Dat was ff doordrukken he.quote:
Ja, maar nu was de 2de kaart voor de helft vd prijs.. enzoo maar, nu betaal ik beide kaarten(voor mamaquote:
quote:
Kneusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
Kuthuisarts. Mijn vrouw is allergisch voor penicilline, maar moet nu antibiotica. Je mag raden wat er mis is gegaan. Prutsers.
Nee, dat zou een kutarts zijn.quote:
Leuk toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar nu was de 2de kaart voor de helft vd prijs.. enzoo maar, nu betaal ik beide kaarten(voor mama)
oh, daar heb je een punt... Een kuthuisarts zou een slipjesdokter zijnquote:
Die schrijft ook antibiotica voor! Tegen de witte vlokken!quote:
Jeezzz wat een sukkelsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
Kuthuisarts. Mijn vrouw is allergisch voor penicilline, maar moet nu antibiotica. Je mag raden wat er mis is gegaan. Prutsers.
Want toen ik vorige week was, was er een jongen, en die was er al voor de 15de keer.. (Jezus, van al dat geld kan je lekker op vakantie, twee week, all inclusive!)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wel! Maar nu mag ik de eerste twee maanden niet meer heen vanzelf..
Prutsersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
CRV zei dat je een tochtig was als een rotte deur, met dezelfde meur uit je scheur!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef crv het volgende:
[..]
jij dacht crv is grasmaaien dus ik kan hem wel ff in de zeik nemen
![]()
Als ik ruzie wil met Myr ben ik uitstekend in staat om dat zelf te regelen
*gaat nog even verder terug lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |