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:16 schreef just me het volgende:
http://www.facebook.com/?ref=home
* just me zoekt ook nog FV-vrienden
![]()
![]()
![]()
Ik had 11 bricks staan maar de planken zijn weg, ik zou zweren dat ik die ook bewaard had?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je nog stenen spijkers en hout?
Ik gelukkig wel
heb ik al gedaan joh maar het duurt evenquote:
same here, bitchesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had 11 bricks staan maar de planken zijn weg, ik zou zweren dat ik die ook bewaard had?
Ze rommelen in onze boxjesquote:
Ik had zeker weten ook een berg boardsquote:
Nee, je hebt er toch niks aan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
Bewaren jullie eigenlijk nog alle stenen die je op het land vindt?Ik tot nu toe wel, maar erger me aan dat spul in de giftbox
Ja ik denk straks kan je ineens weer opnieuw verzamelen ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je hebt er toch niks aan?
bricks en nails was ik ook in 2 tellen klaar mee, maar die bitches hebben al m'n boards verstoptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nadat de japanse barn klaar was, zoveel spulletjes over dat ik ze bewaard had. Daarom was ik binnen 3 minuten klaar met bouwen van de garage(elk 10 stuks)
Jup ik dus ook en de helft is gewoon pleite hierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nadat de japanse barn klaar was, zoveel spulletjes over dat ik ze bewaard had. Daarom was ik binnen 3 minuten klaar met bouwen van de garage(elk 10 stuks)
Ik ook, had alleen weinig stenenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zelf een gift gestuurd, kies ik de plank ipv brickIk ben nog niet wakker
Awwquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Tombo had op mijn farm gepast terwijl ik weg was.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Cat; Tombo heeft zo lief dagelijks voor jou zitten farmen!
YW! Gelukkig nog iets kunnen kopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef Meddo het volgende:
Booming bakkerijkost 400.000
Bedankt pi!
Dat kan ik al met mijn hotrod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal leveren die uitbreidingen niks op, maar 6 9 ipv 4 harvesten is relaxt
Garage aanklikken en aangeven dat je spullen wilt of in de giftbox een make-a-wish aanmaken en dan plank of brick selecterenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Whelp! Ik heb de garage bouw boom gemist en heb nu nog alles nodig. Hoe maak je ook alweer die links?
Make a wish werkt bij mij niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Garage aanklikken en aangeven dat je spullen wilt of in de giftbox een make-a-wish aanmaken en dan plank of brick selecteren
Ow! Dat verklaart het gebrek aan gifts.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
De garage is er sinds gisteravond laat
Je kan er maar 1 bouwen, maar wel uitbreiden als je je recepten verbeterd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow! Dat verklaart het gebrek aan gifts.Dan was ik alleen laat met de winery. Maar die begin ik nu zo'n beetje te snappen denk ik. Je kunt maar één zo'n ding bouwen he? Of heel veel cash betalen voor een andere versie.
Als je roept wat je nodig hebt kunnen we iets sturenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Make a wish werkt bij mij niet.
vehicle parts kun je gebruiken om je ploeg/zaaier/maaier uit te breiden zodat ze meer plots doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef Cat22 het volgende:
De OP moet aangepast worden.![]()
Wat moet ik met vehicle parts? Voor de garage heb ik brick, nail en wooden board nodig zag ik, dus daarvoor ga ik mijn gift verzoeken maar eens doorspitten.
En daarna eens kijken hoe ik mijn spa moet bouwen/uitbreiden. Ik heb veel gemist in 2 weken!
Je kan er maar 1 idd, geen meerderequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow! Dat verklaart het gebrek aan gifts.Dan was ik alleen laat met de winery. Maar die begin ik nu zo'n beetje te snappen denk ik. Je kunt maar één zo'n ding bouwen he? Of heel veel cash betalen voor een andere versie.
Plank onderwegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:17 schreef CasB het volgende:
Ik heb nog nodig:
3 bricks.
2 nails.
3 wooden boards.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000625397835
Thx, ik heb hem binnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plank onderweg![]()
En Hara ook een plank, gewoon omdat
Gaat echt zoveel snellerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vehicle parts kun je gebruiken om je ploeg/zaaier/maaier uit te breiden zodat ze meer plots doen
Don't fret, is dat zoiets als don't sweat?quote:Farmers, you may notice that when using a Vehicle to Plow, Seed or Harvest, you aren't getting any messages for Collection items, Bushels and the like. Don't fret, you're still receiving your stuff, just no notification. This will affect your ability to share with friends, unfortunately. We're working on fixin' it soon as we can.
oh das wel weer vet! even checkenquote:
Ja, ik wilde bijna niet aan die garage beginnen, ben blij dat ik het toch gedaan hebquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh das wel weer vet! even checken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plank onderweg![]()
En Hara ook een plank, gewoon omdat
Ja, alles.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
http://www.facebook.com/l(...)Dvehiclepart&h=961b0
Wie mij een vehicle part wil geven graagKrijg je m ook terug
Hara, heb je nog iets nodig?
Ik hoef niks terugquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je die ook terug of ben je al klaar
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef sbientje het volgende:
ik ga zo (als ik geoogst en gezaaid heb) mijn collecties inwisselen
Ik krijg ook heel weinig collecties compleet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het idee dat het overal terugloopt met collecties, zelf krijg ik niks compleet, hier krijgen mensen ook minder denk ik?
Ik zie op de feed weinig collecties en hier ook, dus ik vrees dat het bij niemand opschietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het idee dat het overal terugloopt met collecties, zelf krijg ik niks compleet, hier krijgen mensen ook minder denk ik?
sorry, casper's collection sharing has endedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:24 schreef CasB het volgende:
Thx
Mijn reactie:
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Ik dacht dat ik meer compleet had, maar een paar zijn niet in m'n giftbox terecht gekomen, vrees ik.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:26 schreef ry4life het volgende:
En dan plaats ik ook maar wat linkjes die ik nog klaar had:
Copper!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Butterfly:
1 maar
Toch nog iets goeds danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Copper!
Hopen dat het linkje nu wel werkt, maar dat zal wel niet.
Toch nog een blauwequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Butterfly:
1 maar
nope...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef CasB het volgende:
Ze hebben toch niks veranderd als het gaat om linkjes posten? Ik hoef de link toch niet te publishen om hem hier ook te gebruiken?
Nee zelfde zoals het al een hele poos gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef CasB het volgende:
Ze hebben toch niks veranderd als het gaat om linkjes posten? Ik hoef de link toch niet te publishen om hem hier ook te gebruiken?
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Make a wish werkt bij mij niet.
van 4 naar 6 heb je 2 parts nodigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:48 schreef sbientje het volgende:
hoeveel parts heb je nodig om een vehicle te upgraden?
oh okee.. heb al 20 parts verzameld hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van 4 naar 6 heb je 2 parts nodig
van 6 naar 10 heb je 5 parts nodig
enz enz
Maar het is per machine natuurlijk hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh okee.. heb al 20 parts verzameld haha
ja snap ik, maar goed, dan kan ik iig al even vooruitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het is per machine natuurlijk he
Klikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:13 schreef Sjowhan het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)xpansionFriendReward
Barn expension![]()
hahah ik accepteer al die shit ook niet meer, ben een opruimfreak als het om mijn giftbox gaat! ik wil er eigenlijk nix in hebben staan hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
Maandenlang word ik doodgegooid met nails en bricks die ik niet wil, en nu ik ze nodig heb krijg ik ze niet
Komt er ook niks aan van wat we sturen hier?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
Maandenlang word ik doodgegooid met nails en bricks die ik niet wil, en nu ik ze nodig heb krijg ik ze niet
Ik vind een lege box ook prettigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:22 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahah ik accepteer al die shit ook niet meer, ben een opruimfreak als het om mijn giftbox gaat! ik wil er eigenlijk nix in hebben staan haha
Brick, hoeft niet terugquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef NelisZ het volgende:
Ik ben ook maar begonnen met het bouwen van mijn garage en kan alles nog gebruiken:
http://apps.facebook.com/(...)5798489&giftId=brick
http://apps.facebook.com/(...)35798489&giftId=nail
http://apps.facebook.com/(...)9&giftId=woodenplank
ps. sbientje: ik heb je een brick gestuurd, als het kan ook eentje terug!
pps. als je iets/niets terug wil moet je dat er bijzetten, dan hou ik er rekening mee!
Hij is prima zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef Mirjam het volgende:
http://www.farmville.com/(...)3&giftId=woodenboard
ik weet niet of dit linkje werkt? ik ben daar niet zo goed in.
maar ik heb nog 6 planken nodig, pretty please?
tnx ik heb m gehad en ik heb je er een teruggestuurdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef NelisZ het volgende:
Ik ben ook maar begonnen met het bouwen van mijn garage en kan alles nog gebruiken:
http://apps.facebook.com/(...)5798489&giftId=brick
http://apps.facebook.com/(...)35798489&giftId=nail
http://apps.facebook.com/(...)9&giftId=woodenboard
ps. sbientje: ik heb je een brick gestuurd, als het kan ook eentje terug!
pps. als je iets/niets terug wil moet je dat er bijzetten, dan hou ik er rekening mee!
Onderwegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef Mirjam het volgende:
Ik kan nog niet, te recent iets gestuurd wsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:25 schreef sbientje het volgende:
ik moet overigens nog 5 bricks...
http://www.farmville.com/(...)8756267&giftId=brick
ah maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan nog niet, te recent iets gestuurd ws
oki!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef Mirjam het volgende:
nope heb ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, hebben jullie ook Edwin Saanbits als neighbour?
Het valt me op dat hij nooit fuel post, en daarnaast dat-ie nu al lvl75 is. Volgens mij was-ie vorige week nog 67 ofzo
ik kan je even niets sturen, maar ik probeer het te onthoudenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Hara, Sbientje, Nelisz en Mirjam, jullie hebben bouwspul
Graag vehicle part terug
Heb je terugquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Hara, Sbientje, Nelisz en Mirjam, jullie hebben bouwspul
Graag vehicle part terug
quote:
Staat mij ook iets van bij, inderdaad.quote:
quote:
Ik vandaag nog 209. Officieel dacht ik dat 't 200 was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb toen ik op Cat's farm paste wel 213 items in haar box gehad
Hij staat nu op 300 denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
je kan ze gewoon gebruiken... dus dat scheelt weer ruimte.. kun je weer meer landjes neerzettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:40 schreef NelisZ het volgende:
Jeej, mijn garage is af, en ik kan direct wat upgrades regelen
http://apps.facebook.com/(...)gFriendReward&ref=nf
http://apps.facebook.com/(...)eFriendReward&ref=nf
Kun je je machines trouwens ook gebruiken als ze in de garage staan of moet je ze er daarvoor weer uithalen?
Met max 50 heb ik ook wel 90 gehad, maar de max was toch echt 50quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik zit al de hele dag boven de 200, spul gebruiken, mystery boxen binnen halen en wegzetten en openen etc. En geen melding dat hij bijna vol zat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met max 50 heb ik ook wel 90 gehad, maar de max was toch echt 50
En volgens mij kun je verder niets meer met die jewels, Cat
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
The capacity officially increased from 30 gifts to 50 gifts on 24 February 2010. Recently, the maximum item count has increased beyond 50 all the way to the new maximum of 200. The number in the pink box located on the Gift Box icon is the number of gifts your gift box is currently holding.
Volgens mij niet, je kan 1x de collectie halen en daarna zijn ze nutteloos denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij staat nu op 300 denk ik.Want ik heb al mijn gifts geaccepteerd, pak links en rechts bouwmateriaal maar kan weer eens niet mijn farm op.
![]()
Heeft het nog zin die edelstenen te bewaren? Mijn trofee heb ik binnen en verder zie ik op dit moment geen doel ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |