Dat bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is meer, wat gaan ze uitzenden
Omdat mensen met de slechtste smaak het meest losgaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Als je op het festival zit bezorgen the opposites het grootste feestje
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, trouwens: Zanger Ou Est Le Swimming Pool berooft zich van leven?
Triggerfinger ken je toch wel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
Allemaal groepjes en nummers die ik niet ken.
De line-up van Pinkpop was inderdaad nog slechter. Daar stond echt niks...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pinkpop is drukker inderdaad, waarschijnlijk omdat men liever thuisblijft bij pinkpop
dat ontzettend valt wel meequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Triggerfinger ken je toch wel?
Die zijn ontzettend gehypet en zo.
Ik vind ze wel gehypet.quote:
Ik vind die sfeerbeelden veel leuker. Die types die er rond lopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
Ga weg met dit gelul.![]()
Laat optredens zien!
Die ken ik toevallig nog wel.quote:
Ik geniet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
Leeftijdsgenoten van tong80 zo te zien, die Specials.
Ja SVP graag zag ze ooit in Paradiso.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:11 schreef Toad het volgende:
Ik heb niet zoveel met ska. Graag Flying Lotus, Caribou, I am kloot svp.
Ja tuurlijk. Er bij zijn is het mooiste.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:18 schreef Toad het volgende:
Tong, mis je het nu niet heel erg? Ik ga nog, dus mijn behoeften worden nog bevredigd.
Dan moet ik op dit moment maar niet doodgaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:21 schreef borisz het volgende:
Die schrijver heeft gelijk. In Lelystad cq heel Flevoland wil je niet dood gevonden worden.
Ik ga zelfs pas zondag. Lang verhaal, iets met scriptie enzo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Er bij zijn is het mooiste.
Waarom ga je pas op zaterdag ?
Wel mooi dat je gaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ga zelfs pas zondag. Lang verhaal, iets met scriptie enzo.
Volgend jaar weer gewoon drie dagen.
Dat duurt nog een tijdje denk ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:32 schreef Desunoto het volgende:
The Ting Tings.
Vind ik echt helemaal niets.
Dan veel liever Blood Red Shoes. Dat is pas een tof duo.
Ik vind ze allebei wel wat hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:32 schreef Desunoto het volgende:
The Ting Tings.
Op de CD zijn ze nog wel te pruimen. Live hoor ik alleen maar geschreeuw. BRS daarentegen zijn ook nog es goed livequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:32 schreef Desunoto het volgende:
The Ting Tings.
Die heeft zo'n lief stemmetjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:32 schreef Desunoto het volgende:
The Ting Tings.
Fuck yeahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:34 schreef Toad het volgende:
Morgen gaan ze trouwens de hele nacht door.
http://www.tvgids.nl/programma/9783280/Lowlands_2010/
Treden zeker pas zondag op?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een tijdje denk ik
morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Treden zeker pas zondag op?
Tja, ik weet het schema niet zo...
Klopt en het is ook nog eens krachtiger, ondanks het lieve stemmetje. De gitaarsound van ze klopt ontzettend goed bij hun nummers. Gewoon een heel gaaf duo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die heeft zo'n lief stemmetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |